Gjest Peanut Skrevet 7. juni 2014 #13001 Skrevet 7. juni 2014 Yip! ^^, (Person forblir hemmelig dog. ^_~ )
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #13002 Skrevet 7. juni 2014 Yip! ^^, (Person forblir hemmelig dog. ^_~ ) det er meg
Gjest Peanut Skrevet 7. juni 2014 #13003 Skrevet 7. juni 2014 Kan si det ikke er noen i denne tråden. :3
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2014 #13004 Skrevet 7. juni 2014 Har en mistanke om hvem Men det spørs helt om du har kalt deg noe annet her før.
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2014 #13006 Skrevet 7. juni 2014 Da har jeg ganske god tro på hvem det er Men skal ikke røpe noe i tilfelle det er riktig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #13007 Skrevet 8. juni 2014 skjønner hva du mener, jeg så inn i et speil en gang og forventet ikke å se en person der Skremmende, hva forventet du?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #13009 Skrevet 8. juni 2014 Denne samtalen her.. Hvem av oss? En annen ting som har skremt meg, var den gangen jeg sto å stirret meg selv inn i øynene. Plutselig ble pupillene forskjellig, sikkert på grunn av lyset, men jeg løp til pcen og googla det. Bortsett fra kreft så hadde jeg hjerneblødning igjen ifølge google Har du blitt skremt av å se deg selv i speilet? Stirr inn i dine egene øyner, det er ganske skremmende 1
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #13010 Skrevet 8. juni 2014 Skremmende, hva forventet du? forventet ingenting, det verste var at personen var nesten helt lik meg, men han var speilvendt på en måte
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #13011 Skrevet 8. juni 2014 Hvem av oss? En annen ting som har skremt meg, var den gangen jeg sto å stirret meg selv inn i øynene. Plutselig ble pupillene forskjellig, sikkert på grunn av lyset, men jeg løp til pcen og googla det. Bortsett fra kreft så hadde jeg hjerneblødning igjen ifølge google Har du blitt skremt av å se deg selv i speilet? Stirr inn i dine egene øyner, det er ganske skremmende Hvis du tror det er skremmende prøv å smake på din egen tunge, eller hør inni ditt eget øre
Gjest .-L-. Skrevet 8. juni 2014 #13012 Skrevet 8. juni 2014 Vi hadde egen regnetime Skal jeg like kommentaren din, hvilken? Jeg synes jeg skrev noe genialt i den ene tråden som jeg hadde lyst å like Er forsåvidt skuffet over den ikke eksisterende dårlige-humoren på kg. Jeg skrev i den ene seksualitetstråden at kuken min var magisk, og det var ingen som kom med en tørr kommentar alla: oO, skyter den tryllestøv?! Eller noe slikt..
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #13013 Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes jeg skrev noe genialt i den ene tråden som jeg hadde lyst å like Er forsåvidt skuffet over den ikke eksisterende dårlige-humoren på kg. Jeg skrev i den ene seksualitetstråden at kuken min var magisk, og det var ingen som kom med en tørr kommentar alla: oO, skyter den tryllestøv?! Eller noe slikt.. Så ikke den, hadde kommet med en dårlig vits om jeg så den
Cordelia Skrevet 8. juni 2014 #13015 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hvem av oss? En annen ting som har skremt meg, var den gangen jeg sto å stirret meg selv inn i øynene. Plutselig ble pupillene forskjellig, sikkert på grunn av lyset, men jeg løp til pcen og googla det. Bortsett fra kreft så hadde jeg hjerneblødning igjen ifølge google Har du blitt skremt av å se deg selv i speilet? Stirr inn i dine egene øyner, det er ganske skremmende Ikke gått så langt enda, men hvem vet? Endret 8. juni 2014 av Cordelia
Gjest .-L-. Skrevet 8. juni 2014 #13016 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Så ikke den, hadde kommet med en dårlig vits om jeg så den Så bra Da føler ikke jeg meg så alene om tørr humor. Endret 8. juni 2014 av .-L-.
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #13017 Skrevet 8. juni 2014 Så bra Da føler ikke jeg meg så alene om tørr humor. bare les alle svarene jeg har gitt i denne tråden, da ser du hvor dårlig humor jeg har
Cordelia Skrevet 8. juni 2014 #13018 Skrevet 8. juni 2014 Satt på lyden på dataen og lurte på hvorfor i all verden Springsteen gikk for fullt, uten at den var på Spotify eller at det så ut som det var lyd på noen av nettsidene. Var helt forvirra en stund. Viste seg at det var Media Player som hadde slått seg på. 1
Sapientia Skrevet 9. juni 2014 #13019 Skrevet 9. juni 2014 (endret) :3 Jeg har meldt med en person lenge nok til idag å nå 100 sider. ^^, Hvor lang tid har det tatt? Regner ikke med at det er et døgn Red, mobil.... Endret 9. juni 2014 av AUG---UAG
Gjest Peanut Skrevet 9. juni 2014 #13020 Skrevet 9. juni 2014 Hvor lang tid har det tatt? Regner ikke med at det er et døgn Red, mobil.... Fra september i fjor. ^^,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå