AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #101 Skrevet 21. mai 2013 Jeg foreslår at FF kan ansette en mediarådgiver jeg, og den personen bør ha bred erfaring fra FF trådene på kvinneguiden for de vet best hvordan spekulantene her tenker. "Du sitter på restaurant og lurer på om du kan posere med ett glass øl for å roe ned gravidryktene? Nei, du må heller posere med ett glass vin, fordi det er det du er kjent for..Og unngå å si at du har dilla på epler selv om du innimellom pleier å si at du har dilla på enkelte typer mat.." Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #102 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg foreslår at FF kan ansette en mediarådgiver jeg, og den personen bør ha bred erfaring fra FF trådene på kvinneguiden for de vet best hvordan spekulantene her tenker. "Du sitter på restaurant og lurer på om du kan posere med ett glass øl for å roe ned gravidryktene? Nei, du må heller posere med ett glass vin, fordi det er det du er kjent for..Og unngå å si at du har dilla på epler selv om du innimellom pleier å si at du har dilla på enkelte typer mat.." Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b Hun hinter hver dag med babysko osv, man trenger ikke så veldig mye fantasi for å ta alle hintene. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc Endret 22. mai 2013 av Bond 10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #103 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hun hinter hver dag med babysko osv, man trenger ikke så veldig mye fantasi for å ta alle hintene. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc Beklager, men jeg burde vel forstå at å bruke humor i såpass alvorlig tråd her inne er helt poengløst. Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b Endret 22. mai 2013 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #104 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Beklager, men jeg burde vel forstå at å bruke humor i såpass alvorlig tråd her inne er helt poengløst. Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b Du skal vel kanskje kalle oss feite og misunnelige i samme slengen? Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc Endret 22. mai 2013 av Bond 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #105 Skrevet 21. mai 2013 Du skal vel kanskje kalle oss feite og misunnelige i samme slengen? Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc Nei, jeg har diskutert mye i ff-trådene men har til gode å kalle folk feite eller misunnelige Nå er det vel på tide at folk som generaliserer ved å si at de som kritiserer ff er feite og misunnelige ELLER de som generaliserer ved å si at du som er motstander av diskusjonen skal vel kalle oss feit eller misunnelig nå tar seg en liten pause fra den tankerekka etter min mening. Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #106 Skrevet 21. mai 2013 Nei, jeg har diskutert mye i ff-trådene men har til gode å kalle folk feite eller misunnelige Nå er det vel på tide at folk som generaliserer ved å si at de som kritiserer ff er feite og misunnelige ELLER de som generaliserer ved å si at du som er motstander av diskusjonen skal vel kalle oss feit eller misunnelig nå tar seg en liten pause fra den tankerekka etter min mening. Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b Venter bare på nestemann, jeg. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc
