Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert når firmaer sender meg sms. Jeg vil ikke ha sms fra dem, send meg heller en epost så jeg kan blokkere mailadressen. Det er dessuten mindre personlig enn en sms.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan hadde de reagert om en potensiell kunde hadde svart dem på deres private telefonnummer? Får jeg tak i telefonnummeret, så gjør jeg det. Hittil har jeg ikke fått svar, men jeg har heller ikke fått flere sms fra firma :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

:ler:
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hjernen min er halvdød idag. Seriøst jeg klarer ikke tenke en hel fullstendig tanke. Har fått reaksjon etter at en av naboene klippet gresset. Enten så er det noe rart i det gresset(naboens), eller så er det skjedd noe med gresset(alt gresset) i det siste. For jeg våkna med nesa tett og øye halvt igjennklistra. Sikkert varmen og litt PMS og men....

Gahhhhhh!

Må se rar ut her jeg sitter og nesten sikler.

Endret av Cordelia
Skrevet

Han virket så åpen, det er et under om han ikke har dame :fnise: :fnise: :fnise:

Uff, de har jo aaaaalltid det. Men krysser fingrene for din skyld.

Ja, nå kom det litt feil ut. I bunn og grunn lurte jeg egentlig på om naboen er singel. Derfor tenkte jeg rundt det med det digre huset. Bare spekulasjoner :fnise: Jeg skjønner jo at noen kan bo i hus selv om de er single. Det kom bare litt merkelig ut :fnise:

Mihihihi!

Jeg tror jeg har såpass behov for plass siden jeg er vokst opp på gård. Blir det for trangt får jeg helt noia. Og for hvert sted jeg flytter trenger jeg mer og mer plass. Nå har jeg 50 kvadrat, neste tror jeg må ha minimum 70 og uteplass og garasje. Har jo ikke plass til alt friluftsutstyret jeg har stående etter folkehøgskolen. Får søren ikke brukt det heller når jeg ikke har plass, eller egen bil til å komme rundt.

• Liker 1
Skrevet

Her på landet er sånt helt normalt...

Jeg bor selv i enebolig med diger tomt. Bare jeg, og voffene som har adresse her ;)

Ikke misunnelig i det hele tatt.... :jolie::laugh:

Skrevet (endret)

Jeg blir så irritert når firmaer sender meg sms. Jeg vil ikke ha sms fra dem, send meg heller en epost så jeg kan blokkere mailadressen. Det er dessuten mindre personlig enn en sms.

Ah, jeg meldte meg på en konkurranse for en stund siden. Og enda blir jeg oppringt. Her om dagen ville de gi meg et gavekort på 1000 kroner, hørte ikke alt før jeg la på, men tror det var for bokklubbene. Såååå snill jeg hadde vært for å delta i konk og visstnok sagt ifra at de kunne ringe meg opp.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

æsj sånn er irriterende :sinnatagg: Jeg får og telefoner enda fra en konkuranse jeg var med på, bare selgere og drit. vi har et fantastisk tilbud til deg....shut up! :glare: før var jeg skikkelig høflig og hørte på hva de hadde å si, nå bare legger jeg på så fort jeg hører det er en selger..hihi :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hjernen min er halvdød idag. Seriøst jeg klarer ikke tenke en hel fullstendig tanke. Har fått reaksjon etter at en av naboene klippet gresset. Enten så er det noe rart i det gresset(naboens), eller så er det skjedd noe med gresset(alt gresset) i det siste. For jeg våkna med nesa tett og øye halvt igjennklistra. Sikkert varmen og litt PMS og men....

Gahhhhhh!

Må se rar ut her jeg sitter og nesten sikler.

Oi, jeg tror jeg også er allergisk men ikke i nærheten av så mye. Nyser hele dagen og klør i øynene. Føler med deg :hug:

Uff, de har jo aaaaalltid det. Men krysser fingrene for din skyld.

Mihihihi!

Jeg tror jeg har såpass behov for plass siden jeg er vokst opp på gård. Blir det for trangt får jeg helt noia. Og for hvert sted jeg flytter trenger jeg mer og mer plass. Nå har jeg 50 kvadrat, neste tror jeg må ha minimum 70 og uteplass og garasje. Har jo ikke plass til alt friluftsutstyret jeg har stående etter folkehøgskolen. Får søren ikke brukt det heller når jeg ikke har plass, eller egen bil til å komme rundt.

