Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Yip! ^^,

(Person forblir hemmelig dog. ^_~ )

det er meg :veslejenta::gravid:

Gjest badeand1
Skrevet

Har en mistanke om hvem :P Men det spørs helt om du har kalt deg noe annet her før.

Gjest badeand1
Skrevet

Da har jeg ganske god tro på hvem det er :) Men skal ikke røpe noe i tilfelle det er riktig.

Skrevet

skjønner hva du mener, jeg så inn i et speil en gang og forventet ikke å se en person der

Skremmende, hva forventet du? :sjokkert:

Skrevet

Denne samtalen her.. :skratte:

Hvem av oss?

En annen ting som har skremt meg, var den gangen jeg sto å stirret meg selv inn i øynene. Plutselig ble pupillene forskjellig, sikkert på grunn av lyset, men jeg løp til pcen og googla det. Bortsett fra kreft så hadde jeg hjerneblødning igjen ifølge google :ler:

Har du blitt skremt av å se deg selv i speilet? Stirr inn i dine egene øyner, det er ganske skremmende :fnise:

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Skremmende, hva forventet du? :sjokkert:

forventet ingenting, det verste var at personen var nesten helt lik meg, men han var speilvendt på en måte

Gjest lurven
Skrevet

Hvem av oss?

En annen ting som har skremt meg, var den gangen jeg sto å stirret meg selv inn i øynene. Plutselig ble pupillene forskjellig, sikkert på grunn av lyset, men jeg løp til pcen og googla det. Bortsett fra kreft så hadde jeg hjerneblødning igjen ifølge google :ler:

Har du blitt skremt av å se deg selv i speilet? Stirr inn i dine egene øyner, det er ganske skremmende :fnise:

Hvis du tror det er skremmende prøv å smake på din egen tunge, eller hør inni ditt eget øre

Gjest .-L-.
Skrevet

Vi hadde egen regnetime

Skal jeg like kommentaren din, hvilken? :fnise:

Jeg synes jeg skrev noe genialt i den ene tråden som jeg hadde lyst å like :fnise:

Er forsåvidt skuffet over den ikke eksisterende dårlige-humoren på kg. Jeg skrev i den ene seksualitetstråden at kuken min var magisk, og det var ingen som kom med en tørr kommentar alla: oO, skyter den tryllestøv?! Eller noe slikt..

Gjest lurven
Skrevet

Jeg synes jeg skrev noe genialt i den ene tråden som jeg hadde lyst å like :fnise:

Er forsåvidt skuffet over den ikke eksisterende dårlige-humoren på kg. Jeg skrev i den ene seksualitetstråden at kuken min var magisk, og det var ingen som kom med en tørr kommentar alla: oO, skyter den tryllestøv?! Eller noe slikt..

Så ikke den, hadde kommet med en dårlig vits om jeg så den

Skrevet

Hvem av oss?

De fleste egentlig. :fnise:

Skrevet (endret)

Hvem av oss?

Ikke gått så langt enda, men hvem vet? :laugh:

Endret av Cordelia
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Så ikke den, hadde kommet med en dårlig vits om jeg så den

Så bra :nigo: Da føler ikke jeg meg så alene om tørr humor.

Endret av .-L-.
Gjest lurven
Skrevet

Så bra :nigo: Da føler ikke jeg meg så alene om tørr humor.

bare les alle svarene jeg har gitt i denne tråden, da ser du hvor dårlig humor jeg har

Skrevet

Satt på lyden på dataen og lurte på hvorfor i all verden Springsteen gikk for fullt, uten at den var på Spotify eller at det så ut som det var lyd på noen av nettsidene. Var helt forvirra en stund. Viste seg at det var Media Player som hadde slått seg på. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:3 Jeg har meldt med en person lenge nok til idag å nå 100 sider. ^^,

Hvor lang tid har det tatt?

Regner ikke med at det er et døgn ;)

Red, mobil....

Endret av AUG---UAG
Gjest Peanut
Skrevet

Hvor lang tid har det tatt?

Regner ikke med at det er et døgn ;)

Red, mobil....

Fra september i fjor. ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...