Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

C du ser nydelig ut, men du er ikke bruden honey! Ikke vondt ment men tone ned. Det er ikke du som er midtpunktet:)

Anonym poster: 88a20ff014eba37921df1533163ba5cb

Det var vel ikke en dritt gærent med det hun hadde på seg i bryllupet?!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til disse.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

C du ser nydelig ut, men du er ikke bruden honey! Ikke vondt ment men tone ned. Det er ikke du som er midtpunktet:)

Anonym poster: 88a20ff014eba37921df1533163ba5cb

Noen ganger, dette blir litt usaklig, men noen ganger så får jeg følelsen av at fordi det er FF som ikler seg den kjolen, så er det kun derfor hun får kritikk. Iallefall når kommentarene er DU er ikke bruden, DU må tone deg ned, DU er ikke midtpunktet. Da virker det på meg som om det går mer på person enn på selve kjolen.

Synes kjolen passet kjempegodt i bryllup jeg. Hva er det eksakt som er upassende med denne kjolen? Må FF bruke "anonyme klær" når hun er i bryllup fordi hun er den hun er? Folk har en tendens til å pynte seg ekstra til bryllup så skjønner ikke hvordan hun burde tone ned dette..

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så mye produkter. Hvem rekker egentlig å bruke så mange produkter? Og gjør de egentlig så stor forskjell, annet enn på selvfølelsen?

Jeg føler meg som ei sjuske som ikke nå tørrskrubber kroppen 4 dg i uken, som ikke sover med sokker fylt av krem. Som ikke pudrer kroppen med bronsekuler før jeg går ut døra. Jeg er voksen, hva med jenter ned i 10 års alder som leser dette?

Om nesa mi blir blank så tar jeg et ark av dorullen. Nesen min blir ikke irritert av det. Det som irriterer er dette jaget etter produkter for ditt og datt. At små jenter tror de trenger disse produktene for å bli fine nok, like fine som FF. De skjønner nok ikke at dette er produkter FF får betalt for å prate fint om.

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

LATTERLIG å kalle en størrelse for zero, 0, null, liksom.

"Jeg bruker størrelse ingenting jeg, er så slank at de ikke kan gi størrelsen min en.. størrelse, jeg er så nett og fin og liiiiten at det blir størrelse null, som i grunn i alle andre sammenheng betyr ingenting, men men. Og til og med størrelse ingenting er for stort en gang i blant, ser man det..!"

Når du skriver slik du gjør, så underbygger du bare argumentet om at noen i denne tråden faktisk er sjalu.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjendiser får da så hatten passer de og i sladrebladene. Hvor mange ganger har ikke Se og Hør lagt ut bilder av kjendiser i vanlige klær og uten sminke. Britney da hun klippet av seg alt håret i frustrasjon, cellulittene til Jennifer Lopez, dophue Lindsay Lohan osv. Og her i Norge gir Jan Thomas terningkast på kjolene til norske kjendiser, men de bryr seg ikke så mye. Fruen må ikke være perfekt, det har hun lagt til seg selv og ingen andre. Hun sa selv i Leo programmet at leserene FORVENTER jeg ser fin ut, har fine klær ALLTID. Og det er helt feil. Leserene vil se henne laidback og ustresset. Se på bloggen Sisteplass. Siste innlegg om bikindagen, fantastiske bilder av ei helt nydelig og kjempenormal jente som verken er tykk eller superskinny. Dette gir leserer og dette gir selvtilitt. Fruen gir ikke annet enn nevroser, slankehysteri og angst for å ikke lykkes.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Tenk at du faktisk forsvarer mobbingen som foregår i denne tråden?

Det er jo noe helt annet å se seg selv usminket i et blad (det gjør man jo hver dag), som å få titalls kommentarer hver dag over flere år om at du er stygg og hvorfor du er stygg, om at du er for tynn, om at du har lagt på deg osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så mye produkter. Hvem rekker egentlig å bruke så mange produkter? Og gjør de egentlig så stor forskjell, annet enn på selvfølelsen?

Men hallo... det er jo en reklame.

AnonymBruker
Skrevet

Men hallo... det er jo en reklame.

Hun sier jo selv at hun aldri reklamerer for produkter hun bruker selv. En kan jo si "definer bruker". Er en test i forkant av annonsen nok til å si at hun bruker produktene?

AnonymBruker
Skrevet

^ Men hadde hun ikke skulle reklamert for de, så hadde hun vel ikke "testet" de dagen før i forkant. :) Det er en forskjell

Skrevet

Løpe, trene mage, løpe, trene mage, løpe, trene mage, løpe, trene mage. Og hun sier hun trener for å være sunn? Hah. Så utrolig lite givende den treninga hennes er. Løft noen ordentlige vekter, kom deg ut i skogen, opp på et fjell, få litt variasjon. Utrolig nevrotisk treningsregime.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen hun hadde på seg i bryllupet var fin den, men jeg skjønner ikke greia med den tingen hun hadde i panna. Den så malplassert ut og passet ikke til den ellers veldig fine looken.