Vokst opp på gård jeg også, det er så koselig med dyr :laugh:

Ah, jeg meldte meg på en konkurranse for en stund siden. Og enda blir jeg oppringt. Her om dagen ville de gi meg et gavekort på 1000 kroner, hørte ikke alt før jeg la på, men tror det var for bokklubbene. Såååå snill jeg hadde vært for å delta i konk og visstnok sagt ifra at de kunne ringe meg opp.

Hehe, de lurer folk med det gavekort, tror jeg har lest om det før.

• Liker 1
Skrevet

Oi, jeg tror jeg også er allergisk men ikke i nærheten av så mye. Nyser hele dagen og klør i øynene. Føler med deg :hug:

Vokst opp på gård jeg også, det er så koselig med dyr :laugh:

Hehe, de lurer folk med det gavekort, tror jeg har lest om det før.

Den er nå relativt mild den allergien har vært i år. Har merket merkelig lite egentlig. Vanligvis må jeg ha nese og øyedråper. Så jeg tror ikke din allergi er noe mildere enn min. :laugh: Må ha vært noe rart i akkurat det gresset. Er vel timotei blant annet jeg reagerer på. Sånn fra midten av sommeren så gir det seg. Møkk!

Det er ikke å klage på å ha såpass med plass og løpe rundt på. Hadde kyr når jeg var liten, men gav opp på midte/slutten av åttitallet. Tre/fire kuer gir ikke mye pæng. Men vi hadde høner lenge da. Hukser enda hvor rart det var når jeg flyttea for meg sjøl og gå på butikken og kjøpe egg. :fnise:

Ja,de derre gavekortene får, man jo uansett når man melder seg inn i en bokklubb, så det var ikke akkurat så store gaven. :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal møte Xen om et par uker. Jeg er ikke tiltrukket av han, til tross for at han er ganske pen. Det eneste som er igjen er at jeg er veldig glad i han som en venn. Lurer jeg han om jeg møter han? :unsure: Jeg tror nemlig han vil ha meg tilbake :unsure:

Skrevet

Du lurer ham ikke så lenge du er klar på hva du ønsker og ikke ønsker.

Skrevet

Vi har ikke snakket om det. Vet ikke en gang hva vi skal gjøre eller hvor vi skal møtes, han sa "Samme for meg" og så bare avtalte vi et tidspunkt han skulle kontakte meg i neste uke. En del av meg vil ta han med til mount everest, han sa jo at det var det samme for han ;):laugh: Man må ikke si sånn til meg, jeg får alle slags mulig tanker. Tenker på annen ekstremsport også :ler:

Skrevet

Huff så slem jeg er, sitter å ler av alle tankene på hva jeg kunne tatt han med på. Kanskje han aldri hadde sagt "Samme for meg" igjen :ler:

Skrevet

farlige ord det der ;)

Skrevet

Huff så slem jeg er, sitter å ler av alle tankene på hva jeg kunne tatt han med på. Kanskje han aldri hadde sagt "Samme for meg" igjen :ler:

Jaja, da lærer han ihvertfall. Skulle sagt " Vegas, baby!!"

Ups, noe jeg burde tenke på neste gang jeg sier det sjøl. :sjokkert:

Skrevet

Jaja, da lærer han ihvertfall. Skulle sagt " Vegas, baby!!"

Ups, noe jeg burde tenke på neste gang jeg sier det sjøl. :sjokkert:

Problemet er vel at han alltid sier det også, blir litt lei.

Hvilken kommune er det du bor i? Bare nysgjerrig.

Skrevet

Problemet er vel at han alltid sier det også, blir litt lei.

Hvilken kommune er det du bor i? Bare nysgjerrig.

Jada, har det jo lite poeng. Jeg bor i Kongsberg kommune sist jeg sjekka. Har du begynt med stalkingen igjen? :icon_lol::hug:

Skrevet

Jada, har det jo lite poeng. Jeg bor i Kongsberg kommune sist jeg sjekka. Har du begynt med stalkingen igjen? :icon_lol::hug:

:ler: Nå stalker jeg bare de jeg er småredd for. Som legen min, de jeg snakker med i telefonen og de som sender meg krav i posten :ler: Jeg har en tedens til å kjede meg og må se om personene ser sinte ut :sjokkert: En gang turte jeg ikke ringe tilbake, fordi han som ringte så veldig sint ut :ler:

Skrevet

:ler: Nå stalker jeg bare de jeg er småredd for. Som legen min, de jeg snakker med i telefonen og de som sender meg krav i posten :ler: Jeg har en tedens til å kjede meg og må se om personene ser sinte ut :sjokkert: En gang turte jeg ikke ringe tilbake, fordi han som ringte så veldig sint ut :ler:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...