Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man bruker den når man vil skinne som en sol, si at medmedlemmet er solsøtt eller når man føler for å stråle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske kg kunne ordne sånn at det å gi plusser ikke ble anonymt lenger :nigo: Eller hvertfall at man kunne velge om plussene skal være anonymt eller offentlig fra person til person..if that makes sense.. Er alltid så nysgjerrig på hvem som plusser det og det innlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen
1 minutt siden, Mortem skrev:

Skulle ønske kg kunne ordne sånn at det å gi plusser ikke ble anonymt lenger :nigo: Eller hvertfall at man kunne velge om plussene skal være anonymt eller offentlig fra person til person..if that makes sense.. Er alltid så nysgjerrig på hvem som plusser det og det innlegget..

Jeg plusser alle dine innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen
2 minutter siden, Mortem skrev:

Det har jeg hatt en liten mistanke om, ja :ler:

Jeg plusser ikke dine innlegg, bortsett fra akkurat det ene der. ;) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer grenseløst for tiden:

- Noen som ikke er på telefonlista ringer.  HAR DU TELEFONNUMMERET MITT, HAR DU GARANTERT MAILADRESSA MI OGSÅ, SEND EN MAIL FOR HELVETE! 

- Aviser i postkassa. Jeg vil ikke ha og har ikke bestilt noen jævla avis, slutt å forsøple postkassa mi.

- Kundeservice som bruker over 3 dager på å svare på et spørsmål. Jeg vil ikke ringe et internasjonalt nummer, faen heller.

- Feilsendt post, får lyst til å kaste det i søpla. Gjør det ikke da, men tanken som teller sier dem. 

:kjempesinna:

:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når telefonen ringer generelt.. Pleier aldri å ta den med mindre det er familie :P Vil noen ha tak i meg så får de sende mail/melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 At folka som sender ut adressert reklame, også klarer å stappe alt mulig annet tullball oppi der også...  :sinna:

Anonymkode: 1d17b...b1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mortem skrev:

Når telefonen ringer generelt.. Pleier aldri å ta den med mindre det er familie :P Vil noen ha tak i meg så får de sende mail/melding.

De fleste på min liste gjør det. Unntaket er når de må gi en melding som haster før vi møtes  eller broren min som skal si alt mulig på telefonen. Man slipper ikke unna kjappere enn 20 min når han ringer :fnise: Men det er greit altså.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 At folka som sender ut adressert reklame, også klarer å stappe alt mulig annet tullball oppi der også...  :sinna:

Anonymkode: 1d17b...b1f

Du vet om den lappen man kan klistre på om ingen reklame? Vel den hjelper ikke, så jeg fikk meg et stort rødt skilt med svart skrift, der det sto "NEI TIL REKLAME!" , det hjalp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...