Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi hver gang hun spiser noe som ikke er "lov" på LCHF, blir hun tatt så det synger i kommentarfeltet etterpå? Må være stressende å hele tiden skulle passe på å holde det hun har sagt.. Dersom hun spiser boller med hvetemel kommer det jo 10 spørsmål om hun ikke får vondt i magen av det eller om hun kan spise det på LCHF. Hun svarer som regel "alt med moderasjon", men jeg ser hvorfor hun noen ganger skriver det i innlegget så hun slipper å svare for seg senere. På den annen side er det selvsagt hun som legger opp til det selv, når hun sier en ting og gjør noe annet.

Som om jeg skulel sagt det selv...

Anonym poster: 5d0c0917e8dfe44e047a6138c6720fc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om hun har prøvd Baby Foot denne gangen jeg. Siden hun anbefaler den i innlegget og i kommentarfeltet. Hun har jo anbefalt den før og da innrømmet hun at hun ikke hadde prøvd den selvom hun reklamerte for ting hun kunne gå god for.

Anonym poster: d37809102e1a66c5a853577b4be4c244

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

De bruker ikke halvparten de får av alle som prakker på dem ting. De er noen løgnere hele gjengen. Jeg har ikke lest en rosablogg på snart 1 år, er helt nydelig uten de forfalska wannebe Barbiedukkene maset. Livet mitt ble så mye bedre uten.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De bruker ikke halvparten de får av alle som prakker på dem ting. De er noen løgnere hele gjengen. Jeg har ikke lest en rosablogg på snart 1 år, er helt nydelig uten de forfalska wannebe Barbiedukkene maset. Livet mitt ble så mye bedre uten.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Hjelpe meg for en generalisering... Regner med at du har dette fra sikre kilder? Jeg skal innrømmet at jeg har latt meg friste et par ganger når de reklamerer, og det er har vært gode produkter. Om de reklamerer for ting som ikke holder hva de lover, ødelegger de bare for seg selv på sikt. Tipper de som er seriøse forsøker å kvalitetssikre det de skriver om mest mulig :)

• Liker 1
Skrevet

Hjelpe meg for en generalisering... Regner med at du har dette fra sikre kilder? Jeg skal innrømmet at jeg har latt meg friste et par ganger når de reklamerer, og det er har vært gode produkter. Om de reklamerer for ting som ikke holder hva de lover, ødelegger de bare for seg selv på sikt. Tipper de som er seriøse forsøker å kvalitetssikre det de skriver om mest mulig :)

...eller forsøker å tjene mest mulig penger...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo det som er poenget til AB...0fc1. Blogger som anbefaler dårlige produkter vil miste troverdigheten og med den også lesere og inntekter. Voksne damer som lever av å blogge forstår selvfølgelig dette.

Anonym poster: e5bb58976b0d20533bc4fc0f1e06a38c

• Liker 1
Skrevet

Er det i det hele tatt noe av det hun anbefaler som IKKE er sponset??

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også at når det gjelder de store rosabloggerne så tør de ikke anbefale sminkegreier som er dårlig selv om de får godt betalt, det hadde nok skadet ryktet deres, og er det noe disse kan så er det merkevarebygging.

Jeg er ikke den som har mest peiling på sminkeprodukter, men har faktisk fått en rekke gode tips gjennom Fotballfruens blogg. Det betyr ikke at jeg kjøper alt hun anbefaler ukritisk, men passer på å kjøpe det som ser ut som noe for meg og når man får ekstrarabatt om jeg ikke finner det billigere på Feelunique.co.UK. Da tjener bloggeren penger, mens jeg får ting jeg trenger litt billigere. Har gjort ett bomkjøp, tørrshampoo fra Hemp, funker som bare det, men håret lukter ille leeeenge.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

FF-bloggen varierer så utrolig i kvalitet! Nå om dagen er den sååå snork... Og hvor vanskelig er det egentlig å få til 3 innlegg per dag når dette er det eneste hun gjør? hun sier jo hele tiden at hun har det hvis folk klager på at hun jobber lite? Syns det hører med sjeldenhetene at hun har 3 om dagen jeg :P

Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har det så travelt med å engasjere seg i vaskemidler som ikke er testet på dyr, faktisk tar det så mye tid at hun ikke har tid til å tenke på at de som produserer klærne hennes jobber under fryktelige arbeidsforhold, og dør tidlig pga giftstoffer brukt i klesproduksjonen.

