Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Først var det tabletter jeg skulle ha for å dempe magesyre, han ga meg en medsin mot en kjønnsykdom, så var det lungebetennelse jeg skulle ha medisiner mot, så ga han meg medisin mot bakterier i lungene og en annen kjønnsykdom :skratte:

Selv jeg hadde tatt det hintet, han prøver å sjekke deg opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv jeg hadde tatt det hintet, han prøver å sjekke deg opp!

Haha, jeg tviler. Da bruker han the game, det fungerer ikke. Dessuten har han ikke motargument og faste bevis når vi diskuterer. Han er litt sånn : Når jeg sier noe, er det sånn, dermed basta :fnise: Man kan f.eks ikke diskutere hva en agurk innholder, når man ikke vet hva den inneholder :fnise:

Skrevet

Jeg har testet ut alle teoriene hans, han feilet. Det begynner å bli morsomt, men jeg gir meg før jeg tråkker over alle grenser :ler:

Skrevet

Du kan bli forkjøla . Jeg har sovet i 7 minus, ble veldig syk.

Skrevet

Yay! :D Men det forklarer jo kanskje den influensaen/øreverken og det andre greiene jeg hadde forrige jul.. :klo:

Skrevet

Ja. Har du ikke ovn?

Skrevet

Joda, men syns det er så bortkasta å sove med varmen på :laugh: Kan jo ha den på en time før jeg legger meg men meh. Varmt under dyna :danse:

• Liker 1
Skrevet

Huseieren betaler strømmen min :twisted:

Gjest gnækvåg
Skrevet

episk hagle jeg har lyst å prøve :daane: Selv har jeg bare en mossin-rifle, og bestefar sin hagle

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha våpen :forvirra: :forvirra: :forvirra: :forvirra: Jeg har en superlommekniv som jeg har hatt i 14 år år, den duger til alt. :ler:

Gjest gnækvåg
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha våpen :forvirra: :forvirra: :forvirra: :forvirra:

Offisielt sett for å jakte, men det er gøy...og tøft :trampe:

Jeg syns alle burde ha våpen i tilfelle terror/overfall eller en ny nazistat.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha våpen :forvirra: :forvirra: :forvirra: :forvirra: Jeg har en superlommekniv som jeg har hatt i 14 år år, den duger til alt. :ler:

og jeg har et par sol briller som kosta meg 10kr som jeg har hatt i 12 år.

det er flere grunner til å ha våpen, sentmental verdi, historisk verdi, estetisk verdi, fordi du vil skyte dritten ut av et blink.

dårlige grunner til å ha våpen er selvforsvar og lysten til å drepe små uskyldige dyr!!

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

dårlige grunner til å ha våpen er selvforsvar og lysten til å drepe små uskyldige dyr!!

tsk tsk...høres ut som en sentralområdekulturell. :lur: Det er sant at jakt ikke passer om man er bløthjertet men det er bedre for dyra med jakt og fangst enn industrialisert matproduksjon.

Endret av Vanemagi
Skrevet

Er det bra å sove i kuldegrader? sånn minus 2.

Du kan bli forkjøla . Jeg har sovet i 7 minus, ble veldig syk.

Man mister veldig mye varme gjennom hodet. Om dere skal sove og det er kaldt bør dere ha på dere lue eller noe lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...