Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Hun skrev strengt tatt ikke at den var for stor til henne. Hun skrev at hun brukte str 0, og at denne kjolen var stor i størrelsen. Med andre ord, hadde kjolen vært normal i str hadde hun brukt en str større.

Anonym poster: fbc44e2d8956b54539dd98bb18d12602

Eller med andre ord; akkurat denne kjolen var stor, og hun skulle helst ha hatt en str. mindre ;)

Anonym poster: 449f964aeec02304727e4b0f5ecc0e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om slike kommentarer på bloggen til Caroline?:

Silje says:

May 26, 2013 at 14:40

Hvorfor ser du alltid til den ene siden? Er det fordi du synes ansiktet er for bredt rett forfra?

Er ikke det litt unødvendig kommentert egentlig? (den siste setningen). Det er jo indirekte å si at hun har bredt ansikt, kun for å være frekk. Alle skjønner vel dette? Jeg synes faktisk Carolines svar på slike kommentarer er på sin plass! Jeg liker at hun hever seg over det. Og frekke kommentarer fortjener "krasse" svar tilbake. Tenk så lei man er av at folk alltid skal finne feil med deg, og alltid kommentere noe negativt på en "vennlig" måte! Jeg er faktisk imponert over at hun klarer seg så bra som hun gjør...

Her er hva hun svarte tilbake:

Fotballfrue says:

May 26, 2013 at 14:46

Jeg gjør ikke alltid det, du må nesten sjekke kategorien min “antrekk” så ser du selv :) Hvorfor føler du behov for å kommentere det? Jeg er fornøyd med meg selv som jeg er skapt, ansiktet mitt er forsåvidt ikke bredt, men hjerteformet :)

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om slike kommentarer på bloggen til Caroline?:

Silje says:

May 26, 2013 at 14:40

Hvorfor ser du alltid til den ene siden? Er det fordi du synes ansiktet er for bredt rett forfra?

Er ikke det litt unødvendig kommentert egentlig? (den siste setningen). Det er jo indirekte å si at hun har bredt ansikt, kun for å være frekk. Alle skjønner vel dette? Jeg synes faktisk Carolines svar på slike kommentarer er på sin plass! Jeg liker at hun hever seg over det. Og frekke kommentarer fortjener "krasse" svar tilbake. Tenk så lei man er av at folk alltid skal finne feil med deg, og alltid kommentere noe negativt på en "vennlig" måte! Jeg er faktisk imponert over at hun klarer seg så bra som hun gjør...

Her er hva hun svarte tilbake:

Fotballfrue says:

May 26, 2013 at 14:46

Jeg gjør ikke alltid det, du må nesten sjekke kategorien min “antrekk” så ser du selv :) Hvorfor føler du behov for å kommentere det? Jeg er fornøyd med meg selv som jeg er skapt, ansiktet mitt er forsåvidt ikke bredt, men hjerteformet :)

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Jeg synes svaret var helt greit, ikke så spydig som vanlig. Haha. Forøvrig synes jeg hun ser helt utrolig annerledes ut nå enn det hun gjorde for noen år tilbake.. Begynner nesten å spekulere i om hun har utført noen operasjoner elns. Ellers er det vel bare sminke/vinkelen på bildene.

Anonym poster: 449f964aeec02304727e4b0f5ecc0e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Ja, enig i at hun ser annerledes ut. Jeg synes at hun var penere for 3 år siden før hun tok restylane, og da hun hadde blondt hår.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolen til venninnen var STUNNING. Når hun skrev "telt i hagen" så jeg for meg noe fæle greier, men det var faktisk også helt nydelig. Damn!

Anonym poster: 9bbbcf562d554dd5a373ae1bda13572a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om slike kommentarer på bloggen til Caroline?:

Silje says:

May 26, 2013 at 14:40

Hvorfor ser du alltid til den ene siden? Er det fordi du synes ansiktet er for bredt rett forfra?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk spør om slikt. Eller hvorfor de sitter å undrer over det, men det går vel mer på hva man legger merke til. Synes egentlig det er et litt rart og ledende spørsmål siden personen sier; er det fordi du synes ansiktet er for bredt foran? Unødvendig etter min mening. FF svarte fint tilbake da :)

  • Syntes Lars-Kristian bare sitter på benken jeg..

Fikk ikke bort den prikken.. Lars-Kristian er vel ikke i form for tiden, da blir det vel mye benksitting. Er sikkert kjipt nok for han. Eller var det meningen å insuniere at han er såpass dårlig fotballspiller, at det er derfor han sitter der?

Synes hun hadde en fin kjole i bryllupet. Pannepynten/hårpynten blir litt for mye for meg, men så er jeg veldig anonym av meg. Bokstavlig talt ;)

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Brudekjolen til venninnen var STUNNING. Når hun skrev "telt i hagen" så jeg for meg noe fæle greier, men det var faktisk også helt nydelig. Damn!

Anonym poster: 9bbbcf562d554dd5a373ae1bda13572a

Jeg må bare si som brud som setter opp et enkelt telt i hagen. :fnise:

At å feire bryllup i telt er noe heeeeeeeeeeelt annet enn å sette opp noe enkelt. Hun var nydelig som brud, det var rent classy, dyrt og vakkert. Og ikke minst tidsriktig!

Jeg ble hvertfall veldig inspirert av bildene. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en av de nydeligste brudekjolene jeg noengang har sett!!!

Anonym poster: 04f85e23c3edf24802c09ac6108b0cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang størrelser så finnes det mindre enn size zero. Man har størrelse 00 eller -2 som den også kalles.

Anonym poster: d9cbe82437bc18ea0e0cb7911777618c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en av de nydeligste brudekjolene jeg noengang har sett!!!

Anonym poster: 04f85e23c3edf24802c09ac6108b0cc6

Enig med deg at den var utrolig fin. Enkel, men likevel kjempeflott!

Frisyren til bruden var og veldig fin og den passet godt til kjolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LATTERLIG å kalle en størrelse for zero, 0, null, liksom.

"Jeg bruker størrelse ingenting jeg, er så slank at de ikke kan gi størrelsen min en.. størrelse, jeg er så nett og fin og liiiiten at det blir størrelse null, som i grunn i alle andre sammenheng betyr ingenting, men men. Og til og med størrelse ingenting er for stort en gang i blant, ser man det..!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen ekle sladrekjerringer dere er!! Jeg nekter å tro at noen som bruker så mye tid på å vri og vende på ALT som blir skrevet eller avbildet i en blogg det er frivillig å lese, kan ha et særlig meningsfylt liv. Og jeg ser det som veldig sannsynlig at dere sladrer om alt ellers også, være seg kollegaer, naboer, familie osv.

Synes dere ikke at det er fryktelig flaut å være så stakkarslige? Med noen unntak er dere en gjeng mobbere. Det er virkelig ikke noe å være stolt av. Å være kritisk til en blogg er selvfølgelig helt greit å ta opp i en diskusjon, men det er ikke det dette her er.

Jeg er veldig ulik CBE, men hadde gjerne f.eks. ansatt henne da jeg synes hun er disiplinert, systematisk og smart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger. Ønsker dere å diskutere ektemannens fotballprestasjoner får dere gjør det i egen tråd. Litt diskusjon knyttet opp mot ham er naturlig, men da gjerne mtp at han regnes som hennes manager etc.

Yvonne (mod)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt irrelevant for tråden. Hun som giftet seg, var hun sminkeløs? Hun var veldig fin altså, men på bildene ser det ut som om hun ikke har på seg sminke i det hele tatt. :)

Anonym poster: 40e7f1cf92061c3ba361e557911942a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen ekle sladrekjerringer dere er!! Jeg nekter å tro at noen som bruker så mye tid på å vri og vende på ALT som blir skrevet eller avbildet i en blogg det er frivillig å lese, kan ha et særlig meningsfylt liv. Og jeg ser det som veldig sannsynlig at dere sladrer om alt ellers også, være seg kollegaer, naboer, familie osv.