Enig! Kjolen var rålekker:) Den "malplasserte" hodepynten er fra Asos, merket som "Adlink". Sikkert derfor hun brukte den ;)

Anonym poster: 2ef2fbadcc7eeed6c147aaaebc837802

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin! Kanskje litt for åpen i ryggen, men bortsett fra det helt perfekt:)

Anonym poster: 893299b0f4de545dc7c633bb1b7a15aa

• Liker 3
Gjest Anomali
Skrevet

Enig! Kjolen var rålekker:) Den "malplasserte" hodepynten er fra Asos, merket som "Adlink". Sikkert derfor hun brukte den ;)

Anonym poster: 2ef2fbadcc7eeed6c147aaaebc837802

Man er rimelig profitthungrig når pynten en har på seg i et bryllup er ren produktplassering.

• Liker 13
Gjest Anomali
Skrevet

Og jeg synes hodepynten stjal litt oppmerksomhet fra bruden, hvit hodepynt grenser (i mine øyne) litt for nært opp til tiara eller slør. Jeg synes ikke den var helt passende til anledningen, men dette går jo på personlig smak. Det er sikkert mange som er uenige :)

• Liker 10
Gjest hulderjenta
Skrevet

Kjolen var (overraskende) fin, den likte jeg godt. :) Hodepynten... not so much.

Gjest nejve
Skrevet

Løpe, trene mage, løpe, trene mage, løpe, trene mage, løpe, trene mage. Og hun sier hun trener for å være sunn? Hah. Så utrolig lite givende den treninga hennes er. Løft noen ordentlige vekter, kom deg ut i skogen, opp på et fjell, få litt variasjon. Utrolig nevrotisk treningsregime.

Enig i dette. Og det er så latterlig at hun faktisk tror at hundre sit ups i uken og glute bridge uten vekt har noen som helst effekt på kroppen hennes... Hun er faktisk helt kunnskapsløs når det kommer til trening! Dessverre gjelder det også svært mange av leserne hennes, og blir oppgitt av å se at så mange tar i mot de elendige treningstipsene hennes med største iver, og faktisk tror at de kan få en lik kropp ved å ta 30 sit ups på ball og løpe en mil hver dag. Det Caroline har av muskler er et resultat av genetikk. Litt av muskelmassen i beina kan nok skyldes løpingen, men hun har jo selv sagt at kroppen hennes har sett tilnærmet lik ut siden tenårene. Det må være kjedelig å trene så ofte uten å oppnå noen form for resultater?! Hun blir jo verken sterkere eller raskere.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

^ Jeg er enig i at hun burde variere treningen sin mer... Er veldig ensforming. Men selvsagt er det opp til henne selv da! Men jeg vil bare påpeke at det blir feil av deg å si at situps ikke har effekt på kroppen hennes, for det kan jo alle se at det har!

Skrevet

^ Jeg er enig i at hun burde variere treningen sin mer... Er veldig ensforming. Men selvsagt er det opp til henne selv da! Men jeg vil bare påpeke at det blir feil av deg å si at situps ikke har effekt på kroppen hennes, for det kan jo alle se at det har!

Hun har veldig lav fettprosent. Alle har magemuskler. Hvis hun vil bruke så utrolig mye tid på en LITEN muskelgruppe, værsågod. "Bortkasta" tid i mine øyne. Hva med å fokusere på større muskelgrupper, mer funksjonell styrketrening?

• Liker 2
Skrevet

Hun har veldig lav fettprosent. Alle har magemuskler. Hvis hun vil bruke så utrolig mye tid på en LITEN muskelgruppe, værsågod. "Bortkasta" tid i mine øyne. Hva med å fokusere på større muskelgrupper, mer funksjonell styrketrening?

Hun må jo selv få lov til å bestemme hvordan hun vil trene. Jeg skjønner ikke hvorfor dere må pirke på det. Det funker for henne. Ingen tvinger dere til å trene på samme måte dersom dere ikke vil det.

• Liker 3
Gjest nejve
Skrevet

HAHA! Selvfølgelig får hun lov til å trene som hun vil. Har jeg sagt noe annet? Men av alt det tåpelige som pirkes på her inne, føler jeg virkelig at de dårlige treningsrådene hennes er noe av det mest legitime å kritisere! Kanskje du heller burde bruke det argumentet mot folk som kritiserer sminken, håret, klærne, innredningen, etc. etc? :)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...