Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra september i fjor. ^^,

Det er jo en del på 9mnd...

Videoannonse
Annonse
Gjest Peanut
Skrevet

Det er ca. 1992 meldinger nå, og ingen planer om å stoppe. ^^,

Gjest lurven
Skrevet

Det er jo en del på 9mnd...

tenk om hadde vært gravid når de startet

Gjest Peanut
Skrevet

Hvem? <_<

Skrevet

Det er ca. 1992 meldinger nå, og ingen planer om å stoppe. ^^,

Kos dere videre med snakkingen.

Måtte sjekke min egen PM logg, klarte å skrive 62s fra 20.sept til 13.okt med samme bruker. Guess who ;)

hehe, ja. Da hadde de hatt det travelt nå ;)

Skrevet

Kos dere videre med snakkingen.

Måtte sjekke min egen PM logg, klarte å skrive 62s fra 20.sept til 13.okt med samme bruker. Guess who ;)

hehe, ja. Da hadde de hatt det travelt nå ;)

Gunfreak?

Skrevet

Jeg synes jeg skrev noe genialt i den ene tråden som jeg hadde lyst å like :fnise:

Er forsåvidt skuffet over den ikke eksisterende dårlige-humoren på kg. Jeg skrev i den ene seksualitetstråden at kuken min var magisk, og det var ingen som kom med en tørr kommentar alla: oO, skyter den tryllestøv?! Eller noe slikt..

Sikker på at det ikke var ment som humor det også? :ler: Det er da du skal bekrefte det :fnise:

Satt på lyden på dataen og lurte på hvorfor i all verden Springsteen gikk for fullt, uten at den var på Spotify eller at det så ut som det var lyd på noen av nettsidene. Var helt forvirra en stund. Viste seg at det var Media Player som hadde slått seg på. :fnise:

Noe sånt har jeg også opplevd, irriterende når man ikke skjønner hvor lyden kommer fra med en gang :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Trykker F5 på posten.no, send den pakka da!! Nå må de våkne, opp og hopp :fnise:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Sikker på at det ikke var ment som humor det også? :ler: Det er da du skal bekrefte det :fnise:

Heh, det var jo jeg som kom på den kommentaren når jeg skrev innlegget du siterte :P

Selvfølgelig skyter den tryllestøv.. :fnise:

Hvorfor trykker du F5 på posten?

Endret av .-L-.
Skrevet

Gunfreak?

Svaret er korrekt.

Du får heder og ære som premie

Skrevet

Svaret er korrekt.

Du får heder og ære som premie

Hurra for meg :danse:

Skrevet

Heh, det var jo jeg som kom på den kommentaren når jeg skrev innlegget du siterte :P

Selvfølgelig skyter den tryllestøv.. :fnise:

Hvorfor trykker du F5 på posten?

Jeg synes du har bra sans for humor, jeg :ler: Skal kommentere neste gang jeg ser du skriver noe morsomt :)

Fordi jeg får en pakke med sporing. De sendte den feil, men etter det forsvant sporinga :( De sa de skulle sende den til riktig plass da. I posten fikk jeg brev om at jeg kunne hente pakka på mitt lokale postkontor, men hvilket?! :ler: ligger 5 stk i nærheten. Får ta en runde i morgen.

Skrevet
AUG---UAG: Bruker du og Gunfreak samme profil? Hvem har jeg snakket med her da? :sjokkert:
Skrevet

Hva gjør du hvis du får et brev der det står at du skal bekrefte noe, men ikke på hvilken måte og du ikke vet om det må være skriftlig eller ikke?

A) Sender brev tilbake med bekreftelse

B) Reiser til avsender og bekrefter

C) Ringer

D) Sitter å funderer på det i flere uker

Ingen mailadresse man kan nå dem på.

Skrevet

Det er sykt vanskelig, det er en kjekk mann på kontoret ved siden av :sjokkert: , derfor vil jeg ikke gå dit, jeg hater å ringe og brev glemmer jeg hele tiden.

Skrevet

Jeg ville pustet dypt inn og tatt opp talatuten. Men da får du jo ikke sett kjekkasen. Nei, når jeg tenker meg om så hadde jeg snikt meg oppom kontoret. :fnise::danse:

Skrevet

Kan ta pusteøvelser

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville pustet dypt inn og tatt opp talatuten. Men da får du jo ikke sett kjekkasen. Nei, når jeg tenker meg om så hadde jeg snikt meg oppom kontoret. :fnise::danse:

Hehe :laugh: Jeg vil ikke se han, det var ganske pinlig sist, han stirret så lenge at det ble ubehagelig for meg.

Jeg ringer i morgen.

Skrevet

AUG---UAG: Bruker du og Gunfreak samme profil? Hvem har jeg snakket med her da? :sjokkert:

Neida, vi er fortsatt unike brukere. Har aldri skrevet som Gunfreak og vise versa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...