Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

Nei, du kan ikke være uenig. Det er det samme som å være uenig med tyngdekraften.

nei det er ikke det samme, tyngdekraften er en naturlov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det slo jo ikke feil. Jeg må lære å lytte til gps dama for hun sa andre til høyre og dumme meg fikk litt panikk og tok første til høyre. Da forsvant jeg opp på en motorovei som gikk sydover istedenfor imot Oslo.

I mitt forsvar så er jeg ikke kjent her i det hele tatt.

Men jeg kom meg til Sarpsborg til slutt =)

Skrevet

Det slo jo ikke feil. Jeg må lære å lytte til gps dama for hun sa andre til høyre og dumme meg fikk litt panikk og tok første til høyre. Da forsvant jeg opp på en motorovei som gikk sydover istedenfor imot Oslo.

I mitt forsvar så er jeg ikke kjent her i det hele tatt.

Men jeg kom meg til Sarpsborg til slutt =)

Hahaha, jeg har som levende gps ledet folk ut på villveier, jeg får panikk når folk spør når jeg har 3 sekunder på å svare. Hvorfor må de alltid spørre når jeg ikke har fulgt med på veien, ikke er godt kjent og 5 sekunder før det er en avkjørsel? :ler:

Skrevet

Hahaha, jeg har som levende gps ledet folk ut på villveier, jeg får panikk når folk spør når jeg har 3 sekunder på å svare. Hvorfor må de alltid spørre når jeg ikke har fulgt med på veien, ikke er godt kjent og 5 sekunder før det er en avkjørsel? :ler:

Jeg reagerer på samme måte som deg, så du er ikke alene om å få panikk =)

Det største sjokket jeg fikk var vel når jeg rullet ned vinduet når jeg kom til Oslo. Det var jo 30 grader :O

Inni bilen hadde jeg en fin temperatur på 17 grader :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det på tide vi utstyrer eldre med strømpistol? Jeg tenker på alle ranene av eldre, men jeg tenker også på at de kan bruke den på kassadama, fotgjengere og alt som beveger seg om de blir sinte. Litt for risikabelt tenker jeg.

Ser for meg den gamle sinte dama med rullator og strømpistol. :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Skal til frisøren i morgen, håret mitt er virkelig ikke fint lenger. Særlig ikke etter at jeg satte hårføneren på 160 km/t og tok på max varme. Dere skulle sett badet etterpå, rant vann nedover veggen helt opp mot taket :ler:

Skrevet

Mortem ville jo se deg, men du er 1 dag for sein! :fnise:

Har hun sletta seg???? Hvorfor det da :( Nei, kanskje hun bare har skiftet nick?

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Har hun sletta seg???? Hvorfor det da :( Nei, kanskje hun bare har skiftet nick?

Hun har slettet seg ja! =( Ikke skiftet nick.

Skrevet

Hun har slettet seg ja! =( Ikke skiftet nick.

:(

Skrevet

Skal drikke i en park, jeg har ikke lyst, men ble overtalt.

Ok, nå skal jeg gå på et kjøpesenter for å raske med meg det jeg trenger.

Kjølebag, øl, isbiter til kjølebag (Det tar jeg til sist), en stol, solkrem, antibac og en genser hvis det blir kaldt. Det føles som om jeg har glemt en haug av ting, noen som har en idè om hva jeg har glemt?

Skrevet

Noe å spise?

Snacks eller lignende?

• Liker 1
Skrevet

Har du lyst til å bli med? :fnise:

Skrevet

Nå vet jeg ikke engang hvor i landet du holder til, men jeg er uansett stuck på jobb i 5,5t til...

Men høres jo betraktelig bedre ut å sitte i en park :)

Boffeloffene hadde sikkert likt det de også.

Skrevet

Åja, det er i Oslo. Jeg liker boffeloffene dine, alltid ønsket meg en sånn hund :)

Skrevet

Oslo ja, hender jo jeg er der (sånn flere ganger i mnd) du må jo gjerne få møte hundene mine om du vil. Bare å sende meg en pm det :)

• Liker 1
Skrevet

Det er i motgang man ser hva slags venner man har. Herregud at en så enkel tjeneste skal være så vanskelig å gjennomføre :sjokkert: Etter å ha prøvd å få noen til å ringe et sted for meg, fikk jeg ENDELIG ei venninne til å ringe, etter 2 dager. Er det mulig?! Jeg har da ringt for dem 1000 ganger.

Skrevet

Irriterende når man var ute i helgen og ikke vet om man drømte eller ikke. Jeg tok taxi hjem og det var her "Drømmen" startet. Det jeg ikke klarer å skille er:

Når jeg gikk ut av taxien var mobilen borte. Jeg gikk inn, men taxisjåføren banket på døra (Vet ikke når) og ga meg mobilen min. Samtidig sa han at han hadde lagt kvitteringen til taxituren + telefonnummeret sitt i postkassa mi. Da jeg våknet, var kvitteringen i postkassa (Men jeg vet ikke om jeg drømte det dagen etter), men mobilen min var vekk. Jeg har leitet overalt, men jeg finner den ikke. Den er avslått :( Det samme er telefonnummeret på kvitteringen til taxien, den har vært avslått hele tiden.

Hittegodts har heller ikke fått inn mobilen min.

Skrevet

haha uffda.. :P

sånn der har jeg hatt det og, da får man ekstra dagen derpå skrekk :P

• Liker 1
Skrevet

Fikk vite at jeg hadde drømt i dag, hehe. Taxisjåføren har mobilen min og jeg får den snart igjen :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...