Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Etter en helg på landet, er jeg igjen drittlei av sauer. Bæ bæ hele natten lang, har fantasert om å løpe etter dem med vannslange :fnise: Jeg har hatt dypere og dystrere tanker også, som at jeg vil spørre om eieren kan bytte de ut med nye. Det er bare tanker altså, aldri noe jeg kommer til å gjøre.

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte: Er det en komedie? Ser ut som noe jeg ville begynt å le av hvertfall.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Herreguud den filmen.. :klaske:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

I GOT BLISTERS ON MY FINGERS

Lemon Curry?

Skrevet (endret)

Broren min hadde bursdag, om noen dager skal jeg møte han, men han vil ikke ha gave! Jeg ble litt fornærmet når han sa det. Jeg har gledet meg siden desember til å gi han gave. Han gidder ikke si hva han ønsker seg en gang :frustrert:

Hva skal jeg gjøre, jeg vil så gjerne gi han gave. Skal jeg respektere han? Jeg kjenner han og han blir nok ikke sint på meg om jeg gir han noe. Det er jo bare det at jeg tråkker over han om jeg gjør det.

Vurderer å sende han en sms "Men jeg har gledet meg sånn til å gi deg gave :( :( :( " for å spille på samvittigheten hans, hehe. Skal jeg gjøre det?

Endret av Evilposelos
Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Kan du ikke si at du allerede har kjøpt gave, og se hva han sier til det da? :) :)

Endret av fotballflue
Gjest lurven
Skrevet

alle vil ha gave..

han prøver bare å spille tøff

Skrevet

Utenfor ring 3, åpningstider: 08:00-22:00, klokka 08:30, stengt fordi sjefen ikke trodde det kom noen klokka 08:00 uansett :fnise:

Skrevet

Kan du ikke si at du allerede har kjøpt gave, og se hva han sier til det da? :) :)

Jeg har jo spurt han alt om hva han ønsker seg. Nå har jeg funnet ut hva jeg skal kjøpe :laugh: Jeg skal kjøpe pipe med sølvbånd hvor det skal stå navnet hans på.

Gjest fotballflue
Skrevet

Jeg har jo spurt han alt om hva han ønsker seg. Nå har jeg funnet ut hva jeg skal kjøpe :laugh: Jeg skal kjøpe pipe med sølvbånd hvor det skal stå navnet hans på.

Det er en fin gave! Han blir nok bare glad :jepp:

Skrevet (endret)

Veit ikke hva det er for meg for tiden de siste dagene her på KG. Sitter og småflirer av alle teite tråder. Kanskje jeg rett og slett har gått over det en ny dimensjon av internettbrukermodenhet. Eller så er det noen som lekker lystgass inn i leiligheten. Småfull uten å være full? Kanskje jeg rett og slett er begynt og gå i søvne og bryte meg inn hos folk og drikke spriten deres? Eller så er det den vanlig rarheten min som har mutert.

Noe rart er det. :redd::kosteskaft:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

Veit ikke hva det er for meg for tiden de siste dagene her på KG. Sitter og småflirer av alle teite tråder. Kanskje jeg rett og slett har gått over det en ny dimensjon av internettbrukermodenhet. Eller så er det noen som lekker lystgass inn i leiligheten. Småfull uten å være full? Kanskje jeg rett og slett er begynt og gå i søvne og bryte meg inn hos folk og drikke spriten deres? Eller så er det den vanlig rarheten min som har mutert.

Noe rart er det. :redd::kosteskaft:

Tror kanskje en del folk her inne har fått et snev av solstikk :fnise:

Skrevet

Tror kanskje en del folk her inne har fått et snev av solstikk :fnise:

Vettu, det skulle ikke forundre meg. Noe må det være. :ler:

Skrevet

Invitert til 10 års (for min del er det 15 år siden) jubileum. Har lyst til å skrive "Bare om helvete fryser til is :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: "

Skrevet

Noen som vil være med å ødelegge festen? Lage et skuespill, du kan få hovedrollen. Da blir det snakk i bygda da :sjokkert: Jeg ser det for meg. :fnise: Mange av dem mobbet meg, derfor jeg har så imot den gjengen.

Skrevet (endret)

Hvis et familiemedlem av deg hadde spurt om du ville dra 30 mil tur retur for en kveld som var åpningen av noe hun/han eide, som er en av flere steder i Norge og du visste hun/han kom til å fly rundt å være opptatt, ville du dratt?

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...