Synes dere ikke at det er fryktelig flaut å være så stakkarslige? Med noen unntak er dere en gjeng mobbere. Det er virkelig ikke noe å være stolt av. Å være kritisk til en blogg er selvfølgelig helt greit å ta opp i en diskusjon, men det er ikke det dette her er.

Jeg er veldig ulik CBE, men hadde gjerne f.eks. ansatt henne da jeg synes hun er disiplinert, systematisk og smart.

Enig i at noen innlegg er på kanten, men man skal ikke legge til sides at dama har pr dags dato mer makt enn de fleste, i allefall over unge og usikre tenåringsjenter. Det er ikke for mye for langt at hun tenker seg om et par ganger før hun handler. Samme om det gjelder bloggen eller det juggelet de solgte fra den butikken, for det var det virkelig, ble jo bevist at samme greiene kostet knapt dollaren på ebay mens de solgte det til fansen sin for flere hundre.

Joda, noen her har nok grunn til å se på sin skikk og bruk i omtale av fruen, og jeg er enig med deg at dama er smart, veldig smart. Og hun vet å bruke det til sin fordel. Problemet hennes er at hun nekter å innse at det da går utover hennes trofaste småfans som svelger alt hun serverer dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lest bloggen til Fotballfrue er par år, og leser den som underholdning rett og slett. Jeg er et par år eldre enn Fotballfruen og en helt annen stil, så jeg er ikke en av de som ønsker å være som henne. Det er endel del ting ved denne bloggen jeg synes er veldig betenkelig, men jeg synes ikke hun fremstår noe verre samlet sett enn de fleste andre bloggere.

Det jeg har lagt merke til at ettersom årene har gått virker det som det blir mindre av den sprudlende og avslappede men jålete jenta i 20-årene, og mye mer en kontrollerende og smånevrotisk dame med veldig masse sminke. Og vet dere hva? Jeg synes ikke det er så vanskelig å forstå denne utviklingen. Når CBE startet denne bloggen så håpet hun vel å leve av det, men hun kunne ikke forutse at hun skulle bli kjendis. Og når produktet du lever av i så stor grad er deg selv så blir det nok vanskeligere og vanskeligere å skille mellom bloggpersonen og privatpersonen.

Det virker nesten som hun blir "holdt gissel" av eget levebrød. Det jeg mener er at om man ser på kommentarfeltet f.eks så er det stortsett ok kommentarer, men hun moderer jo. Så si at ca 10% av kommentarene er stygge på linje med: ta bort den tingen i pannen, ansiktet ditt er flatt forfra, du har lagt på deg, nå var du stygt tynn, er du syk, spiser du så mye, spiser du så lite, har du så ræva utdannelse osv osv. Så har hun kanskje 10 sånne kommentarer som hun leser hver dag, 70 i uka, 280 i mnd, 3360 i året. Og hva gjør det med deg som person? Og i motsetning til vanlige kjendiser som kan unngå endel ved å ikke Google seg selv, så er det å lese disse kommentarene en del av jobben hennes. Og det jeg tror det gjør med henne er at hun tenker at "vet du hva, jeg skal ikke gi disse folkene rett", så da må hun se 100% ut bare for å trene på et treningssenter eller gå på Kiwi, for hvis ikke så vet hun at hun får høre det. Og selvfølgelig har hun valgt det selv, men det er nok ikke bare fordele med jobben og ulempene har kanskje vært litt større enn hun kunne forutse.

Jeg mener ikke med dette å unnskylde alt det som faktisk ikke er bra med bloggen, men jeg tror kanskje bildet er litt mer sammensatt enn at hun bare er ille, og at det er grunner som vi ikke ser for at hun kanskje går litt for lett i forsvar og alltid er så opptatt av å fremstå perfekt.

