Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest oreokaka

Treningsfri? Trodde hun skulle løpe... 6 km + intervaller idag jeg? Hm. Og lakseburger skal hun jo spise i morgen, ikke idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en skriver ukemeny så kan det fort være at en bytter om på et par dager. Det skjer hjemme hos oss av og til iallefall!

Anonym poster: 7631d9ae2312a5fba685e285108dcdf8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man ikke kan spise is midt på dagen en varm sommerdag som normale folk?

Er så lei av alt hun får dårlig samvittighet for hver minste ting. Har ikke fått trent, har stått opp for sent,har ikke fått sjekket mailen, har ikke fått skiftet laken, har ikke, har ikke, har ikke.

Den dama hadde ikke taklet en jobb med deadlines om hun hadde en ordinær jobb som journalist og naturlig nok ikke hadde hatt tid av å skrubbe hus fra topp til bunn, løpt 5 mil i uka.Hele verden hennes hadde falt sammen.

Hva er det å misunne? Nada. Tror ikke dama er en brøkdel lykkelig som hun prøver å sende signaler om.

Ser ikke noe om dårlig samvittighet ved første øyekast jeg..Ta med i betraktning at skriftspråk virker mye mer bastant og overdrevent enn hva det er IRL. Man mister mye av "budskapet" når hverken kroppsspråk eller toneleie i stemmen er med :)

En blogg hvor hun konstant gnåler om matinntaket sitt og alle favorittproduktene vi kan kjøpe via adlinks så hun tjener penger på det. Jaja. Spennende.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

Derfor er det jo helt fantastisk at man kan bestemme selv om man vil lese slik! Er du ikke enig? :) Jeg hadde aldri orket å lese en blogg om biler, derfor holder jeg meg unna dem. Men det finnes garantert noen som synes det er spennende.

3 bilder der hun spiser is. snork.....men hun MÅTTE få fram at isen gjorde henne sulten på skikkelig mat, lakseburger. Går ikke bare an å ta en is og kose seg ferdig med det liksom. Glad jeg har evne til å kose meg skikkelig uten å MÅTTE lage sunn middag etterpå.

Nå er det vel slik at søte ting utvider magesekken så kanskje det førte til at hun ble veldig sulten? Og en is er da ikke skikkelig mat. Skulle likt å sett hva noen her hadde respondert med om hun hadde proklamert at isen var middagen den dagen.

Og det er jo ikke slik at hun MÅTTE lage sunn middag. MEN hun spiser jo vanligvis sunt så da blir det jo som oftest slik.

Tror dere ikke det er en mulighet for at noen her lager ti høner ut av den lille fjæra?

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Det er ikke helt riktig at han kom med disse kommentarene bare fordi Caroline fikk tyn bare for å være tynn. Hun skrev i http://fotballfrue.b...ld.html#comment at bena hennes så 10 kg tyngre ut med strømper på. Da hun ble kritisert for å si ting som dette, eksploderte herr Eriksen og slang dritt om blant annet Beyonce og Kim Kardashian.

Endret av Lille_Krokodille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste innlegget, Golden girl' med 10? bilder over samme :Gjesp: tema, så er det attpåtil to som er klin like.

Det første og siste. Hva er vitsen med det tro?

Men skjønner hvorfor jeg sluttet å lese den bloggen. Det er jo ikke akkurat spennende.. 10 'dagens outfit'- bilder (hvor hun ser ut som hun skal på nyttårsfest der ute langs landeveien), hvor mye hun har løpt eller skal løpe, og hva hun har spist eller skal spise.

:ler:

.

Endret av loffen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loffen; :fnise: Ja, jeg skjønner godt at du sluttet å lese den om du synes det er en såpass kjedelig blogg. Ikke alle som synes det er like interessant :)

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har behov for å kritisere livene til mennesker man ikke kjenner, antar jeg det skyldes at man er sterkt misfornøyd med sitt eget liv. Jeg er noe yngre enn bloggeren, har et ganske annerledes fokus i livet mitt, og følger ikke bloggeren i særlig stor grad. Men det er bare å slutte å lese bloggen! Ser ikke noe poeng i å lese bloggen dersom man synes den er kjedelig, eller av andre grunner ikke liker den. Eller er det deres egne liv noe er galt med?

Anonym poster: 49b91e646c8253e95fc6de67642f211a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være at Caroline har tynne lepper naturlig, heksete ansikt, tynn anoreksiakropp, vorte i pannen, klumpete legger, lang hake og det som verre er. Men damn for en rumpe! Den kunne jeg gjerne tenkt meg selv ;)

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

post-37809-0-26535600-1369751865_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være at Caroline har tynne lepper naturlig, heksete ansikt, tynn anoreksiakropp, vorte i pannen, klumpete legger, lang hake og det som verre er. Men damn for en rumpe! Den kunne jeg gjerne tenkt meg selv ;)

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Kan godt hende hun har fin rumpe, det har jeg ingen formening om. Det eneste jeg ser på det bildet er at hun presser den sinnssykt ut. Korsryggen er jo helt krum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende hun har fin rumpe, det har jeg ingen formening om. Det eneste jeg ser på det bildet er at hun presser den sinnssykt ut. Korsryggen er jo helt krum.

