Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Tror du at alle med samme vekt og høyde som Caroline har like mye/like definerte magemuskler som hun har?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Omtrent, ja, de er ikke større enn normalt. Igjen, FETTPROSENT.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du svarer jo ikke på det jeg spør om. Tror du at alle med samme vekt og høyde som Caroline har like mye/like definerte magemuskler som hun har?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Jeg er kanskje like slang som Caroline, men prøver å legge på meg. Jeg trener sjelden (bare i gymmen på skolen :fnise: men blir snart slutt på det siden jeg går siste året på vgs). Uansett - jeg har omtrent like markerte magemuskler som henne. Alle har magemuskler, det spørs bare hvor mye fett man har over til å skjule dem.

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Oooobs, mente selvsagt slank. Haha!

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

http://fokusert.com/?p=24612

Saklig innlegg rettet mot FF. Her viser forfatteren mange av de uheldige virkningene Eriksen har på andre mennesker, og da særlig jenter i den yngre generasjon. De egosntriske, ovefladiske og arrogante holdningene kommer også godt til syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Språket i innlegget på fokusert.com var så dårlig at jeg ikke orket lese det.

Anonym poster: 04f85e23c3edf24802c09ac6108b0cc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fokusert.com/?p=24612

Saklig innlegg rettet mot FF. Her viser forfatteren mange av de uheldige virkningene Eriksen har på andre mennesker, og da særlig jenter i den yngre generasjon. De egosntriske, ovefladiske og arrogante holdningene kommer også godt til syne.

Første setning jeg leste var; Neppe særlig mange menn som tenner på den anorektiske kroppen til Caroline Berg Eriksen

Mistet helt lysten på videre lesning når en artikkel starter slik..for meg starter ikke en saklig artikkel på den måten.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"* Neppe særlig mange menn som tenner på den anorektiske kroppen til Caroline Berg Eriksen, og hun er et dårlig forbilde for unge jenter" Hva i helvette er det salgs kommentar? Når dette står under bildet øverst i teksten klarer jeg ikke ta forfatteren seriøst. Det er en utrolig stygg ting å skrive, og ødelegger ethvert poeng han muligens hadde å komme med.

edit: skriveleif

Endret av skyflakes
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"* Neppe særlig mange menn som tenner på den anorektiske kroppen til Caroline Berg Eriksen, og hun er et dårlig forbilde for unge jenter" Hva i helvette er det salgs kommentar? Når dette står under bildet øverst i teksten klarer jeg ikke ta forfatteren seriøst. Det er en utrolig stygg ting å skrive, og ødelegger enhvert poeng han muligens hadde å komme med.

Helt enig! Og at man skal ha kropp etter hva menn tenner og ikke tenner på, er minst like ille som Fotballfruens uheldige påvirkningskraft.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

"* Neppe særlig mange menn som tenner på den anorektiske kroppen til Caroline Berg Eriksen, og hun er et dårlig forbilde for unge jenter" Hva i helvette er det salgs kommentar? Når dette står under bildet øverst i teksten klarer jeg ikke ta forfatteren seriøst. Det er en utrolig stygg ting å skrive, og ødelegger enhvert poeng han muligens hadde å komme med.

Enig. Akkurat den setningen blir i drøyeste laget, men resten av innlegget gir en grei nok beskrivelse av FF. Har sett mye verre utsagn om andre enn dette. Selvsagt må det være grenser for hva man skal godta, men hun som toppblogger bør tåle å få en trøkk.

Personlig ville jeg ordlagt meg litt annerledes der, men folk har forskjellige måter å skrive på, og folk tolker ting forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt. Nå er det jo enda vanskeligere å se ordet "annonse" i innleggene enn før da det stod nederst... Eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt. Nå er det jo enda vanskeligere å se ordet "annonse" i innleggene enn før da det stod nederst... Eller er det bare meg?

Sikkert en vanesak vil jeg tro :) Men hun følger nå reglene så sånn sett kan man ikke skylde på henne iallefall (Ikke at jeg tror det var din intensjon altså ;) )

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når LK kan uttale at normale kvinner er feite kan vel en blogger skrive at ingen tenner på anoreksikroppen til CBE.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når LK kan uttale at normale kvinner er feite kan vel en blogger skrive at ingen tenner på anoreksikroppen til CBE.