Jeg har tidligere nevnt at dette med måten hun fokuserer på mat og trening er uheldig, og at hun som Norges største blogger har et ansvar ovenfor leserne på samme måte som andre som kaller seg magasin osv. Skjult reklame er en annen veldig negativ ting hun ofte driver med, og selv om hun ikke er alene om det så er det ille. Overforbruket er en stor del av dette med å være blogger, og ti par løpesko-innlegget er et som viser dette veldig klart. Det er imidlertid spesielt at endel som kritiserer henne for overforbruk også kritisererer henne for å ikke bytte joggesko ofte nok.

Uansett, man trenger ikke å elske eller å hate Fotballfruen. Det er mange av oss midt i mellom som ser at ikke alt med bloggen er så bra, samtidig som man skjønner at CBE ikke nødvendigvis er en blåkopi av det bildet hun liker å vise gjennom bloggen sin, og derfor har mange flere lag og egenskaper enn hva vi ser. Men det er jo nettopp utfordringen med slike blogger, hvordan selge seg selv uten å selge hele seg selv.

Når det gjelder hennes kjære så synes jeg tildels det må være lov å diskutere han iom han selv poengterer sin rolle i selskapet. Men hans manglende nettvett er nå en ting, men det er mange som uttaler seg om fotballen som selv burde vært mindre bastante i sine uttalelser. Han spiller altså for Odd, og er forsvarsspiller. Mange forssvarsspillere scorer ikke mål, derfor var det faktisk noe å rope hurra for da han scoret sitt første i fjor(? Tror det var i fjor)Det er også vanlig at fotballspillere blir skadet, og han har hatt flere skader. Etter en skade tar det ofte tid å spille seg tilbake på laget igjen, og når man i utgangspunktet er helt middelmådig og har vært ute så lenge så tar det enda lengre tid så ikke noe spesielt ved han sånn sett.

Oi, dette ble langt...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser får da så hatten passer de og i sladrebladene. Hvor mange ganger har ikke Se og Hør lagt ut bilder av kjendiser i vanlige klær og uten sminke. Britney da hun klippet av seg alt håret i frustrasjon, cellulittene til Jennifer Lopez, dophue Lindsay Lohan osv. Og her i Norge gir Jan Thomas terningkast på kjolene til norske kjendiser, men de bryr seg ikke så mye. Fruen må ikke være perfekt, det har hun lagt til seg selv og ingen andre. Hun sa selv i Leo programmet at leserene FORVENTER jeg ser fin ut, har fine klær ALLTID. Og det er helt feil. Leserene vil se henne laidback og ustresset. Se på bloggen Sisteplass. Siste innlegg om bikindagen, fantastiske bilder av ei helt nydelig og kjempenormal jente som verken er tykk eller superskinny. Dette gir leserer og dette gir selvtilitt. Fruen gir ikke annet enn nevroser, slankehysteri og angst for å ikke lykkes.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode kommentarer av dere to ^

Jeg er forsåvidt enig i at det nå har blitt et press på fotballfrue i å alltid se perfekt ut, men jeg tror nok problemet ligger mer i at hun har fra starten satt seg selv i en rolle som "kontrollert perfekt" som har skapt en kultur for å ville "menneskeliggjøre henne" eller "ta henne". Ikke minst forsterket av at hun legger ut bilder av seg selv som "sminkeløs" og "svett", som er velposerte og muligens redigerte og som andre ikke forbinder med tanken om svett, sliten og sminkeløs. Evt kommentarer som kan gå i at man har skeiet ut med en is, og begrunnelsen er at "hun er jo menneske og må jo ha noen sånne dager", (parafraserer etter mitt generelle intrykk etter å ha lest bloggen en stund) i realiteten er vel det for mange ikke noen særlig stor utskeielse og kan virke litt provoserende.

Anonym poster: 229d2ca610557514c6b1c7603642c938

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C du ser nydelig ut, men du er ikke bruden honey! Ikke vondt ment men tone ned. Det er ikke du som er midtpunktet:)

Anonym poster: 88a20ff014eba37921df1533163ba5cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...