Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om vi kan legge til grunn at du bestemmer hva som er sentralt i saken. Her er det flere syn.

Sa ikke at jeg sa hva som var sentralt, bare trakk ut noe av det jeg anser som problematisk mtp å skulle være saklig. Hjelper ikke med gode poenger når de drukner i usakligheter og synsing.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Hvordan hun ser ut. Tynn eller ikke, bryr jeg meg ingenting om.

Det som irriterer meg er at hun er så sinnsykt opptatt av at alt skal være perfekt! Det er ingen rom for å ha en dårlig hårdag, grandiosa til lunsj eller å hoppe over trening ett par dager. Hva så om man spiser junkfood en gang i mnd, eller drøyer klesvasken en dag?

Hun er sykelig perfeksjonist, og det er overhodet ikke sunt. Hun bør oppsøke hjelp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hun ser ut. Tynn eller ikke, bryr jeg meg ingenting om.

Det som irriterer meg er at hun er så sinnsykt opptatt av at alt skal være perfekt! Det er ingen rom for å ha en dårlig hårdag, grandiosa til lunsj eller å hoppe over trening ett par dager. Hva så om man spiser junkfood en gang i mnd, eller drøyer klesvasken en dag?

Hun er sykelig perfeksjonist, og det er overhodet ikke sunt. Hun bør oppsøke hjelp.

Men det er henne - er det ikke?

Plager det deg virkelig så masse at det finnes mennesker blant oss som ikke er som deg selv?

Du har valgt en Victoria Secret-modell som profilbilde, er det noen spesiell grunn til det?

Synes bare det er et litt spesielt valgt så lenge du velger å kritisere Fotballfruen for sin higen etter perfeksjon ...

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når LK kan uttale at normale kvinner er feite kan vel en blogger skrive at ingen tenner på anoreksikroppen til CBE.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

Hvorfor vrir og vender du på ting? Ingen kan ta argumentene dine alvorlig når du lyger om hva som er blitt sagt.

LK har sagt at to damer på andre siden av jordkloden har litt mye for hans smak, og det kom som et forsvar til kommentarene på bloggen til Caroline hvor hun fikk refs for hvor tynn hun var.

Ser du ikke forskjellen på å si at "Beyonce har x kilo for mye for min smak" som et forsvar til flerfoldige kommentarer om hvor tynn/anorektisk Caroline ser ut, og å si "ingen kan tenne på anoreksikroppen til CBE" ?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/un...en-3473391.html

Hun får kritikk for anoreksia, men Frua er jo tynnere enn hun her. Ingen som ser det??

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Er du helt fjern eller har du bare problemet med synet?

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hun ser ut. Tynn eller ikke, bryr jeg meg ingenting om.

Det som irriterer meg er at hun er så sinnsykt opptatt av at alt skal være perfekt! Det er ingen rom for å ha en dårlig hårdag, grandiosa til lunsj eller å hoppe over trening ett par dager. Hva så om man spiser junkfood en gang i mnd, eller drøyer klesvasken en dag?

Hun er sykelig perfeksjonist, og det er overhodet ikke sunt. Hun bør oppsøke hjelp.

Det har ikke falt inn alle som kommenterer perfeksjonismen hennes at det er mer et ønske enn at hun får det til hver eneste dag? Vi vet jo ikke om hun faktisk tar den klesvasken osv når hun sier hun skal. Jeg bare nevner det siden jeg kan si lignende ting til mine venninner, men det er ikke alltid ting er så på stell her hjemme likevel. MEN tar jeg et bilde eller inviterer noen hjem hit ser det alltid perfekt ut ;) de fleste av oss vil jo vise oss fra vår beste side utad, selv om vi vet det kan skli ut litt innimellom :)

Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan hun ser ut. Tynn eller ikke, bryr jeg meg ingenting om.

Det som irriterer meg er at hun er så sinnsykt opptatt av at alt skal være perfekt! Det er ingen rom for å ha en dårlig hårdag, grandiosa til lunsj eller å hoppe over trening ett par dager. Hva så om man spiser junkfood en gang i mnd, eller drøyer klesvasken en dag?

Hun er sykelig perfeksjonist, og det er overhodet ikke sunt. Hun bør oppsøke hjelp.

Så siden det irriterer deg så bør hun heller leve slik du mener er det optimale for ett menneske? Det er greit at man gir uttrykk for hva som irriterer en. Noe annet blir det å stemple noen som sykelig perfeksjonist fordi de tar andre valg i hverdagen enn en selv. Synes du ikke det er litt unødvendig? Jeg skjønner at det kanskje spriker med majoriteten, men gjør det noe da? Om hun trives med slike hverdager, hvorfor bør hun oppsøke hjelp? Dette spørsmålet vil jeg iallefall ha svar på, med bevisbare argumenter som ikke er basert på noe du kun har tolket ut av bloggen hennes. For man får ikke hele sannheten ved å lese bloggen, håper folk skjønner det.

