Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sikker på at kjærringa ikke hoppa over bekken?

god natt!

nei hu gikk over bekken etter vann, men der var ikke gresset noe grønnere, da så hun et brent barn som holdt seg borte fra en brann i nærheten mens noen tomme tønner bråkte fælt i det de rulla forbi. da falt ørene hennes av. Men hun visste råd for hun solgte nemlig et skinn enda hun ikke hadde skutt noen bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei hu gikk over bekken etter vann, men der var ikke gresset noe grønnere, da så hun et brent barn som holdt seg borte fra en brann i nærheten mens noen tomme tønner bråkte fælt i det de rulla forbi. da falt ørene hennes av. Men hun visste råd for hun solgte nemlig et skinn enda hun ikke hadde skutt noen bjørn

var det kjerringa med staven som bor langt oppi Hakkadalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg så sykt klisjé, har mensen, er sur på samboer, og fordi jeg er sur så bare må jeg sinnaspise litt marsipankake. Herregud. Også vil jeg jo helst kjefte fælt på samboer, men han tar aldri selvkritikk, så det er egentlig ikke noe vits. Ååå. :sur:

Endret av bippo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så sykt klisjé, har mensen, er sur på samboer, og fordi jeg er sur så bare må jeg sinnaspise litt marsipankake. Herregud. Også vil jeg jo helst kjefte fælt på samboer, men han tar aldri selvkritikk, så det er egentlig ikke noe vits. Ååå. :sur:

hvordan sinnaspiser man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Føler meg så sykt klisjé, har mensen, er sur på samboer, og fordi jeg er sur så bare må jeg sinnaspise litt marsipankake. Herregud. Også vil jeg jo helst kjefte fælt på samboer, men han tar aldri selvkritikk, så det er egentlig ikke noe vits. Ååå. :sur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan sinnaspiser man

Samme som med trøstespising, du gjør det bare med et sint og bestemt ansiktsuttrykk mens du kanskje mumler noen mindre pene gloser for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som med trøstespising, du gjør det bare med et sint og bestemt ansiktsuttrykk mens du kanskje mumler noen mindre pene gloser for deg selv.

pust inn og ut, inn og ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...