Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig er det mye stygge kommentarer inne på den artikkelen nå, får bitchene her inne til å se ut som kattunger ;)

Anonym poster: 229d2ca610557514c6b1c7603642c938

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha! Kødder han eller? Hva tror egentlig han at han er?

En rettskildefaktor, tydeligvis:

Det står ingenting i markedsføringsloven om at merkingen skal være øverst, bare at det skal fremgå av innleggene at det er reklame.

§ 3. Presentasjon og dokumentasjon av markedsføring

Markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.

Så din påstand om at man omgår reglene er helt feil, da det er rom for ulike tolkninger.

Det står "annonse" i alle innlegg som er annonse, for meg er det tydelig nok. I tillegg er de innleggene som er annonse tydelig utformet som det når det gjelder både språk og oppbygging.

Altså, han tror at hans tolking av lovteksten har noen som helst form for relevans.

:fnise:

Anonym poster: f69e51098522a57e9904348d5844dc3b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men i en rettslig sammenheng så er det faktisk rimelig mye. Annonsen skal være tydelig merket og en annonse er ikke tydelig merket når det står med liten skrift nederst. Ser du forskjellen?

Anonym poster: f69e51098522a57e9904348d5844dc3b

Men overskriften og artikkelen er heftig oppblusset i forhold til hva saken egentlig dreier seg om, nettopp at forbrukerombudet har endret sine retningslinjer ved at "annonse" nå skal stå på toppen av innlegget, og derfor har de sendt ut mail til disse bloggerne.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Lars-Kristian Eriksen Ina • for 30 minutter siden

Jeg er daglig leder, styreleder og hovedaksjonær, så jo, jeg har absolutt noe med det å gjøre.

Caroline føler ikke hun har noe å forsvare offentlig. Hennes dialog er med forbrukerombudet, og du kan lese hennes kommentar i artikkelen."

Å herlighet!! Jeg ler så hardt at jeg får tårer i øynene! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

• Liker 12
Skrevet

Kjære alle dere som "dere har ikke noe liv etc"-latz.

Dette er en av de største grunnene til at jeg synes debatter om bloggere (les: Dronningen av juks) er interessante...

http://e24.no/media/...oggere/20371570

Hvor mange ganger har de ikke fått beskjed av forbrukerombudet om å skjerpe seg? :) :) :) :)

Anonym poster: 2ef2fbadcc7eeed6c147aaaebc837802

Sukk. For tusende gang: Det er ikke diskusjonen rundt de etiske problemene ved bloggen jeg og de fleste andre kritikere reagerer på. Den debatten kan dere fint holde på med uten at jeg føler for å klage. Det jeg derimot reagerer på er den uendelige smålige, spekulerende sladringa av typen "Å, når har FF spist så hun trillet igjen, alle vet jo at hun spiser som en fugl og er et skrapa beinrangel og må løpe tre mil etter å ha fortært en halv iskrem, hvem tror hun at hun lurer, og forresten så er hun gravid, for det vet jeg, for det var jo selvsagt ingen tilfeldighet at hun sier hun liker en Beatles-sang som heter noe med "hemmelighet", og hun bare hinter om graviditet for å tjene mer penger, og selvsagt ljuger hun når hun sier hun drikker rosévin, og dessuten har hun et forbruk som ikke ligner grisen og er et elendig forbilde for de stakkars fjortisene, og har du sett hvor mange joggesko hun har, herregud er det mulig, men forresten så er hun ganske dum som ikke bytter joggesko annethvert år for de blir slitte, herregud,vet hun ikke det hun som trener så mye, nei, sannelig, hun kan jo ikke egentlig trene riktig heller, og dessuten så har hun ofte heksetryne på bilder, og mannen hennes er antagelig skaphomo."

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

^ Jeg er så enig med deg, Zess. Blir faktisk lei meg når jeg leser det du skriver, for det er jo tatt rett ut av virkeligheten og uten overdrivelser! Det er slike ting de må lese om seg selv dag ut og dag inn. Og det er så sinnsykt unødvendig.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Lars Kristian kaller seg "daglig leder, styreleder og hoveaksjonær" av konas rosablogg. Sterkt! Mandig. Skulle gjerne vært flue på veggen på et av disse styremøtene bestående av da.. To personer.

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 13
Skrevet

Mannen hennes burde vernes for seg selv, for det er direkte pinlig å se på hvordan han oppfører seg i kommentarfeltene til nettavisene når de skriver kritisk om Fotballfrue.