Ellevill Skrevet 21. mai 2013 #107 Skrevet 21. mai 2013 Denne tråden har utviklet seg den veien høna sparker allerede. At FF har områder som er kritikkverdige er det ingen som helst tvil om. Men hvor mange tråder over hvor mange sider kan man diskutere det? Disse trådene degenerer alltid til rene sladretråder hvor flisespikkeriet og sladrenivået er verre enn Se og Hør. Det gjør at man ender opp med å føle sympati for FF i stedet for å reagere på henne, når hun gjentatte ganger blir utsatt for de mest latterlige og bagatellmessige kritikker av de som leser bloggen hennes daglig for å løpe inn hit i tråden etterpå og klage over hvert ord og bilde hun har lagt ut. Dette er online-versjonen av nabokjerringa bak blondegardinene, og det er bare trist. Veldig trist. Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen.. Trenger hun bleke tenna hele tiden da? Eller er det kaffien som setter gulfarge på dem? Burde ikke måtte bleke de hele tiden vel? Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999 Haha, det tenkte jeg også på! En ukes chartertur til Lanzarote; tannblekingen må med! Lett å se at hennes koffert blir tung dersom hun fyller den med slike "nødvendigheter". Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e Hun har selvfølgelig ikke med det, men var nok en måte og få med et ekstra produkt med i reklameinnlegget sitt tror nå jeg Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2 Dette er ikke annet en ondsinnet sladring. Hadde jeg hatt venninner som hadde snakket om folk på en slik tåpelig måte, hadde jeg mistet respekt for dem. Hun er ikke gravid. Tror dere virkelig hun vil utsette sin "dyrbare" kropp til det? Nei, det blir nok adopsjon i den gården. Hvis de adopterer vet de jo ikke hvilke gener ungen har og plutselig sitter de der med en unge med feit-gener. Nei, det er viktig å produsere sine egne barn, så man vet hva som er i de! Anonym poster: 29ae2fc522169610963c20ed1d09e8ff Og dette her.... Jeg synes dere er ganske så stygge. Føler dere dere bedre når dere anonymt kan rakke ned på mennesker på dette nivået her? Haha, jeg ler! Hold dere fast, Fotballfrue har spist ikke et kvart, ikke et halvt, men et HELT EPLE! Anonym poster: 94e87900be7eaba5c285705d7a9ad0c8 Hva mener du egentlig når du dskriver slik som dette? Ser du ikke hvor tåpelig det gjør deg? Jeg synes selv Fotballfruen overshopper og har et utrolig tidkrevende fokus på utseende og andre ting som jeg ikke klarer å identifisere meg med. Men at hun skal gjøre seg fortjent til slike tråder med et slikt innhold på KG, det skjønner jeg ikke. 6
Fantomina Skrevet 21. mai 2013 #108 Skrevet 21. mai 2013 Jeg foreslår at FF kan ansette en mediarådgiver jeg, og den personen bør ha bred erfaring fra FF trådene på kvinneguiden for de vet best hvordan spekulantene her tenker. "Du sitter på restaurant og lurer på om du kan posere med ett glass øl for å roe ned gravidryktene? Nei, du må heller posere med ett glass vin, fordi det er det du er kjent for..Og unngå å si at du har dilla på epler selv om du innimellom pleier å si at du har dilla på enkelte typer mat.." Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b Selv om dette innlegget bare er tull så tror jeg ikke at å ansette en PR-rådgiver med litt jus-kunnskap er det dummeste Sirkus Eriksen kan finne på å gjøre. Veldig mange av kommentarene på bloggen og i diverse kommentarfelt på Facebook og nettaviser bærer preg av å være skrevet i kampens hete, mange kommentarer blir også slettet eller motdebattanter får høre at de har "misforstått" etterpå. Det hadde ikke vært så dumt å ha en person som kunne lære de ett og annet om hvordan man framstår best på nett - og nei, den personen burde ikke være Trine Grung. 16
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #109 Skrevet 21. mai 2013 Selv om dette innlegget bare er tull så tror jeg ikke at å ansette en PR-rådgiver med litt jus-kunnskap er det dummeste Sirkus Eriksen kan finne på å gjøre. Veldig mange av kommentarene på bloggen og i diverse kommentarfelt på Facebook og nettaviser bærer preg av å være skrevet i kampens hete, mange kommentarer blir også slettet eller motdebattanter får høre at de har "misforstått" etterpå. Det hadde ikke vært så dumt å ha en person som kunne lære de ett og annet om hvordan man framstår best på nett - og nei, den personen burde ikke være Trine Grung. Haha! Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #110 Skrevet 21. mai 2013 Veldig trist. Dette er ikke annet en ondsinnet sladring. Hadde jeg hatt venninner som hadde snakket om folk på en slik tåpelig måte, hadde jeg mistet respekt for dem. Og dette her.... Jeg synes dere er ganske så stygge. Føler dere dere bedre når dere anonymt kan rakke ned på mennesker på dette nivået her? Hva mener du egentlig når du dskriver slik som dette? Ser du ikke hvor tåpelig det gjør deg? Jeg synes selv Fotballfruen overshopper og har et utrolig tidkrevende fokus på utseende og andre ting som jeg ikke klarer å identifisere meg med. Men at hun skal gjøre seg fortjent til slike tråder med et slikt innhold på KG, det skjønner jeg ikke. Hun tjener grovt på det, da. At folk kommenterer at hun promoterer tannbleking veldig ofte har jeg ingen problemer med. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 4
annsme89 Skrevet 21. mai 2013 #112 Skrevet 21. mai 2013 Nekter å tro at hun er såpass brødhue at hun ikke skjønner at bloggleserene hennes vil stusse litt over at hun sitter med en halvliter. Hvis hun nå skal ha fokuset vekk fra en eventuell graviditet, så kunne hun jo heller ha posert med et glass vin eller en annen rosa drink. Jeg ser poenget til dere som skriver at det er uhøflig å legge seg opp i andres graviditeter, men jeg klarer ikke ha sympati med CBE her, nettopp fordi hun selv har lagt så til de grader opp til det. Hun kan være gravid med trillinger for alt jeg bryr meg, men det er som vanlig taktikken hennes jeg reagerer på. Det er kun to utfall her: 1) hun er gravid, vil ikke si det enda(fair) men kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger i kassa(kyniskt) 2) hun er ikke gravid, men forstår at folk mistenker det og kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger til å kjøpe enda mer klær(kyniskt) = Kalkulert spill uansett utfall. Word! Jeg skrev det kanskje veldig knotete over her, men er det jeg mener og. Full forståelse for at hun ikke ønsker å fortelle om den evt. graviditeten, som noen her tydeligvis ikke skjønner. Det er jo ikkd det som er poenget. Poenget er som du sier at hun er fullt klar over at leserne lurer, og da synes jeg det er veldig rart hun fortsetter med hinting osv om hun virkelig ikke ønsker spm eller spekulasjoner! Det koster henne nada å la være! Jeg synes også taktikken hennes er kynisk - uavhengig av om hun er gravid eller ikke. Hun bruker dette til å sanke flere klikk, og det synes jeg er utspekulert. Men det er egentlig ganske typisk FF i grunn. De gangene jeg er innom bloggen hennes bruker jeg google reader, så hun får ingen klikk av meg. Det er i grunn denne evt. graviditeten som er en smule morsom å følge, ellers er bloggen blitt et stort gjesp. Om hun er gravid ønsker jeg henne lykke til! Blir spennende å se hvordan dette utarter seg videre :-) 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #113 Skrevet 21. mai 2013 Leser bloggen til Linni Meister, og hun legger ut klær for salg. De er da xs og må sys inn, derfor selger hun dem Og skoene er str 36. Hva er det med dagens jenter og xs er for stort???? Skjønner det ikke jeg. Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999 1
Gjest celebi Skrevet 21. mai 2013 #114 Skrevet 21. mai 2013 Denne tråden er noe av det teiteste jeg har lest på hele KG (og det sier mye). Greit at dere kritiserer Fotballfrue for å fremstille seg selv og livet sitt som et glansbilde, som gir unge jenter dårlig selvtillit og urealistiske forventninger til livet. Greit at dere kritiserer Fotballfrue for å ha en kjedelig blogg som dere ikke kan forstå hvorfor så mange leser. Greit at dere kritiserer Fotballfrue for å ikke merke reklameinnleggene sine, sensurere kommentarer og låne oppskrifter hun kaller sine egne. Alt dette er HELT GREIT. Det er derimot IKKE GREIT å kritisere henne for å være for tynn eller stygg, eller finne på konspirasjonsteorier rundt hvorvidt hun er gravid, har vært gravid, ikke kan bli gravid, ikke vil bli gravid eller later som hun er gravid. Det er ikke bare ufint av dere - det er direkte sykt, og sier mer om dere enn om henne. 