Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Samme som med trøstespising, du gjør det bare med et sint og bestemt ansiktsuttrykk mens du kanskje mumler noen mindre pene gloser for deg selv.

men hvorfor må du spise når du blir sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg faktisk til helgen er over, på grunn av at jeg får vite resultatet da. Huff inn og ut av sykehuset, føler med personen. Det er klart det henger over meg, når personen begynner å snakke om døden på grunn av smerter :( Håper smertene roer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg faktisk til helgen er over, på grunn av at jeg får vite resultatet da. Huff inn og ut av sykehuset, føler med personen. Det er klart det henger over meg, når personen begynner å snakke om døden på grunn av smerter :( Håper smertene roer seg.

Får håpe det går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bedre.

Ja. Jeg prøver å tenke, hva ville du satt pris på om du ble sendt hjem fra sykehuset, med unntak av smertestillende? Lyst til å gi en oppmerksomhet, men synes det er fryktelig vanskelig å vite hva. DVDer er kanskje en idè, men så laster personen ofte ned de filmene uansett. Hm, vanskelig vanskelig. Mat og bøker går heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker fjasing!

Håper alle har hatt en fin dag :)

Håper du også har hatt en fin dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg prøver å tenke, hva ville du satt pris på om du ble sendt hjem fra sykehuset, med unntak av smertestillende? Lyst til å gi en oppmerksomhet, men synes det er fryktelig vanskelig å vite hva. DVDer er kanskje en idè, men så laster personen ofte ned de filmene uansett. Hm, vanskelig vanskelig. Mat og bøker går heller ikke.

Hm, DVD er jo kjekt, tenkte også på en CD. Men er jo dette med nedlasting da. Et lykketroll eller kosedyr å muntre opp med?Eller et annet tullete leketøy? Hm...... :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh herregud så kleint. Jeg har hatt en annonse ute på finn.no om et bord som skal gis bort, og en jente hadde lyst til å komme og hente det i dag. Bordet har stått uti gangen og vært helt urørt, men så I DAG, i løpet av to timer, så har det rukket å bli stjålet! Ikke at det er noe problem i seg selv, jeg ville jo ikke ha det, men nå må jeg jo sende melding til hun som ville ha det og si "Eeeh ja, bordet har blitt stjålet, sorry mac". Håper hun får lest meldingen før hun plutselig kommer og skal hente det. Kleinnnnnt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Åh herregud så kleint. Jeg har hatt en annonse ute på finn.no om et bord som skal gis bort, og en jente hadde lyst til å komme og hente det i dag. Bordet har stått uti gangen og vært helt urørt, men så I DAG, i løpet av to timer, så har det rukket å bli stjålet! Ikke at det er noe problem i seg selv, jeg ville jo ikke ha det, men nå må jeg jo sende melding til hun som ville ha det og si "Eeeh ja, bordet har blitt stjålet, sorry mac". Håper hun får lest meldingen før hun plutselig kommer og skal hente det. Kleinnnnnt.

:fnise: Håper hun så det før hun var på vei bort til deg, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...