• Liker 4
Gjest Spiderpig
Skrevet

Lars Kristian er en morsom fyr :ler:

Sitter egentlig bare å venter på at de graver seg dypere ned jeg da.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Mannen hennes burde vernes for seg selv, for det er direkte pinlig å se på hvordan han oppfører seg i kommentarfeltene til nettavisene når de skriver kritisk om Fotballfrue.

Det er kanskje stygt å si, men det er nesten som at jeg for hans del håper han virkelig har aspergers. Det kan forklare oppførselen hans. I verste fall har han skikkelig dårlig personlighet. Og i tillegg utnevne seg selv som "hovedaksjonær" av denne bloggen?

At han ikke skjønner at han latterliggjør henne og seg selv får meg virkelig til å lure på den mentale tilstanden. Det er nummeret før han kommer drassende med tittelen "førsteridder av rosabloggordenen".

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

I dag er bloggere i søkelyset hos forbrukerområdet. Rosaboble bloggerene skal merke all reklame ØVERST. Det være lypsyler, strømpebukser, yoghurter, SYDENTURER!!! og alt annet RÆL denna dama skriver er bare såååååååååååå fantastisk- Målgruppen er 13 åringer som skal shoppe, og alle vet at 13 åringer ikke jobber, men maser da på foreldrene og vil ha, ha, ha og ha. Fruen blir rik, og tingene hun reklamerer for blir rike. And so it goes.....:(

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og avsporinger. Prøv å holde det på et saklig nivå, så slipper dere å få enda en fotballfruetråd stengt.

Yvonne (mod)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det siste i kommentaren til LK som at han innser at FF har brutt loven?

Anonym poster: ff6167a7d657b27a06eb63bca92cd6ba

AnonymBruker
Skrevet

Å herlighet!! Jeg ler så hardt at jeg får tårer i øynene! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

HAHAHHAHAHAHHAA. Eller, egentlig: dette er synd for FF. Bloggen er jo utelukkende hennes blogg og det han skriver er ikke spesielt positivt for henne. Altså, det er vel hun som er hovedaksjonær og daglig leder av SIN PERSONLIGE blogg????

Anonym poster: ff6167a7d657b27a06eb63bca92cd6ba

• Liker 5
Skrevet

Tror han er den største narsissisten og mest patetiske jeg har sett på lenge. Han er neimen ikke god i hue. Han verken karriere eller andre resultater å vise til annet å pimpe kona si.

Begynner nesten å tro at ekteskapet er et business ekteskap. Han former FF som en vare.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De er jo begge styremedlemmer i to selskap sammen, Treasures og Treasures Invest AS, hvor de blandt annet får inntekter fra bloggen. Skjønner ikke helt hva som er morsomt med det? Bloggen er ikke bare en personlig blogg, det er jo en liten bedrift. For eksempel betalte Treasures ut over 850 tusen i lønn og utbytte i 2011. Vel fortjent, Caroline.

Anonym poster: e5bb58976b0d20533bc4fc0f1e06a38c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Lars-Kristian Eriksen Ina • for 30 minutter siden

Jeg er daglig leder, styreleder og hovedaksjonær, så jo, jeg har absolutt noe med det å gjøre.

Caroline føler ikke hun har noe å forsvare offentlig. Hennes dialog er med forbrukerombudet, og du kan lese hennes kommentar i artikkelen."

Flott skal det være! Daglig leder, styreleder og hovedaksjonær av... bloggen til Caroline?

Anonym poster: 229d2ca610557514c6b1c7603642c938

Hvorfor tropper han opp å forsvarer så masse når han samtidig skriver at Caroline ikke har noe å forsvare offentlig? Den kommentaren er jo helt meningsløs når han forsvarer!

Anonym poster: bb14c38df2f906743594de7092d587cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

850 000 for å selge plastikk juggel :sjokk: Koster 10 kr på ebay for de samme smykkene. Jo jammen lurer de folk, gitt.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

• Liker 5
Skrevet

. For eksempel betalte Treasures ut over 850 tusen i lønn og utbytte i 2011. Vel fortjent, Caroline.

Anonym poster: e5bb58976b0d20533bc4fc0f1e06a38c

Vel fortjent? Er du seriøs? Det er et hån mot de som virkelig jobber hardt her i landet at noen skal tjene slike penger på en filleblogg.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...