Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Tmi, men jeg hadde sex på jobben for første gang i dag. oO I et låst rom men fordet. Da har man prøvd det også :laugh: Så sånn går no dagane..

Endret av Mortem
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tmi, men jeg hadde sex på jobben for første gang i dag. oO I et låst rom men fordet. Da har man prøvd det også :laugh: Så sånn går no dagane..

:fnise: Med hvem ? Har du fått deg kjæreste ?

Gjest badeand1
Skrevet

:fnise: Med hvem ? Har du fått deg kjæreste ?

Nei, han er en kollega/venn/vioppførerosssomkjæresternoengangermenhanharnoepågangmedei annaa ei 25 timer unna :laugh: Helvetes komplisert med andre ord.

• Liker 1
Skrevet

Hørtes komplisert men og awsome ut :rosaengel:

jobbflørter er jo litt ekstra morsomme fordi det føles ikke helt "lov" og man kan snike seg litt rundt :popcorn:

Gjest badeand1
Skrevet

Det å være "den andre kvinnen" kan både være helt ok og skikkelig deprimerende på asmme tid. Spesielt når det er følelser inn i bildet og ikke bare sex :ler:

Skrevet

Det å være "den andre kvinnen" kan både være helt ok og skikkelig deprimerende på asmme tid. Spesielt når det er følelser inn i bildet og ikke bare sex :ler:

Det hadde jeg ikke orket.

Gjest badeand1
Skrevet

Det hadde jeg ikke orket.

Trust me: det gjør snart ikke jeg heller :P Så får se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Nei, han er en kollega/venn/vioppførerosssomkjæresternoengangermenhanharnoepågangmedei annaa ei 25 timer unna :laugh: Helvetes komplisert med andre ord.

Oida =/ Slem mann.

Skrevet

:hug:

Gjest badeand1
Skrevet

Jepp. Og slem Mortem. Men det er absolutt ikke synd på meg, så jeg har ingenting å klage på sånn sett. Er 100% med på det selv, er bare så vanskelig å avslutte ya'know.

Skrevet

Hva er greia med å marse rundt som et 17mai tog i dag med trommer? Har de vært bakfulle til nå og glemt hvilken dato det er? Festen på 16 mai tok tydeligvis av.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Musikkorps blir da brukt til flere anledninger enn 17 mai? :klo:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja. Men hvilken anledning? Ser dem bare i gata på 17.mai.

Gjest fotballflue
Skrevet

Hva er greia med å marse rundt som et 17mai tog i dag med trommer? Har de vært bakfulle til nå og glemt hvilken dato det er? Festen på 16 mai tok tydeligvis av.

hmm, nå lurer jeg på om du bor i samme by som meg. For det har Vært korps ute her også, i dag. Slitsomt!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ja. Men hvilken anledning? Ser dem bare i gata på 17.mai.

Lokale festivaler tar dem da ofte i bruk..

Gjest Badebuksa
Skrevet

Tja... Knskje der du bor? Her er det mer band.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

All slags arrangementer og minnefeiringer bruker jo å ha korps.

Skrevet

hmm, nå lurer jeg på om du bor i samme by som meg. For det har Vært korps ute her også, i dag. Slitsomt!

Hvilken by da?

All slags arrangementer og minnefeiringer bruker jo å ha korps.

Til å vandre rundt i gatene med fane akkurat som på 17.mai? Jeg lurte på hva greia med det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...