Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og dere, dere! Så er hun jo også så sykt opptatt av utseende, ikke sant?! Skikkelig overfladisk og perfeksjonistisk, fysjom!

:fnise: Den var jo faktisk litt morsom.

Hvordan går den linja igjen...Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til?....

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende hun har fin rumpe, det har jeg ingen formening om. Det eneste jeg ser på det bildet er at hun presser den sinnssykt ut. Korsryggen er jo helt krum.

Ingen som liksom ikke er misunnelige på henne, hadde hatt behov for å si det der! Kan du ikke bare akseptere at hun kanskje har fin rumpe, uten å komme med "unnskyldninger" for hvorfor det ser sånn ut? Jeg skulle gjerne hatt rumpa hennes jeg, og har ofte lagt merke til at hun har over-gjennomstnittet spretten rumpe (i forhold til kroppen). Selv har jeg flat og bred, jippi ;)

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som liksom ikke er misunnelige på henne, hadde hatt behov for å si det der! Kan du ikke bare akseptere at hun kanskje har fin rumpe, uten å komme med "unnskyldninger" for hvorfor det ser sånn ut? Jeg skulle gjerne hatt rumpa hennes jeg, og har ofte lagt merke til at hun har over-gjennomstnittet spretten rumpe (i forhold til kroppen). Selv har jeg flat og bred, jippi ;)

Vet du hva, jeg tror faktisk ikke det er snakk om misunnelse. Men at det er en form for hersketeknikk det å komme med slike kommentarer og at man kanskje også gjør det for å føle seg litt bedre, det tror jeg derimot. Ikke at det er så mye bedre da ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

^ Ja, er vel litt det jeg egentlig mener. At man gjør det for å føle seg selv bedre.

Men det gjelder selvfølgelig ikke alle!!! Men visse kommentarer virker veldig slik.

• Liker 1
Skrevet

Synd for deg. Det har ikke jeg.

• Liker 3
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Men det er henne - er det ikke?

Plager det deg virkelig så masse at det finnes mennesker blant oss som ikke er som deg selv?

Du har valgt en Victoria Secret-modell som profilbilde, er det noen spesiell grunn til det?

Synes bare det er et litt spesielt valgt så lenge du velger å kritisere Fotballfruen for sin higen etter perfeksjon ...

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

Victorias secret modellene er "perfekte" når det trengs, nemlig på jobb! Fotballfrue higer etter å se slik ut hver dag. Hun sprader rundt i platåsko når det er 25 cm snø ute ect.

Om man ikke er som majoriteten, betyr det automatisk at man trenger hjelp?

Jeg reagerer ikke på fotballfrue fordi hun er utenfor majoriteten. Jeg reagerer fordi jeg ser tegn som kan tyde på at ting har gått litt for langt. F.eks har hun et ekstremt forhold til mat (alt må være laget fra bunnen av med råvarer, ingenting skal inneholde sukker, matporsjonene må være små), utseendet (hun har en trang til å alltid fremstå som perfekt for andre), trening ect. Dette er bare min mening.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 7
Skrevet

Victorias secret modellene er "perfekte" når det trengs, nemlig på jobb! Fotballfrue higer etter å se slik ut hver dag. Hun sprader rundt i platåsko når det er 25 cm snø ute ect.

Jeg er enig med deg, men hvor går grensen for jobb og privat for fotballfrue? Når jeg leser bloggen føler jeg at hvert eneste innlegg er reklamebasert, enten fordi det er produkter man "absolutt mååå ha fordi det gir det sååå fin glød", eller fordi at under alle plaggene hennes er det adlinks. Derfor føler jeg at hun alltid er "på jobb".

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må bare presse og utheve sine knokkler og bein frem i bilder:)

Anonym poster: 88a20ff014eba37921df1533163ba5cb

• Liker 2
Skrevet

Apropos Fotballfrues journalistutdannelse, kom over dette som hun skrev for Femelle. Vel og bra dette, men kilde: Google? Øh. Nå vet ikke jeg når hun var ferdig utdannet, tror artikkelen var veldig gammel. Men er ikke rart hun sliter med annonse-merkingen når hun ikke kunne sitt eget yrke engang, hva slags journalist oppgir Google.no som kilde?

http://femelle.no/sex-samliv/slik-forbedrer-du-akten-med-forspill/

Ellers synes jeg faktisk det siste innlegget med tips til bryllupgaver var bra!