Anonym poster: ec1adb037996851824323f0c5b3060d3

Ja, drit i gå frem som gode eksempler,la oss alle oppføre oss som om vi går på ungdomsskolen. Høres ut som en god plan.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TinaT

http://fokusert.com/?p=24612

Saklig innlegg rettet mot FF. Her viser forfatteren mange av de uheldige virkningene Eriksen har på andre mennesker, og da særlig jenter i den yngre generasjon. De egosntriske, ovefladiske og arrogante holdningene kommer også godt til syne.

Kaller du det saklig?

Hun påstår endatil i innlegget at LCHF står for Low Calorie High Fat :fnise:

Jeg synes rett og slett innlegget virker å ha blitt skrevet av en 12-åring - det er noe av det verste mølet jeg har lest på lenge.

Endret av TinaT
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Akkurat den setningen blir i drøyeste laget, men resten av innlegget gir en grei nok beskrivelse av FF. Har sett mye verre utsagn om andre enn dette. Selvsagt må det være grenser for hva man skal godta, men hun som toppblogger bør tåle å få en trøkk.

Personlig ville jeg ordlagt meg litt annerledes der, men folk har forskjellige måter å skrive på, og folk tolker ting forskjellig.

Jeg synes den er mildt sagt usaklig. Mange mener ditt og mange mener datt er ingen god måte å skive en slik kronikk på. At boken hennes er uinteressant for de fleste er irrelevant da boken har solgt masse, og om man bare skulle gitt ut bøker som "alle vil ha" så hadde det blitt gitt få bøker. Snakket om lavkarbo er høyst subjektiv oppfatning. At mange leser bloggen for å irritere seg og å insinuere at det er grunnen til lesertallene er tullete. Det om at hun ikke er attraktiv for de fleste menn er irrelevant. Og det var bare noe av dette, det er et sammensurium av synsing som ikke er noe bedre enn de verste på denne tråden.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Jeg synes den er mildt sagt usaklig. Mange mener ditt og mange mener datt er ingen god måte å skive en slik kronikk på. At boken hennes er uinteressant for de fleste er irrelevant da boken har solgt masse, og om man bare skulle gitt ut bøker som "alle vil ha" så hadde det blitt gitt få bøker. Snakket om lavkarbo er høyst subjektiv oppfatning. At mange leser bloggen for å irritere seg og å insinuere at det er grunnen til lesertallene er tullete. Det om at hun ikke er attraktiv for de fleste menn er irrelevant. Og det var bare noe av dette, det er et sammensurium av synsing som ikke er noe bedre enn de verste på denne tråden.

Anonym poster: 4a82b8e5e9ec0eeceb3b2c3d6b692533

Jeg vet ikke om vi kan legge til grunn at du bestemmer hva som er sentralt i saken. Her er det flere syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert en vanesak vil jeg tro :) Men hun følger nå reglene så sånn sett kan man ikke skylde på henne iallefall (Ikke at jeg tror det var din intensjon altså ;) )

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Ja det kan jo være... Ellers har forbrukerrådet tatt feil avgjørelse der, og gjort så merkingen blir enda mindre synlig. Kan jo ha noe med at hun har skjøvet det over til høyre i teksten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bildet ser det ut som hun har silikonpupper :)

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo være... Ellers har forbrukerrådet tatt feil avgjørelse der, og gjort så merkingen blir enda mindre synlig. Kan jo ha noe med at hun har skjøvet det over til høyre i teksten også...

Det tenkte jeg ikke over med engang men når du sier det så kan det godt være det. Sånn sett så synes jeg det burde være restriksjoner på at det burde stå rett under tittelen på innlegget. Da tror jeg flere ville fått det med seg, og det er jo det som er det viktigste.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"* Neppe særlig mange menn som tenner på den anorektiske kroppen til Caroline Berg Eriksen, og hun er et dårlig forbilde for unge jenter" Hva i helvette er det salgs kommentar? Når dette står under bildet øverst i teksten klarer jeg ikke ta forfatteren seriøst. Det er en utrolig stygg ting å skrive, og ødelegger enhvert poeng han muligens hadde å komme med.

Veldig enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...