Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Hva gjør du hvis du får et brev der det står at du skal bekrefte noe, men ikke på hvilken måte og du ikke vet om det må være skriftlig eller ikke?

A) Sender brev tilbake med bekreftelse

B) Reiser til avsender og bekrefter

C) Ringer

D) Sitter å funderer på det i flere uker

Ingen mailadresse man kan nå dem på.

Først D, for å manne meg opp til c, eventuelt B hvis det er nærme. :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først D, for å manne meg opp til c, eventuelt B hvis det er nærme. :laugh:

Haha, jeg også. Er på uke 2 nå :fnise:

Skrevet

Nå lyner og tordner det som bare det. Har vel holdt på i noen timer og jeg er altfor redd for at modemet mitt skal stryke med, så jeg har koblet ifra alt. Nå må det slutte!

Skrevet

Nå lyner og tordner det som bare det. Har vel holdt på i noen timer og jeg er altfor redd for at modemet mitt skal stryke med, så jeg har koblet ifra alt. Nå må det slutte!

Har det ryket før? Her står alt på nesten uansett vær til alle tider. Untatt når jeg blir redd da, for da slår jeg av pcen, men modemet står på, jeg har ikke tilgang til det :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Lynet tok modemet mitt for rundt to uker sia. bleh. Andre gangen det skjer.

Skrevet

Har det ryket før? Her står alt på nesten uansett vær til alle tider. Untatt når jeg blir redd da, for da slår jeg av pcen, men modemet står på, jeg har ikke tilgang til det :fnise:

Tror ikke det har skjedd før. Men "frykten" for at det skjer og at det vil ta flere dager å få et nytt, får meg til å koble det ifra når det begynner å buldre oppi himmelen :P

Skrevet

Bom bom bom.......dum di dum.... :plystre:

Tjohei!!

Sann!

Gjest .-L-.
Skrevet

Bom bom bom.......dum di dum.... :plystre:

Tjohei!!

Sann!

Bom bom bastikk, dum di dum tastikk.. Er så lei av eksamensjobbing nå, blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææh :)

Skrevet

Juhuuuuu! Vi har fått et Rampelysforum. Ah, å slippe alle bloggetrådene og diskusjonene om FF og Co.

Skrevet

Bom bom bastikk, dum di dum tastikk.. Er så lei av eksamensjobbing nå, blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææh :)

Da e det bærre å ta seg en trall og eit stev.... :laugh:

Gjest .-L-.
Skrevet

Juhuuuuu! Vi har fått et Rampelysforum. Ah, å slippe alle bloggetrådene og diskusjonene om FF og Co.

oO hva gjør Tone på?

Gjest .-L-.
Skrevet

Da e det bærre å ta seg en trall og eit stev.... :laugh:

Traill og eit stev?

Skrevet (endret)

oO hva gjør Tone på?

Popper ut unger og irriterer KG medlemmer tror jeg. :fnise:

Traill og eit stev?

En shanti passer sikkert og. Hei hå!

Endret av Cordelia
Gjest fotballflue
Skrevet

Lurer på om jeg skal steke meg pizza. Er egentlig ikke sulten, men har ikke spist noe særlig i dag heller. Hmm..

Gjest Badebuksa
Skrevet

Stek pizza!!

Jeg er stappmett. For. Mye. Kylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...