Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forhold til å være midtpunkt tror jeg nok enkelte mennesker elsker å være det og bruker mye tid på sitt eget utseende. Når det kommer til kjole hun skal bruke i morgen i bryllupet blir det nok en hun får mye oppmerksomhet rundt. Ingen ting er tilfeldig. der i gården. Perfekt krøllet hår, nyinnlagt restylane i leppene, perfekt lagt makeup, nylakkerte negler, solbrun hud smørt inn med en krem som gir glødende hud og siste finish med tannbleking. Blir faktisk forundret, men også imponert hvor mye tid en person bruker på sitt eget utseende, og den oppmerksomhet hun får via bloggen. Folk får gjøre hva de vil, men jeg tenker at det å være så selvopptatt må jo også være krevende fordi man stiller så høye krav til seg selv. Alt skal være så perfekt..o

Anonym poster: 7844794296d1bd7979fa34bcd3838a7f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare sjeldere og sjeldnere at jeg klikker meg inn på bloggen og i kveld da jeg kikket innom kom jeg på hvorfor. Et helt innlegg kun om joggesko, et annet om at hun har kjørt bil og hentet pakker, kjøpt mørk sjokolade og har stelt seg før hun skal i selskap. Jeg bryr meg ikke om joggeskoene hennes og de andre tingene er hverdagsting som jeg finner rett kjedelig å lese om på en blogg. Og hvis noen lurer: nei jeg ønsker ikke å ha 10 par joggesko om gangen, jeg har 3 par og flere vil jeg ikke ha. Jeg handler det jeg vil handle og det er ikke en brøkdel så mye som henne, iflg. det jeg ser på bloggen. Jeg er ikke så tynn som henne, og det vil jeg ikke være heller. Misunnelig er jeg ikke på fruen, jeg finner bare innleggene hennes dønn kjedelig og skjønner at jeg overhodet ikke er i målgruppen hennes. :sleeping: Skjønner at det er bare å la være hele bloggen når den ikke passer for meg. :hoppe:

Ikke har jeg angst for støv og skitt og alle de andre tingene som hun har fortalt om heller og takk og lov for det!!! :skaal:

Anonym poster: 323e954a7558f9fc06fc78ca1c08dbc5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merk at de skoene hun skrev om bare var et utvalg av joggeskosamlngen, nemlig favorittjoggeskoene.

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I forhold til å være midtpunkt tror jeg nok enkelte mennesker elsker å være det og bruker mye tid på sitt eget utseende. Når det kommer til kjole hun skal bruke i morgen i bryllupet blir det nok en hun får mye oppmerksomhet rundt. Ingen ting er tilfeldig. der i gården. Perfekt krøllet hår, nyinnlagt restylane i leppene, perfekt lagt makeup, nylakkerte negler, solbrun hud smørt inn med en krem som gir glødende hud og siste finish med tannbleking. Blir faktisk forundret, men også imponert hvor mye tid en person bruker på sitt eget utseende, og den oppmerksomhet hun får via bloggen. Folk får gjøre hva de vil, men jeg tenker at det å være så selvopptatt må jo også være krevende fordi man stiller så høye krav til seg selv. Alt skal være så perfekt..o

Anonym poster: 7844794296d1bd7979fa34bcd3838a7f

Jeg forstår ikke at det må gjøres så mange grep for å bli vakker og kunne gå ut blant folk.. I min hverdag finnes det ikke så mye dolling hverken hos meg selv eller hos dem rundt meg. :transe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merk at de skoene hun skrev om bare var et utvalg av joggeskosamlngen, nemlig favorittjoggeskoene.

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

:sjokkert::hakeslepp: Trøste og bære..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå bekrefter hun i en kommentar på det siste innlegget at det er rosévin hun drikker, sånn apropos alt graviditetssnakket.

Synes også hun virker veldig avhengig av mannen, men å kalle henne et "barn" i beskrivelsen som lite selvstendig er vel å gå litt langt..

Anonym poster: 229d2ca610557514c6b1c7603642c938

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå bekrefter hun i en kommentar på det siste innlegget at det er rosévin hun drikker, sånn apropos alt graviditetssnakket.

Synes også hun virker veldig avhengig av mannen, men å kalle henne et "barn" i beskrivelsen som lite selvstendig er vel å gå litt langt..

Tror jeg tar den bekreftelsen med en solid klype salt ;)

Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I "Summer blonde"-innlegget der hun forteller at hun har farget håret ble det litt snakk om hårfarging under svangerskap. FF skriver:

"Har hørt av lege at å farge håret under svangerskap ikke er farlig i det hele tatt, er ganske sikker på at nyere forskning også viser til dette :) Men det er jo opp til hver enkelt :)"

Hmmm!

Anonym poster: 72332bf1e28af9ec01f42d70671a6ccb

Og hvem er det som bare hører tilfeldigvis med legen om et sånt tema? Bare kom på at det var lurt å spørre om, liksom, i tilfelle hun en gang blir gravid? Hun spurte nok fordi det er hun selv som er i den situasjonen.

Anonym poster: 6cefe5e11be74f2f751247ea905a00bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg tar den bekreftelsen med en solid klype salt ;)

Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2

Enig i det! Men det er (eller skal fremstå som) et argument for "ikke gravid". Det står i kontrast til kommentaren hennes om hårfarging som kom samme dag og bidrar til å legge opp til debatt om temaet... :plystre:

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er det som bare hører tilfeldigvis med legen om et sånt tema? Bare kom på at det var lurt å spørre om, liksom, i tilfelle hun en gang blir gravid? Hun spurte nok fordi det er hun selv som er i den situasjonen.