• Liker 9
Skrevet

Kildehenvisning er grunnleggende kunnskap for en journalist og jeg blir nesten litt flau på hennes vegne. Antageligvis vil hun få leserne til å tro at hun er en guru innen det meste, når hun i realiteten klipper og limer fra jenteblader som Cosmo. Hørte jeg kreativ?

• Liker 8
Skrevet

Davy Wathne har vært i klinsj med både LK og Frua, siden han har sagt akkurat hva han mener om dem, og har blitt blokka av begge to på twitter :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer ikke på fotballfrue fordi hun er utenfor majoriteten. Jeg reagerer fordi jeg ser tegn som kan tyde på at ting har gått litt for langt. F.eks har hun et ekstremt forhold til mat (alt må være laget fra bunnen av med råvarer, ingenting skal inneholde sukker, matporsjonene må være små), utseendet (hun har en trang til å alltid fremstå som perfekt for andre), trening ect. Dette er bare min mening.

Nå skal ikke jeg betvile hvor god menneskekjenner du er, nettopp fordi jeg ikke kjenner deg. Men er det ikke litt på kanten (i mangel av bedre ord) å tru at man kan si hvem som trenger profesjonell hjelp eller ikke basert på en blogg? Vi som leser bloggen får jo kun med oss det hun skriver, på en blogg som handler om trening, sunn mat og sminke. Da kan det selvfølgelig fort fremstå som ekstremt, det forstår jeg. Men ta det med en dose at vi vet faktisk ikke alt. Kan man fremdeles si at hun trenger profesjonell hjelp når man faktisk ikke vet absolutt alt? Og med tanke på at ting fremstår litt mer ekstremt dersom det er disse temaene hun skriver om, hver dag?

Og når ting virker ekstremt så begynner folk å bable om dette, f.eks her inne. Og så begynner snøballen å rulle fordi "alle" mener hun bryr seg kun om trening, små porsjoner mat og det å se perfekt ut. Så har man kanskje glemt at FF finnes også IRL, og at det finnes mer der enn bare bloggen, Som utgjør et mer nyansert bilde av en person.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror mange anerkjenner at FF har andre sider, interesser og hverdagslige problemer som folk flest. Vi trenger heller ikke få innsyn til denne private sfæren - bloggen er jo kun en DEL av livet til FF. Selvfølgelig forstår jeg at hun ikke ønsker å brette ut hele livet sitt, og det er helt greit! Men, når hun må unnskylde hver gang hun spiser en is, og poengtere at det er et HELT år siden sist, "imorgen blir det is på kreta" osv, da synes jeg det blir krampeaktig. Forstår ikke hvorfor hun må formulere seg sånn rundt mat? Det er ikke rart man blir kritisk til påvirkningen hennes, når hver minste ting angående "utskeielser" må dokumenteres og forklares. Det er en is liksom, kos deg med den eller la være. Det er greit, FF, vi spiser alle is før middag en gang i blant! Hey, når jeg er på ferie i varmere strøk spiser jeg is hver dag! Hun gjør seg til en overordnet person, som ikke kan tillate seg slike ting. Når hun først gjør det, virker det som at det er av stor betydning for henne. Kanskje hun har litt lite å skrive om (jmf. isinnlegget som var rimelig tynt og snork)?

Om FF hadde droppet slike ting, og heller bare tatt seg den isen uten unnskyldninger eller rette et helt innlegg mot denne store utskeielsen, tror jeg ikke folk hadde blitt irritert (og provosert?).