Utrolig at hun ikke kan anbefale en høvel engang, uten å ta penger for det. Lurer på hvordan hun gjør det...ringer hun firmaet og ber om penger for å akrive positivt om de??

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er jo ikke mer enn 1-2 mnd siden Frua og resten av bloggerne skrev om denne SHAI-høvelen som visstnok var det absolutt BESTE i hele verden.

Anonym poster: e3fed2d41419d443e630878171299ce0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er jo ikke mer enn 1-2 mnd siden Frua og resten av bloggerne skrev om denne SHAI-høvelen som visstnok var det absolutt BESTE i hele verden.

Link? Har ikke sett at hun har reklamert for shai.

Anonym poster: fbc44e2d8956b54539dd98bb18d12602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jammen hva forventer du? De driver bloggene som "bedrifter". Er kyniske for å få inn mer penger. Sånn sett så er det jo ikke noe merkelig ved det.

Selvfølgelig vil det være vanskelig for enkelte å skille mellom det kyniske og en smilende blogger som ønsker alle leserne sine en fin dag med hjerter og kyss. Det er jo det som gjør at disse bloggene tjener horder med penger. Og er det etisk riktig? Vel, jeg hadde nok ikke lagt meg med god samvittighet, men vi er nå så forskjellige.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke FF skrev om Shai faktisk. Hun sier også i kommentarfeltet at hun ikke har testet det. Var vel alle de andre som gjorde det. Husker Ida Wulff skrev om det en måned og om et helt annet merke rett etterpå (ikke mer enn en måned etterpå tror jeg) og begge var såklart BEST..... ><

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor presiserer FF at hun har klær fra BikBok Arkaden? Virker veldig spesielt. BikBok er vel BikBok..? Blir hun sponset mon tro? Da burde hun vel samtidig opplyse om dette..

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor presiserer FF at hun har klær fra BikBok Arkaden? Virker veldig spesielt. BikBok er vel BikBok..? Blir hun sponset mon tro? Da burde hun vel samtidig opplyse om dette..

Drar hun ikke stadig dit for å velge ut plagg?

Jeg regner med at hun blir sponset, ja. Ellers hadde hun nok ikke vært så nøye med å opplyse om akkurat denne Bik Bok-butikken.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo litt forskjellig utvalg fra butikk til butikk. Kan jo være derfor?

Anonym poster: fbc44e2d8956b54539dd98bb18d12602

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Under innlegget "Reiselysten":

Marit says:

May 30, 2013 at 17:02

Er du sponset / har en samarbeidsavtale med BikBok Arkaden siden du passer på å nevne dem så ofte?

Fotballfrue says:

May 30, 2013 at 17:55

Nei, da ville det gått frem av teksten :) Grunnen til at jeg skriver hvilken butikk det er, er kun for at de som ønsker å kjøpe det samme og er fra Skien skal vite at de kan få det der :) Det er ikke alle butikker som har det samme utvalget.

Skrevet (endret)

Under innlegget "Reiselysten":

Marit says:

May 30, 2013 at 17:02

Er du sponset / har en samarbeidsavtale med BikBok Arkaden siden du passer på å nevne dem så ofte?

Fotballfrue says:

May 30, 2013 at 17:55

Nei, da ville det gått frem av teksten :) Grunnen til at jeg skriver hvilken butikk det er, er kun for at de som ønsker å kjøpe det samme og er fra Skien skal vite at de kan få det der :) Det er ikke alle butikker som har det samme utvalget.

Hvorfor er hun der hele tiden for å velge ut plagg da?

Det er vel vanlig å kjøpe når man skaffer seg nye klær.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper hun ikke plaggene? Hvordan vet du at hun får klærne?

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...