Hun skriver forøvrig at hun har treningsfri idag, det må jo være bra? :)

Om man ikke er som majoriteten, betyr det automatisk at man trenger hjelp?

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ekteparet alltid perfekt ikke er på Beyonce konsert i kveld, mihihihii :D :D

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skriver fruen at det er treningsfri, derfor har hun sittet med tom frokostskål en time... Godt det er nok kaffe, da!

Hva mener hun egentlig med dette? Spiser hun ikke frokost de dagene hun ikke trener? Virker ikke logisk dette, men forstår ikke helt hvorfor hun skriver det slik. Pirk, ja, men jeg synes nå det er litt unødvendig jeg da. Sikkert noen usikre småjenter der ute som tolker det som at det ikke er nødvendig med frokost - kun kaffe - de dagene en ikke trener tidlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Bestilte hele konsert-antrekket mitt online for to uker siden, men posten har vært så sinnsykt treig etter 17.mai og pinsedagene, så det har selvfølgelig ikke kommet ennå. Hurra! Får vel finne noe annet i stedet"

... Selvfølgelig finner du vel noe annet, klesskapet ditt, unnskyld, klesROMMET ditt har vel et plagg eller tjue du aldri har brukt engang. Er det vanlig å kjøpe nye klær hver gang man skal på konsert/event?

Anonym poster: 94e87900be7eaba5c285705d7a9ad0c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Bestilte hele konsert-antrekket mitt online for to uker siden, men posten har vært så sinnsykt treig etter 17.mai og pinsedagene, så det har selvfølgelig ikke kommet ennå. Hurra! Får vel finne noe annet i stedet"

... Selvfølgelig finner du vel noe annet, klesskapet ditt, unnskyld, klesROMMET ditt har vel et plagg eller tjue du aldri har brukt engang. Er det vanlig å kjøpe nye klær hver gang man skal på konsert/event?

Anonym poster: 94e87900be7eaba5c285705d7a9ad0c8

Selvfølgelig, og kommer de ikke frem i tide tar man evt. bilen og kjører 1-2 timer for å hente pakken :rolleyes:

Anonym poster: d7c36a70410bf808bfdc7048b252e81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto det sånn at hun satt med tom matskål fordi hun hadde spist om den rasjonerte frokost posjonen, og da kan hun jo ikke ta mer. Men det er godt at hun kan hive ned på kaffen da..

Anonym poster: 7844794296d1bd7979fa34bcd3838a7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Da tror jeg du overanalyserer...

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper ekteparet alltid perfekt ikke er på Beyonce konsert i kveld, mihihihii :D :D

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Å joda, hun skal på Beyonce med en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man ikke kan spise is midt på dagen en varm sommerdag som normale folk?

Er så lei av alt hun får dårlig samvittighet for hver minste ting. Har ikke fått trent, har stått opp for sent,har ikke fått sjekket mailen, har ikke fått skiftet laken, har ikke, har ikke, har ikke.

Den dama hadde ikke taklet en jobb med deadlines om hun hadde en ordinær jobb som journalist og naturlig nok ikke hadde hatt tid av å skrubbe hus fra topp til bunn, løpt 5 mil i uka.Hele verden hennes hadde falt sammen.

Hva er det å misunne? Nada. Tror ikke dama er en brøkdel lykkelig som hun prøver å sende signaler om.

Endret av Niennas
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En blogg hvor hun konstant gnåler om matinntaket sitt og alle favorittproduktene vi kan kjøpe via adlinks så hun tjener penger på det. Jaja. Spennende.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man ikke kan spise is midt på dagen en varm sommerdag som normale folk?

Er så lei av alt hun får dårlig samvittighet for hver minste ting. Har ikke fått trent, har stått opp for sent,har ikke fått sjekket mailen, har ikke fått skiftet laken, har ikke, har ikke, har ikke.

Jeg må bare si at i i det siste innlegget hvor hun spiser is, så har hun jo ikke nevnt noe om dårlig samvittighet?

Når du sier at du er så lei av at hun får dårlig samvittighet av ditt og datt, så snakker du jo som om du kjenner henne. Hva har det å si hva du er lei av? :S

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at i i det siste innlegget hvor hun spiser is, så har hun jo ikke nevnt noe om dårlig samvittighet?

Når du sier at du er så lei av at hun får dårlig samvittighet av ditt og datt, så snakker du jo som om du kjenner henne. Hva har det å si hva du er lei av? :S

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

3 bilder der hun spiser is. snork.....men hun MÅTTE få fram at isen gjorde henne sulten på skikkelig mat, lakseburger. Går ikke bare an å ta en is og kose seg ferdig med det liksom. Glad jeg har evne til å kose meg skikkelig uten å MÅTTE lage sunn middag etterpå.

Endret av *Cat*
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...