Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Tror han byttet brukernavn, men jeg fulgte ikke med og aner ikke om han er her eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byttet brukernavn. Kan vel nesten være hvem som helst av de nyere brukerene da, om han vil være anonym nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Singha fortsatt innom i blant?

Har sett han i noen andre tråder i det siste. Er ikke like aktiv, men tror brukeren fremdeles er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg var i butikken istad. Så noe på den øverste hyllen jeg ville ha, den man nesten ikke rekker opp til når man er 173 høy. Den tingen var stablet under 10 andre ting, så hadde jeg tatt den, hadde de 9 andre ramlet ned. Jeg smilte og tenkte "Do it, do it" og gå til kassa som ingenting har skjedd :ler:

Men da jeg så meg til den ene siden for å sjekke om noen så meg, fikk jeg øye på den samme tingen to hyller bortenfor.

Jeg er glad jeg fikk øye på det, for det er ikke første gangen jeg har raset noe i butikken :sjokkert: Den andre gangen var det et uhell, men tror jeg hadde blitt satt i håndjern om jeg gjorde det igjen, særlig med vilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 måneder senere...

Annonse

Jeg har vært på den andre siden, livet  utenfor internett. Helt forferdelig :sjokkert::sjokkert::sjokkert: Anbefales ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Severus skrev:

Hvordan har det gått med deg? Alt for lenge siden vi så snurten av deg.

Joda..opp og ned :) Med deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg har vært på den andre siden, livet  utenfor internett. Helt forferdelig :sjokkert::sjokkert::sjokkert: Anbefales ikke! 

<3 <3

:ler: Har prøvd meg på det jeg også. Går bra over en kort periode, så blir jeg bare grinete, deprimert og fæl, haha :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Mortem skrev:

<3 <3

:ler: Har prøvd meg på det jeg også. Går bra over en kort periode, så blir jeg bare grinete, deprimert og fæl, haha :P 

Jeg  også.

Møtte en mann, en drittsekk fra en annen verden, mars eller noe. Han klagde fælt over meg, for så å ønske meg velkommen igjen. Dette gjentok han gang på gang.  Sist gang sa jeg nei, selv om han er den peneste mannen jeg har sett. Herregud så svak jeg er for han, men jeg sa nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et forferdelig utbrudd av sinne fra min side sier han at jeg skal møte han for å bevise han om at jeg er bra nok :ler: Hva faen liksom :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...