Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg så den om feite damer på byen :rolleyes: Lurer på om kg dyrker disse mannfolka i et eget laboratorium :ler:

Det virker som de har lagt ut noe a la Kattegress eller noe sånt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som de har lagt ut noe a la Kattegress eller noe sånt. :ler:

Der sier du noe. :ler:

Tror jeg foretrekker ekte katter framfor folk som tror de er en :P

Skrevet

Der sier du noe. :ler:

Tror jeg foretrekker ekte katter framfor folk som tror de er en :P

Hehe, ja, den kan jeg vel si meg enig i.

Skrevet

Ser at du vil :sove: , kunne tenkt meg det jeg og :Gjesp: Men tror ikke at det er mulig på en stund :sur:

Gjest gnækvåg
Skrevet

Det handler ikke om hva du kan gjøre for samfunnet, men hva samfunnet kan gjøre for deg.

-Vanemagi

For jeg er så uber og stuffz :jepp:

Skrevet

Arg, jeg vuderer å bytte fastlege. Synes det er så synd at jeg blir feilmedisinert hele tiden. Leter etter den legen jeg hadde før han, men finner henne ikke :( Kan hun ha flyttet til et annet fylke? Jeg er villig til å reise inntil 2 timer for å få henne tilbake :sukk:

Skrevet

Det handler ikke om hva du kan gjøre for samfunnet, men hva samfunnet kan gjøre for deg.

-Vanemagi

For jeg er så uber og stuffz :jepp:

:ler:

Skrevet (endret)

Hvilken idiot fant på at på e-resepter, er bare medisinene synlig i 30 dager?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Arg, jeg vuderer å bytte fastlege. Synes det er så synd at jeg blir feilmedisinert hele tiden. Leter etter den legen jeg hadde før han, men finner henne ikke :( Kan hun ha flyttet til et annet fylke? Jeg er villig til å reise inntil 2 timer for å få henne tilbake :sukk:

men hvordan kan du bli feilmedisinert hele tiden, du sier ifra når du får feil? og hva sier legen da?

Skrevet

men hvordan kan du bli feilmedisinert hele tiden, du sier ifra når du får feil? og hva sier legen da?

Det viste seg at det var apoteket. Har sporet opp nøyaktig hvem som har gjort det også. Og jeg som skyldte på legen :sjokkert: Får dårlig samvittighet.

Skrevet

Det viste seg at det var apoteket. Har sporet opp nøyaktig hvem som har gjort det også. Og jeg som skyldte på legen :sjokkert: Får dårlig samvittighet.

Da er det apotekeren som prøver å sjekke deg opp.

Skrevet

Har så lite lyst å skrive kildehenvisninger, bløøøh dritt. Må gjør det på en annen måte enn man gjør det på universitet også, var er greien med det? Kan ikke bare alle ha det på samme måten :P

Skrevet

Hva i alle dager for noen kule snaps er det du får tilsendt? :o

Skrevet (endret)

Hva er det for noe da? Sender man bare bilder ? Skummelt, det er liksom ikke ALT man vil se fra alle mennesker :sjokkert: Verre enn en skrekkfilm høres det ut som. Alt nytt er skummelt :fnise:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...