Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stringfellow1
Skrevet

dette var da en veldig gammel tråd?

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har holdt på lenge

Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Jeg  også.

Møtte en mann, en drittsekk fra en annen verden, mars eller noe. Han klagde fælt over meg, for så å ønske meg velkommen igjen. Dette gjentok han gang på gang.  Sist gang sa jeg nei, selv om han er den peneste mannen jeg har sett. Herregud så svak jeg er for han, men jeg sa nei. 

Flink jente!! 

Skrevet

Bra poselos, søppelmenn er ikke noe å samle på. 

Skrevet

Heiiii Cordelia!

Har noen sett Sakone forresten? Han forsvant bare når han fikk seg dame.. Og Singha da? 

Skrevet
1 time siden, Mortem skrev:

Heiiii Cordelia!

Har noen sett Sakone forresten? Han forsvant bare når han fikk seg dame.. Og Singha da? 

Hiya! Singha har jeg sett noen få glimt av, men er en stund siden nå. Tror han og fikk seg dame.

Skrevet

Næmmene, hva skjer med mannfolk som stikker når de får seg dame da :ler: Kanskje begge bare har bytte nick..

Skrevet

Akkurat som det skulle finnes noe bedre enn KG å ta seg til liksom.:ler2: Kan jo være de sniker rundt her enda ja.:ph34r:

Gjest Spiderman
Skrevet
1 minutt siden, Cordelia skrev:

Akkurat som det skulle finnes noe bedre enn KG å ta seg til liksom.:ler2: 

20 min dødtid og vipps så sitter man og leser om frusterte kvinner som klager over at kjærestene deres tenner på bæsj :sur:  

Hva skulle liksom være bedre enn det ?:laugh: Tror jeg har utviklet en syk sans for humor...

Skrevet

Oi..jaja, whatever floats their boat I guess :laugh: Greit for meg (sykt, men greit) så lenge han ikke involverer meg eller andre i det..

Skrevet

Gretten, sliten, trøtt, irritert. Huden min irriterte meg, jeg tror det bare var en unnskyldning for å bli sint, men det kilte et eller annet sted og jeg ble fly forbanna av det :fnise: Har bare lyst til å sove døgnet rundt, men kroppen er ikke enig. Ligge i senga å stirre i taket hele dagen og natten da. 

Skrevet

Har også lyst til å bare sove døgnet rundt..vi skulle vært bjørner og gått i hi :nigo:

Skrevet

Det er så gøy når folk skriver et skikkelig sinna innlegg på facebook med utropstegn og sinnasmiley, også er innlegget fult av skrivefeil :ler: Jeg klarer bare ikke ta sånt seriøst da..Tror ikke det er dysleksi heller, siden skrivefeilene er ganske rare.. jaja.

Skrevet
2 minutter siden, Mortem skrev:

Det er så gøy når folk skriver et skikkelig sinna innlegg på facebook med utropstegn og sinnasmiley, også er innlegget fult av skrivefeil :ler: Jeg klarer bare ikke ta sånt seriøst da..Tror ikke det er dysleksi heller, siden skrivefeilene er ganske rare.. jaja.

:fnise:    

Kanskje de er fulle? Spør om de kan si noe om hva de har drukket utenom vann i dag:fnise::ler::fnise:  Si du driver med et forskningsprosjekt og at  det er derfor du lurer :fnise:

Skrevet

Enda festligere er alle de frustrerte husmødrene, og manneekspertene,  som skal kommentere hvor fælt alt er ,og hvor indignerte de er under diverse nyhetssaker.

Skrevet
4 timer siden, Evilposelos skrev:

:fnise:    

Kanskje de er fulle? Spør om de kan si noe om hva de har drukket utenom vann i dag:fnise::ler::fnise:  Si du driver med et forskningsprosjekt og at  det er derfor du lurer :fnise:

Haha, du og idèene dine :nigo:

Skrevet

:a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:  :a034:

Anonymkode: 1d17b...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...