QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #12981 Skrevet 3. juni 2014 Men jeg tenker så mye på fortiden, jeg har virkelig følt meg såret av personen. I vinter var jeg full og kom med kjærlighetserklæringer til personen, personen smilte fra øre til øre og lo, men sa aldri unnskyld for alt som er gjort, hvordan kan jeg da stole på at det ikke skjer igjen? Jeg føler jeg må være den stille personen i hjørnet som ikke sier noe, fordi ellers oppstår det tull. Jeg kan ikke være meg selv og aldri komme med skeptiske kommentarer. Hvis noen sier "En rørlegger fra xxxx selskap er i gang med å fikse huset" kan ikke jeg si "Har du sjekket tilbakemeldinger på selskapet?" og se skeptisk ut. Da bryter helvete løs med sosial dumping. Akk
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #12982 Skrevet 3. juni 2014 ojda. Da er det ikke sikkert jeg hadde dratt nei...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #12984 Skrevet 3. juni 2014 bli hjemme å drikk te Ser på underskriften din. Ny dag, ingen muligheter? Noen muligheter må det vel være?
Cordelia Skrevet 3. juni 2014 #12987 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Glem det.....dårlig link. Endret 4. juni 2014 av Cordelia
Cuddlegirl Skrevet 4. juni 2014 #12988 Skrevet 4. juni 2014 Nei, det er vel snart på tide å legge seg.
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2014 #12989 Skrevet 4. juni 2014 Ser på underskriften din. Ny dag, ingen muligheter? Noen muligheter må det vel være? nei dagene er stort sett like
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #12990 Skrevet 5. juni 2014 Hvor nysgjerrige er dere? Jeg er veldig nysgjerrig, søker etter personer som har undertegnet brev jeg får. Vil se hvordan de ser ut Jeg finner dem nesten alltid på google
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #12991 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Når en slask soler seg i glansen av en du kjenner, hva gjør du da? Jeg håper jeg ikke blir brisen rundt personen Jeg ber til de høyere makter om at det ikke skjer. For øyeblikket sitter jeg her og sier "La det gå" til meg selv gjentatte ganger. Jeg er flink, jeg lar det gå. Når mensen er over er det ikke en gang i tankene mine Neida har ikke mensen. Endret 6. juni 2014 av Evilposelos
Gjest Trollkarlen Skrevet 6. juni 2014 #12992 Skrevet 6. juni 2014 Skal du ikke lære å tegne, Evilposelos? Jeg er ganske sikker på at du kunne ha tjent godt med gi ut blader ala Nemi. Mye fjas du har skrevet her som kan brukes som inspirasjon.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #12993 Skrevet 6. juni 2014 Skal du ikke lære å tegne, Evilposelos? Jeg er ganske sikker på at du kunne ha tjent godt med gi ut blader ala Nemi. Mye fjas du har skrevet her som kan brukes som inspirasjon. Jeg kan virkelig ikke regne, noen prøvde å lære meg det i 8 år på skolen. Når vi skulle vise fram bildene og ikke visste hvor mitt var, så fant jeg det ved å lete etter det styggeste bilde Morsomt å tenke tilbake på. Jeg tror rett og slett det ikke er mulig å lære meg det
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #12994 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kan virkelig ikke regne, noen prøvde å lære meg det i 8 år på skolen. Når vi skulle vise fram bildene og ikke visste hvor mitt var, så fant jeg det ved å lete etter det styggeste bilde Morsomt å tenke tilbake på. Jeg tror rett og slett det ikke er mulig å lære meg det er du så dårlig i matte at du tegnet i mattetimen
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2014 #12995 Skrevet 7. juni 2014 Det skulle gått an å like sine egne kommentarer... 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #12996 Skrevet 7. juni 2014 er du så dårlig i matte at du tegnet i mattetimen Vi hadde egen regnetime Det skulle gått an å like sine egne kommentarer... Skal jeg like kommentaren din, hvilken?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #12997 Skrevet 7. juni 2014 Huff så skvetten jeg er i dag. Skvatt av en gutt som sto på andre siden av en vei, ca 50 meter bortenfor. Han sto der å snakket med noen andre. Det var bare det at jeg ikke forventet å se en person når jeg så dit
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #12998 Skrevet 7. juni 2014 Huff så skvetten jeg er i dag. Skvatt av en gutt som sto på andre siden av en vei, ca 50 meter bortenfor. Han sto der å snakket med noen andre. Det var bare det at jeg ikke forventet å se en person når jeg så dit skjønner hva du mener, jeg så inn i et speil en gang og forventet ikke å se en person der
Gjest Peanut Skrevet 7. juni 2014 #12999 Skrevet 7. juni 2014 :3 Jeg har meldt med en person lenge nok til idag å nå 100 sider. ^^,
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2014 #13000 Skrevet 7. juni 2014 :3 Jeg har meldt med en person lenge nok til idag å nå 100 sider. ^^, En her inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå