Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke si her hvilken by jeg bor i da :fnise: begynner på H

Åja, da gjør vi ikke det :fnise: Jeg bor veldig nærme Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Til å vandre rundt i gatene med fane akkurat som på 17.mai? Jeg lurte på hva greia med det er.

Det er vanlig å øve slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde et øyeblikk at det hadde begynt å regne, men det var bare lyden av vannsprederen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Tja... Knskje der du bor? Her er det mer band.

Det brukes absolutt her jeg bor. Jeg bor i ett tettsted. Ingen by. Jeg vet også om steder som er mer på "bondelandet" der man bruker korps til for eksempel utendørs arrangement ved juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å øve slik.

Ja men ikke opplev dem etter 17.mai. før, lurte bare på hvorfor de bråket sånn, jeg synes min teori var bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde et øyeblikk at det hadde begynt å regne, men det var bare lyden av vannsprederen. :rolleyes:

Det har jeg også opplevd, huseieren vanner inngangen min, hun vil det skal vokse gress der :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikk-takk, tikk-takk. Venter på at butikken skal åpne sånn at jeg kan kjøpe rundstykker, er sulten. Bare litt over en time igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som var på gratiskonserten med Filharmonien i dag eller? :) Veldig bra opplegg, herlig med kombinasjonen park/grilling og god musikk.

Og så klart, alt som er gratis er gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare kost meg hjemme i sola med en god bok på terassen+ en flaske med corona og limeskive :ol::ball: herlig varm og god søndag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Har begynt å lese en ny bok som handler om Zombier. Interessant bok. Skrevet i andre former, email, sms og avisoppslag består hele boken av. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare kost meg hjemme i sola med en god bok på terassen+ en flaske med corona og limeskive :ol::ball: herlig varm og god søndag :Nikke:

Koselig det. Synes det er kaldt ute jeg, siden det blåser her jeg bor. Det var kjempevarmt i 2 dager for litt siden, men så kom vinden :(

jeg var i kirken i går

Kristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakken min har omtrent samme farge som bringebær, bare at den er litte granne lysere. :)

Rosa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok med meg en pose bibliotekbøker relativt tunge, kommer inn til byen, så er det selfølgelig stengt denne uka. Bare å gå hjemover igjen med driten. Måtte jo handle mat og. Var en smule grinete når jeg subbet hjem igjen i varmen. LItt småsur enda kjenner jeg. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg en pose bibliotekbøker relativt tunge, kommer inn til byen, så er det selfølgelig stengt denne uka. Bare å gå hjemover igjen med driten. Måtte jo handle mat og. Var en smule grinete når jeg subbet hjem igjen i varmen. LItt småsur enda kjenner jeg. :glare:

Det skjønner jeg, hadde vært gretten selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagene går så seint. Venter på en kontroll den 24, jeg håper personen ser det jeg ser. Må legge det fram på en overbevisende måte, sist gang klarte jeg det ikke. Jeg må finne en måte som gjør at jeg ikke gir meg i diskusjoner. Motstanderen bruker et skittent triks med å gi meg komplimenter! DET ER IKKE LOV :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...