Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva med å si akkurat det til eksen?

Du redigerte, svaret mitt ser nå helt tullete ut :laugh:

Men mener det fortsatt i forhold til hva som stod der

Ja, tenkte på det, men jeg kommer til å møte han. Vi ble enig om lunsj :fnise:

jeg skulle gjerne vunnet litt penger :laugh:

Jeg også :laugh:

Kanskje han hadde brukt mer enn 400 000 kr på lottokuponger opp gjennom årene? :vetikke:

Kanskje, da er det på tide å slutte når man får dem tilbake :fnise:

Jeg tråkket hardt på en spiss gjenstad i går, faen så vondt enda :(

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei av fotball! jeg tror jeg spyr snart..

Men trenger du å se på det da, er det mannen i huset som gjør det?

Skrevet (endret)

15 dagers ventetid hos legen?! Forventer de at jeg skal holde ut så lenge? Jeg kan dø i mellomtiden ifølge google :fnise: Hehe ;) Jeg skal jo bare ha en sterk salve som krever resept jooooooo.

Endret av Evilposelos
Gjest fotballflue
Skrevet

Men trenger du å se på det da, er det mannen i huset som gjør det?

Jepp, mannen skal få med seg alt fra VM. Det eneste stedet jeg kan rømme til, er soverommet, og det er litt kjedelig å måtte legge seg kl 18 hver dag, så det blir 5-6 timer fotball nesten hver dag :(

Skrevet

æsj hørtes kjipern ut. Nå kjente jeg at det er godt å være singel :fnise:

Da min xsambo så på fotball rømte jeg ut, dro på løpetur, dro på trening, luftet bikkja og snakket med familiemedlemmer på telefonen. Ellers så rømte jeg bare til et annet sted i huset og leste bok eller spilte sims. Har alltid syns fotball er utrooolig kjedelig.

såååå kjedelig med menn som ser så mye fotball :blomst:

Nå har jeg en sønn på 7 som ser fotball på ipaden sin da og det går helt greit, men han tar jo hensyn da og har ikke på så mye lyd så jeg kan fint lese en bok eller spille på pcen mens han bråker med sine guttegreier.

Menn er nå engang menn sånn uansett. Leve med dem må vi jo på det ene aller andre viset :hug:

Skrevet

Hater fotball jeg også, kan ikke tenke meg noe kjedeligere.

Møte med xen var hyggelig, vi endte opp med å snakke sammen i 4 timer :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Bra møte ditt med eksen gikk bra.

Enig angående fotball, jeg liker nesten ikke noe sport, men fotball er det desidert kjedeligste jeg kan se. En gjeng aper som løper rundt etter en lærkule er bare ikke min smak av underholdning.

Og nå kan klokka godt få gå litt raskere!

Gjest lurven
Skrevet

Bra møte ditt med eksen gikk bra.

Enig angående fotball, jeg liker nesten ikke noe sport, men fotball er det desidert kjedeligste jeg kan se. En gjeng aper som løper rundt etter en lærkule er bare ikke min smak av underholdning.

Og nå kan klokka godt få gå litt raskere!

Ikke rart du synes fotball er kjedelig når du ser aper som spiller fotball.

Har en sjokkerende nyhet til deg, mennesker spiller også fotball

Skrevet (endret)

Liker ikke sånne eposter der man ikke kan svare. Jeg fikk et tilbud på mail, men synes ikke det var godt nok, så bestemte meg for å prute. Skrev at jeg ikke kom til å kjøpe det med mindre prisen var 25 kroner mindre. :fnise:

Ting man gjør i tåka: pruter på en ting som koster 200 kroner bare for morroskyld.

Endret av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Liker ikke sånne eposter der man ikke kan svare. Jeg fikk et tilbud på mail, men synes ikke det var godt nok, så bestemte meg for å prute. Skrev at jeg ikke kom til å kjøpe det med mindre prisen var 25 kroner mindre. :fnise:

Ting man gjør i tåka: pruter på en ting som koster 200 kroner bare for morroskyld.

Jeg liker heller ikke slike e-poster. Ikke sms'er heller som man ikke kan svare på. Det er litt irriterende med bare enveis kommunikasjon.

Skrevet

Ikke rart du synes fotball er kjedelig når du ser aper som spiller fotball.

Har en sjokkerende nyhet til deg, mennesker spiller også fotball

newsflash!

mennesker er aper ;)

Skrevet (endret)

Endelig ro, naboen har gått inn. Han bråker like ille som barna sine.

Endret av Evilposelos
Gjest lurven
Skrevet

newsflash!

mennesker er aper ;)

Nei vi er mennesker

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Nei vi er mennesker

Mennesker er en type ape.

Skrevet

Mennesker er en type ape.

Men når man snakker om mennesker og sier aper, oppfattes det som stygt. Lurven ble fornærmet :hug:

Skrevet

Er det galloppløp her i Norge? Det må jo være mye mer interessant å se hester løpe i ring, tippe på dem og ta en øl. Ikke store beløp da, for da blir man sint når Svarten ikke vinner!

Skrevet

Er det galloppløp her i Norge? Det må jo være mye mer interessant å se hester løpe i ring, tippe på dem og ta en øl. Ikke store beløp da, for da blir man sint når Svarten ikke vinner!

Ja, det er galoppløp i Norge: http://www.ovrevoll.no/

Gjest Trollkarlen
Skrevet

det er jeg uenig i

Nei, du kan ikke være uenig. Det er det samme som å være uenig med tyngdekraften.

Skrevet

71217.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...