Det kan jo hende at hun har en lege i familien som har sagt det...

Anonym poster: 7631d9ae2312a5fba685e285108dcdf8

• Liker 1
Skrevet

Det som er litt dumt er at mange (og spesielt Adistar Ride 3 skoene hennes) er gamle og burde for lengst vært kastet. Dempingen på løpesko blir dårligere etter et år selv med lite eller ingen bruk. Adistar Ride 3 i den fargen kom ut våren 2011, så de er gamle!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste det i en artikkel på dagbladet.no (tror jeg det var) enten igår (fredag) eller torsdag. Mulig det er der hun har det ifra. Artikkelen handlet om myter omkring graviditet.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt dumt er at mange (og spesielt Adistar Ride 3 skoene hennes) er gamle og burde for lengst vært kastet. Dempingen på løpesko blir dårligere etter et år selv med lite eller ingen bruk. Adistar Ride 3 i den fargen kom ut våren 2011, så de er gamle!

Ja, det tenkte jeg også på. Beholder hun på dem bare for å ha mange i samlingen, og for å ha en stor kolleksjon å vise frem, eller bruker hun dem enda?:O

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tenkte jeg også på. Beholder hun på dem bare for å ha mange i samlingen, og for å ha en stor kolleksjon å vise frem, eller bruker hun dem enda?:O

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Hun bruker dem enda...

Tone on May 24, 2013 at 19:56 said:

Men løpeskoene blir jo slitt ut og burde byttes etter omtrent ett år selv om de ikke brukes mer enn et par ganger i uka. Så skoene fra 2010/2011 er jo for lengst utgåtte (bokstavelig talt) og burde ikke lenger brukes.

Reply ↓

Fotballfrue on May 24, 2013 at 20:13 said:

Jeg bruker mine fortsatt jeg, da :) Men som sagt, mest til uteløping :)

Reply ↓

Skrevet

Åh, herregud. At skoene hennes er to år gamle er vel ikke noe å pirke på.

Tror ikke folk flest kjøper nye sko hver eneste sesong. Det gjør hvertfall ikke jeg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke folk flest kjøper nye sko hver eneste sesong. Det gjør hvertfall ikke jeg.

Jeg trener 4-5 ganger i uken og har brukt de samme skoene i over 2 år ... de funker som bare det lenge ennå.

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

Skrevet

Hvordan skal hun håndtere en unge som kommer sølete hjem fra barnehagen osv? Å vokse opp med en forelder som ikke håndterer litt bakterier vil også kunne overføre angst til et barn i mer eller mindre grad.

Hva med den balansen hun snakker om hele tiden? Det virker som at for henne så gjelder det bare det hun inntar med munnen.....

• Liker 1
Skrevet

Var aldeles ikke noe pirking fra min side. Men når man har en person som FF som løper såpass mye , og selv om hun har par å bytte på burde de nok vært byttet ut. Dette er jo mest grunnet dempingen da hun bruker hele foten når hun løper (mener jeg å huske hvertfall). Hadde hun vært i sportsbutikken der jeg jobber hadde jeg anbefalt henne å bytte sko en gang i året som jeg gjør med alle andre kunder som løper mye :). Så det har ingenting med at det er FF. Og så det var en lenger nede som sa at folk ikke byttet sko en gang i sesongen. Jeg bytter sko en gang i halvåret jeg(de jeg jobber med), så da bør man bytte løpesko en gang i året siden man bruker mer demping når man løper :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener 4-5 ganger i uken og har brukt de samme skoene i over 2 år ... de funker som bare det lenge ennå.

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

Enig med deg, jeg har også 3 år gamle sko som funker flott..

Har noen sett artikkelen på VG i dag? Forbrukerrådet er dritlei skjult reklame og har sendt brev til 5 bloggere om at de innen 5 juni i år må innrette seg etter norsk lov en gang for alle. FF har også mottatt et slikt brev og lover å innrette seg, som hun i følge seg selv har gjort hver gang hun har fått en irettsettelse.

Merkelig, er det ikke hun som har nektet for all skjult reklame? Hvorfor skulle forbrukerrådet henge seg opp i henne dersom hun fulgte alle regler?

Just sayin..

Anonym poster: 7586045daeac6ecec1230bbddeb1d7c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Enig med deg, jeg har også 3 år gamle sko som funker flott..

Har noen sett artikkelen på VG i dag? Forbrukerrådet er dritlei skjult reklame og har sendt brev til 5 bloggere om at de innen 5 juni i år må innrette seg etter norsk lov en gang for alle. FF har også mottatt et slikt brev og lover å innrette seg, som hun i følge seg selv har gjort hver gang hun har fått en irettsettelse.

Merkelig, er det ikke hun som har nektet for all skjult reklame? Hvorfor skulle forbrukerrådet henge seg opp i henne dersom hun fulgte alle regler?

Just sayin..

Anonym poster: 7586045daeac6ecec1230bbddeb1d7c8

Artig er det også at de bruker et bilde som viser hvordan hun egentlig ser ut. For hun på det bildet her:

http://e24.no/media/...oggere/20371570

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

Innlegget er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...