Hun er naturlig veldig svai i korsryggen. Er det selv, og det er ikke noe bra bra. Må passe på å trene ryggen mye for å styrke den.

Anonym poster: 7631d9ae2312a5fba685e285108dcdf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende hun har fin rumpe, det har jeg ingen formening om. Det eneste jeg ser på det bildet er at hun presser den sinnssykt ut. Korsryggen er jo helt krum.

I verdens rikeste land!

Herregud, som dere kritiserer et menneske for helt uinteressante ting. :roll:

Anonym poster: c28f7e1214f465618cff2db76eac471c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I verdens rikeste land!

Herregud, som dere kritiserer et menneske for helt uinteressante ting. :roll:

Anonym poster: c28f7e1214f465618cff2db76eac471c

Interessant nok til at du tok turen innom tråden ;)

Og, ja, det bildet så bare rart ut, og ja, jeg bruker tiden min på å poengtere det. Jeg skjønner ikke at du bryr deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at jeg får noe godt svar denne gangen heller, men til dere som sier dere er så lei ditten og datten: Hvorfor leser dere bloggen? Hvis man er lei av noe kan man jo bare kutte det ut? Og før dere spør, nei jeg er ikke så lei av denne tråden at jeg lar være å ta en daglig rapporteringsrunde. Kg fortjener bedre enn disse trådene.

Anonym poster: 7e436c5718c24415a2ef48e0c811f151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt riktig at han kom med disse kommentarene bare fordi Caroline fikk tyn bare for å være tynn. Hun skrev i http://fotballfrue.b...ld.html#comment at bena hennes så 10 kg tyngre ut med strømper på. Da hun ble kritisert for å si ting som dette, eksploderte herr Eriksen og slang dritt om blant annet Beyonce og Kim Kardashian.

Hvis man scroller ned siden, ser man et bilde hvor hun strekker ut armen. Det tror jeg er noe av det mest skremmende jeg har sett av fruen på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Interessant nok til at du tok turen innom tråden ;)

Og, ja, det bildet så bare rart ut, og ja, jeg bruker tiden min på å poengtere det. Jeg skjønner ikke at du bryr deg.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, jeg bare synes dere er ufattelig barnslige. :ler:

Dette er første gang jeg tittet innom denne tråden, og det blir nok garantert den siste. makan til vissvass. :fnise:

Anonym poster: c28f7e1214f465618cff2db76eac471c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

3 bilder der hun spiser is. snork.....men hun MÅTTE få fram at isen gjorde henne sulten på skikkelig mat, lakseburger. Går ikke bare an å ta en is og kose seg ferdig med det liksom. Glad jeg har evne til å kose meg skikkelig uten å MÅTTE lage sunn middag etterpå.

Men kjære deg ... blir du virkelig ikke sugen på skikkelig mat etter å ha spist is når du er sulten?

Det er vel ingen som spiser seg mett på iskrem istedet for middag?

Når det gjelder bloggen hennes: Hvem i all verden ville brydd seg om å lese en blogg med bilder av en dame med fettet hår og saggete joggebukse? Folk leser vel slike blogger for å bli inspirert i en eller annen retning? Jeg hadde hatt liten interesse av å lese en blogg som beskrev mitt liv. Livet som sekretær og bilder fra en dag på kontoret ? :fnise: Eller bilder av meg som sluker en skål havregrøt ved kjøkkenbenken før jeg haster ut dørene? Eller kanskje når jeg er sur og sint på badet fordi sønnen min har problemer med vaskemaskinen hos seg selv og lagt fra seg et lass skittentøy på badet vårt?

Jeg leser aldri blogger, men måtte inn for å ta en titt når jeg leste her. Må si at damen jo er nydelig. De bildene av henne i den turkise kjolen var jo smashing .. nydelige.

Forstår ikke helt hvorfor dere har et så stort problem med henne og bloggen hennes. Liker dere den ikke så er det vel bare å la være å lese den?

Hun blir nemlig ikke mindre pen og mindre vellykket av at dere slenger dritt her.

Og husk at det er solskinnsiden hun viser leserne .. fordi dette er hennes yrke, det er hennes jobb for tiden. Det har aldri vært lurt å blande jobb og privatliv - men dere ville kanskje hatt noen bilder av henne på do? Eller film av henne og mannen som krangler?

Innse at det faktisk finnes folk som klarer å beherske seg i matveien, som ikke går på uhemmede sprekker, men som klarer å styre seg. Jeg er ikke så flink til det selv, men jeg kjenner mange som er sånn ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være at Caroline har tynne lepper naturlig, heksete ansikt, tynn anoreksiakropp, vorte i pannen, klumpete legger, lang hake og det som verre er. Men damn for en rumpe! Den kunne jeg gjerne tenkt meg selv ;)

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Kan godt hende hun har fin rumpe, det har jeg ingen formening om. Det eneste jeg ser på det bildet er at hun presser den sinnssykt ut. Korsryggen er jo helt krum.

Og dere, dere! Så er hun jo også så sykt opptatt av utseende, ikke sant?! Skikkelig overfladisk og perfeksjonistisk, fysjom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...