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #115 Skrevet 21. mai 2013 Leser bloggen til Linni Meister, og hun legger ut klær for salg. De er da xs og må sys inn, derfor selger hun dem Og skoene er str 36. Hva er det med dagens jenter og xs er for stort???? Skjønner det ikke jeg. Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999 Men Linni Meister er halvt filipinsk eller noe, og veldig liten og nett. Ikke at hun ikke er tynn altså, men det er nok mer naturlig å ha str xs når man er 158 cm enn når man er 178 cm. Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e 14
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #116 Skrevet 21. mai 2013 Word! Jeg skrev det kanskje veldig knotete over her, men er det jeg mener og. Full forståelse for at hun ikke ønsker å fortelle om den evt. graviditeten, som noen her tydeligvis ikke skjønner. Det er jo ikkd det som er poenget. Poenget er som du sier at hun er fullt klar over at leserne lurer, og da synes jeg det er veldig rart hun fortsetter med hinting osv om hun virkelig ikke ønsker spm eller spekulasjoner! Det koster henne nada å la være! Jeg synes også taktikken hennes er kynisk - uavhengig av om hun er gravid eller ikke. Hun bruker dette til å sanke flere klikk, og det synes jeg er utspekulert. Men det er egentlig ganske typisk FF i grunn. De gangene jeg er innom bloggen hennes bruker jeg google reader, så hun får ingen klikk av meg. Det er i grunn denne evt. graviditeten som er en smule morsom å følge, ellers er bloggen blitt et stort gjesp. Om hun er gravid ønsker jeg henne lykke til! Blir spennende å se hvordan dette utarter seg videre :-) Nå har hun (såvidt jeg kan se) ikke kommet med noe såkalt hinting siden 18 mai (Beatles sangen). At hun sier hun har dilla på epler synes jeg blir for tynt da hun ofte har dilla på ting i perioder. Så synes ikke hun hinter så voldsomt (ikke at det var det du sa), det er isåfall 3 dager siden sist gang så kanskje hun har sluttet Jeg tror mange her gjør en større ting ut av det enn hva det egentlig er (i mine øyne) Og jeg tror nok at om det ikke hadde foreligget noen form for hinting i det hele tatt, matbilder med vin til og ikke vann for å unngå rykter, så hadde det nok fått negtiv oppmerksomhet det også etter en eventuell graviditet hadde blitt offentliggjort. Jeg synes kanskje folk har en tendens til å dømme henne litt for kjapt. Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #117 Skrevet 21. mai 2013 Dagens antrekk er det mest harry jeg har sett på lenge. Ikke pent! Anonym poster: 8146b6a77ebc5b0e82effc23327c476f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #118 Skrevet 21. mai 2013 Hva mener du med "på jobb?" :-P At hun var på reklameoppdrag. Det er aldri lett å vite når hun er seg selv og når hun reklamerer (siden hun er så slepphendt med annonsemerkingen). F.eks pakketipsene. Det ER jo IKKE pakketips fra Caroline, det er jo type ferieprodukter hun får betalt for å skrive om. Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0 7
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2013 #119 Skrevet 21. mai 2013 Alle dere som påstår dere ikke er misunnelige....det måtte vel vært deilig å kunne kle seg i hva som helst uten at den minste lille bulk eller valk var synlig?? Jeg hadde ihvertfall syns det...men jeg gidder ikke trene nok da. hehe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #120 Skrevet 21. mai 2013 Alle dere som påstår dere ikke er misunnelige....det måtte vel vært deilig å kunne kle seg i hva som helst uten at den minste lille bulk eller valk var synlig?? Jeg hadde ihvertfall syns det...men jeg gidder ikke trene nok da. hehe Det er sånn jeg har det, kan kle meg i hva som helst, ser megabra ut. Var det noe mer? Anonym poster: a27d4ed8383e4cbb7823ff994e58434f 5
Fremhevede innlegg