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange anerkjenner at FF har andre sider, interesser og hverdagslige problemer som folk flest. Vi trenger heller ikke få innsyn til denne private sfæren - bloggen er jo kun en DEL av livet til FF. Selvfølgelig forstår jeg at hun ikke ønsker å brette ut hele livet sitt, og det er helt greit! Men, når hun må unnskylde hver gang hun spiser en is, og poengtere at det er et HELT år siden sist, "imorgen blir det is på kreta" osv, da synes jeg det blir krampeaktig. Forstår ikke hvorfor hun må formulere seg sånn rundt mat? Det er ikke rart man blir kritisk til påvirkningen hennes, når hver minste ting angående "utskeielser" må dokumenteres og forklares. Det er en is liksom, kos deg med den eller la være. Det er greit, FF, vi spiser alle is før middag en gang i blant! Hey, når jeg er på ferie i varmere strøk spiser jeg is hver dag! Hun gjør seg til en overordnet person, som ikke kan tillate seg slike ting. Når hun først gjør det, virker det som at det er av stor betydning for henne. Kanskje hun har litt lite å skrive om (jmf. isinnlegget som var rimelig tynt og snork)?

Om FF hadde droppet slike ting, og heller bare tatt seg den isen uten unnskyldninger eller rette et helt innlegg mot denne store utskeielsen, tror jeg ikke folk hadde blitt irritert (og provosert?).

Fornuftig sagt. Det virker som om FF har litt lite å skrive om og at hun bare tar det fra dag til dag, innlegg om en is, liksom? Norges mest leste blogg burde hatt litt mer å skrive om enn en kronesis og bringebærene og kaffen hun spiser til frokost.

Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0

• Liker 4
Skrevet

Hvis man scroller ned siden, ser man et bilde hvor hun strekker ut armen. Det tror jeg er noe av det mest skremmende jeg har sett av fruen på lenge.

Ja det var IKKE vakkert!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser hun har lagt ut oppskrift på den lakseburgeren. Hamburgerbrødene lager hun av egg, kremost, litt fiberhusk og linfrø. Får slike hamburgerbrød samme konsistens som vanlige hamburgerbrød eller blir de mer som en slags omelett?

Anonym poster: 445bdc97e15c968cfc859ee5b3b5c583

AnonymBruker
Skrevet

Davy Wathne har vært i klinsj med både LK og Frua, siden han har sagt akkurat hva han mener om dem, og har blitt blokka av begge to på twitter :fnise:

Feil, Davy Wathne blokket først LK fordi LK gjorde narr av han ;) Bra at du har fakta på bordet... Forøvrig er Davy en merkelig skrue, og har blokkert flere personer enn det han har i følgere. Ekstremt hårsår type.

Anonym poster: 5d0c0917e8dfe44e047a6138c6720fc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og dere, dere! Så er hun jo også så sykt opptatt av utseende, ikke sant?! Skikkelig overfladisk og perfeksjonistisk, fysjom!

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Skrevet

Kanskje fordi hver gang hun spiser noe som ikke er "lov" på LCHF, blir hun tatt så det synger i kommentarfeltet etterpå? Må være stressende å hele tiden skulle passe på å holde det hun har sagt.. Dersom hun spiser boller med hvetemel kommer det jo 10 spørsmål om hun ikke får vondt i magen av det eller om hun kan spise det på LCHF. Hun svarer som regel "alt med moderasjon", men jeg ser hvorfor hun noen ganger skriver det i innlegget så hun slipper å svare for seg senere. På den annen side er det selvsagt hun som legger opp til det selv, når hun sier en ting og gjør noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi hver gang hun spiser noe som ikke er "lov" på LCHF, blir hun tatt så det synger i kommentarfeltet etterpå? Må være stressende å hele tiden skulle passe på å holde det hun har sagt.. Dersom hun spiser boller med hvetemel kommer det jo 10 spørsmål om hun ikke får vondt i magen av det eller om hun kan spise det på LCHF. Hun svarer som regel "alt med moderasjon", men jeg ser hvorfor hun noen ganger skriver det i innlegget så hun slipper å svare for seg senere. På den annen side er det selvsagt hun som legger opp til det selv, når hun sier en ting og gjør noe annet.

Spot on!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...