Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snapchat. Noen som har?

Du sender jo ingen snaps. Kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hemmelig, men jeg sendte en snap for typ en time siden!

Skrevet

Da veit jeg hvem du er :nigo: Vil liksom ikke sende random snaps til folk jeg ikke aner hvem er.

Skrevet

Da veit jeg hvem du er :nigo: Vil liksom ikke sende random snaps til folk jeg ikke aner hvem er.

Men du sender jo fortsatt ikke noe OMG.

Skrevet

Men du sender jo fortsatt ikke noe OMG.

Be careful what you wish for..

Skrevet (endret)

Hjelpes, dette forumet blir mer og mer freakshow! :rolleyes:

Sikter ikke til denne tråden altså.

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

Hjelpes, dette forumet blir mer og mer freakshow! :rolleyes:

Sikter ikke til denne tråden altså.

Det har da alltid vært ganske freakshow her :ler:

Har du hatt en lang pause, forresten? Jeg mener å huske deg fra lenge siden. Hva har du gjort i det siste?

Endret av Yme
Skrevet (endret)

Det har da alltid vært ganske freakshow her :ler:

Joda, det har jo det. :laugh: Men det jobber seg gradvis oppover for tida synes jeg.

Endret av Cordelia
Skrevet

Joda, det har jo det. :laugh: Men det jobber seg gradvis oppover for tida synes jeg.

Jeg oppdaterte med dette mens du skrev svarte ditt :nigo:

"Har du hatt en lang pause, forresten? Jeg mener å huske deg fra lenge siden. Hva har du gjort i det siste?"

Skrevet

Jeg oppdaterte med dette mens du skrev svarte ditt :nigo:

"Har du hatt en lang pause, forresten? Jeg mener å huske deg fra lenge siden. Hva har du gjort i det siste?"

Joda, jeg har vært her lenge jeg, men skifter vel avatar med jevne mellomrom. Litt kjekt, så blir man ikke automatisk gjenkjent av alle. Har nok bare holdt litt mindre profil, men er fremdeles aktiv her inne.

Skrevet

Joda, jeg har vært her lenge jeg, men skifter vel avatar med jevne mellomrom. Litt kjekt, så blir man ikke automatisk gjenkjent av alle. Har nok bare holdt litt mindre profil, men er fremdeles aktiv her inne.

Det er navnet jeg kjenner igjen, så da har jeg vel bare sitti på andre deler av forumet enn deg, tenker jeg :)

Skrevet

Sett mange håpløse tråder Cordelia? Klikket litt inn på noe, men ga opp.

Skrevet

Det er navnet jeg kjenner igjen, så da har jeg vel bare sitti på andre deler av forumet enn deg, tenker jeg :)

Det er nok en sjanse for det. Tror jeg har sett noen glimt av deg her og der og. :danse:

Sett mange håpløse tråder Cordelia? Klikket litt inn på noe, men ga opp.

Hehe, tja. Må egentlig flire litt, Noen troll som kjefter at alle kvinnfolk her og der er så feite, og i en annen blir de nærmest personlig fornærmet hvis noen bruker en annen hormonprevensjon enn en selv osv osv. :fnise:

Skrevet

Genrell Debatt og Skråblikk er vel de der mye av det skjer. :skratte:

Skrevet

Ja jeg så den om feite damer på byen :rolleyes: Lurer på om kg dyrker disse mannfolka i et eget laboratorium :ler:

Skrevet

Jeg lo litt av denne. "Ingen vist i å barbere fitta, hvis vomma skygger for den." :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo litt av denne. "Ingen vist i å barbere fitta, hvis vomma skygger for den." :ler:

Uff a meg! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...