Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååå, det er ikke smart å sitte på Finn.no og se etter ny bolig. Fant et hus som hadde passet ypperlig. Det virker litt for godt til å være sant.

Spennende å se om den forsatt er til salgs etter visning nå til helgen, for jeg tror den vil bli snappet opp raskt. Selv om det er en privatperson som selger huset.

Hvordan går det med huset?

Og hvor er det i landet?

Bippo: Gå å lek litt ekstra med valpen så kan du spise kanelboller OG gå ned i vekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med huset?

Og hvor er det i landet?

Det er her i Bergen, får se på mandag om huset forsatt er til salgs =)

Skrevet

Hvorfor har naboen ungene sine løse så seint på kvelden? Burde jeg ringe politiet? :sjokkert:

Skrevet

Hvorfor har naboen ungene sine løse så seint på kvelden? Burde jeg ringe politiet? :sjokkert:

nei det er ikke båndtvang på barn

Skrevet

nei det er ikke båndtvang på barn

Men de løp rundt å skrek, tenkte kanskje det var på tide å fange dem inn.

Skrevet

Men de løp rundt å skrek, tenkte kanskje det var på tide å fange dem inn.

:fnise:
Skrevet (endret)

Ja. Venter på svar om korttidsleie i utlandet. :danse: :danse: :danse: Får ikke svar før om 3 dager :fnise: Håper håper.

Endret av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ja. Venter på svar om korttidsleie i utlandet. :danse: :danse: :danse: Får ikke svar før om 3 dager :fnise: Håper håper.

Hvor i utlandet da? Skal du flytte på grunn av jobb?

Skrevet (endret)

Hvor i utlandet da? Skal du flytte på grunn av jobb?

USA. Det var ikke ledig uansett, kanskje like greit, har en følelse av at det er en plass jeg ikke vil være. Stoler på magefølelsen :fnise: Fant noe annet der isteden, men er usikker :sjokkert: Tanken på at det er farlig i USA slo meg etter at jeg hadde vært der, herregud jeg er jo så naiv :sjokkert: Det var bare derfor tanken slo meg.

Nei, det er ferie, men vi bestemte oss for å leie isteden, er så irriterende å ikke ha kjøkken. Jeg vil ha SMØR på baguetten, ikke majones. De har jo aldri smør på resturanten!! Og så er det kjekt med brødrister og ordentlig brød om det finnes da.

Det var så deilig å være borte sist gang, jeg glemte alt det negative. Bare to dager før jeg reiste, var det en mann som kalte diverse gloser, men jeg glemte det på ferie :laugh: Dessverre var det en ny mann med på ferien, han kalte meg også ting, vi kranglet, men ikke noe alvorlig. Han ble bare sur fordi jeg ikke synes taxien var bra nok for oss (jeg var egentlig redd han skulle kjøre oss ut i ødemarka og skyte oss), full som jeg var. Og så skulle jeg bare gjøre ditt og datt.

Endret av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

USA. Det var ikke ledig uansett, kanskje like greit, har en følelse av at det er en plass jeg ikke vil være. Stoler på magefølelsen :fnise: Fant noe annet der isteden, men er usikker :sjokkert: Tanken på at det er farlig i USA slo meg etter at jeg hadde vært der, herregud jeg er jo så naiv :sjokkert: Det var bare derfor tanken slo meg.

Nei, det er ferie, men vi bestemte oss for å leie isteden, er så irriterende å ikke ha kjøkken. Jeg vil ha SMØR på baguetten, ikke majones. De har jo aldri smør på resturanten!! Og så er det kjekt med brødrister og ordentlig brød om det finnes da.

Det var så deilig å være borte sist gang, jeg glemte alt det negative. Bare to dager før jeg reiste, var det en mann som kalte diverse gloser, men jeg glemte det på ferie :laugh: Dessverre var det en ny mann med på ferien, han kalte meg også ting, vi kranglet, men ikke noe alvorlig. Han ble bare sur fordi jeg ikke synes taxien var bra nok for oss (jeg var egentlig redd han skulle kjøre oss ut i ødemarka og skyte oss), full som jeg var. Og så skulle jeg bare gjøre ditt og datt.

Vel, som man sier: Når en dør lukkes, åpnes vel gjerne en annen. :)

Farlig kan det for så vidt være mange plasser. Blant annet i Oslo, dessverre. Var det noe studie du ville begynne på i USA, eller var det jobbsøk der bort du ville prøve deg på?

Skrevet

Vel, som man sier: Når en dør lukkes, åpnes vel gjerne en annen. :)

Farlig kan det for så vidt være mange plasser. Blant annet i Oslo, dessverre. Var det noe studie du ville begynne på i USA, eller var det jobbsøk der bort du ville prøve deg på?

Jeg tenkte tanken, men når jeg var der borte, fristet det ikke så mye som jeg trodde det ville. Jeg har vært i andre land hvor jeg har tenkt "hit vil jeg flytte", men etter å ha vært der hver sommer i 2-3 uker, ombestemte jeg meg.

Ender alltid med å ville bo i Norge til slutt :fnise: Håpløst! ;) Tror jeg bare holder meg til lange ferier i utlandet, gleder meg allerede til neste sommer :laugh:

Skrevet

nei

Ny dag, nye umuligheter ;)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

nei

Ny dag, nye umuligheter ;)

Skal si dere var optimistiske.. :rolleyes:

Skrevet

Skal si dere var optimistiske.. :rolleyes:

Det var ment som en spøk, siden han ikke var fornøyd, tenkte jeg å vri littt på det :ler:

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det var ment som en spøk, siden han ikke var fornøyd, tenkte jeg å vri littt på det :ler:

Ja, jeg var litt usikker på hvordan akkurat ditt innlegg var ment. Forstod jo at det kunne bli tolket som en spøk, men.. :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...