Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det ann å betale seg inn på et overvåket sted? F.eks en uke på et gamlehjem, privatsykehus eller sånne steder? Noen ganger blir man jo sendt hjem etter en operasjon med beskjed om å bli overvåket noen døgn. Hva med dem som ikke har noen som kan overvåke? Det må jo finnes en mulighet for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FÅR IKKE OPPGJØRET FØR I AUGUST!!!!!!! AAAARG! HVILKEN TRAGEDIE! Jeg vil vite hvor mye jeg skal betale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med jeg må betale 12000.

Er det bare jeg som synes det er morsomt med han som biter motspillere i fotballkamper? Leste det i avisa :ler: Vampyren viser dyrisk adferd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å betale seg inn på et overvåket sted? F.eks en uke på et gamlehjem, privatsykehus eller sånne steder? Noen ganger blir man jo sendt hjem etter en operasjon med beskjed om å bli overvåket noen døgn. Hva med dem som ikke har noen som kan overvåke? Det må jo finnes en mulighet for dem!

Akkurat det har faktisk jeg og lurt litt på. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har faktisk jeg og lurt litt på. :klo:

Har vært på dagkirurgisk med det problemet. Man må føre på en som kan være til stedet når man våkner fra narkosen. Jeg sa at jeg egentlig bare hadde kjæresten som var aktuell, men hun skulle jobbe. Sykepleierne så på hverandre og trodde visst ikke helt på meg og sa at jeg måtte nå skrive noen.

Merkelig nok så er det ikke så farlig om noen er der når det er mer akutt. Så rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på dagkirurgisk med det problemet. Man må føre på en som kan være til stedet når man våkner fra narkosen. Jeg sa at jeg egentlig bare hadde kjæresten som var aktuell, men hun skulle jobbe. Sykepleierne så på hverandre og trodde visst ikke helt på meg og sa at jeg måtte nå skrive noen.

Merkelig nok så er det ikke så farlig om noen er der når det er mer akutt. Så rart!

Rare greier. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere vært med i en konkurranse der vinneren får stille et spørsmål til en kjent person, for så å stille et upassende spørsmål om dere vinner? Mange ganger har jeg blitt fristet til å delta for å gjøre det :ler:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Har noen av dere vært med i en konkurranse der vinneren får stille et spørsmål til en kjent person, for så å stille et upassende spørsmål om dere vinner? Mange ganger har jeg blitt fristet til å delta for å gjøre det :ler:

Nei. Tror ikke jeg har hørt om en slik konkurranse en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i avisa noen ganger. Eller sånne "Vinn et møte" opplegg.

Ofte har jeg også lyst til å vinne tilleggspremier i lotto, kun for å si "Neitakk" når de ringer glade over nyheten :fnise:

Bitterfitte på høyt nivå :ler:

Jeg ble inspirert av en sur mann som vant 400.000 i lotto og kalte det småpenger.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å tulle jeg.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å si akkurat det til eksen?

Du redigerte, svaret mitt ser nå helt tullete ut :laugh:

Men mener det fortsatt i forhold til hva som stod der

Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg ble inspirert av en sur mann som vant 400.000 i lotto og kalte det småpenger.

Kanskje han hadde brukt mer enn 400 000 kr på lottokuponger opp gjennom årene? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...