Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #10701 Skrevet 21. september 2013 Så godt å høre:) Ikke noe morsomt å avlyse når man først har fått bestilt den forbaska timen. Jeg hater å bruke tid på tannlege og lege, synes alltid det er så bortkastet
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. september 2013 Forfatter #10702 Skrevet 21. september 2013 Så godt å høre:) Ikke noe morsomt å avlyse når man først har fått bestilt den forbaska timen. Jeg hater å bruke tid på tannlege og lege, synes alltid det er så bortkastet Ja, det er jo egentlig det for meg også, i hvertfall 50% av timene Men nå har jeg vært på forundersøkelse (synes det er sløsing av tid) så nå skal jeg sette kroner på tennene, det er veldig viktg time. Rett på sak nå Så kan jeg smile hele veien hjem
Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #10704 Skrevet 21. september 2013 Ja, det er jo egentlig det for meg også, i hvertfall 50% av timene Men nå har jeg vært på forundersøkelse (synes det er sløsing av tid) så nå skal jeg sette kroner på tennene, det er veldig viktg time. Rett på sak nå Så kan jeg smile hele veien hjem :biggrin: Kan se det for meg. Haha! Natta, folkens. Ha en fabelaktig natt! Kunne ønske jeg 'klarte' å legge meg på denne tiden. Creds!
Gjest badeand1 Skrevet 22. september 2013 #10705 Skrevet 22. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1eEwh0RoazM Det her venta jeg på
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2013 #10706 Skrevet 22. september 2013 vil legge meg, men dyna er ikke tørr enda
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2013 #10708 Skrevet 22. september 2013 Har du ikke pledd elns? jo har vel det, men den er for liten, ben og kropp ville stikke ut.
Gjest badeand1 Skrevet 22. september 2013 #10709 Skrevet 22. september 2013 Sov i fosterstilling sånn som jeg gjør. Det funker
Gjest SweetSunshine Skrevet 22. september 2013 #10710 Skrevet 22. september 2013 Gratulerer!Prisen for beste journalist går ikke til Marte Korsbrekke! Er dette virkelig det beste de kan komme opp med? "Legger du sjokoladen i kjøleskapet?"? ...og midt oppi alt som skjer i verden nå så er toppsaken til Aftenposten 'Store interne problemer i Jernbaneverket'. Virkelig? For det visste vi ikke fra før? Man er vant til at norske medier ikke fokusere på det store bildet, men dette er bare et nytt lavmål. Haha! Kanskje jeg får gå ut og lufte den frustrerte stumpen min!
Gjest badeand1 Skrevet 22. september 2013 #10711 Skrevet 22. september 2013 Er så lei av å drømme om eksen
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2013 #10712 Skrevet 22. september 2013 Er så lei av å drømme om eksen Du har min tilatelse å drømme om onkel skrue i stede. Mens han har sex med eksen din.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2013 Forfatter #10714 Skrevet 22. september 2013 Gratulerer!Prisen for beste journalist går ikke til Marte Korsbrekke! Er dette virkelig det beste de kan komme opp med? "Legger du sjokoladen i kjøleskapet?"? ...og midt oppi alt som skjer i verden nå så er toppsaken til Aftenposten 'Store interne problemer i Jernbaneverket'. Virkelig? For det visste vi ikke fra før? Man er vant til at norske medier ikke fokusere på det store bildet, men dette er bare et nytt lavmål. Haha! Kanskje jeg får gå ut og lufte den frustrerte stumpen min! Det slår ikke vg "Avslørt, bader naken privat" , det er mildt sagt sjokkerende , jeg bruker alltid badedrakt og badehette når jeg bader alene hjemme. Noe annet er helt forkastelig. Skjønner godt at det kom på forsiden av VG
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2013 #10715 Skrevet 22. september 2013 Det slår ikke vg "Avslørt, bader naken privat" , det er mildt sagt sjokkerende , jeg bruker alltid badedrakt og badehette når jeg bader alene hjemme. Noe annet er helt forkastelig. Skjønner godt at det kom på forsiden av VG Det er en god kristen jente det, ser du din egen kropp kan du få syndige tanker, og da går du til helvete, så best å aldri seg selg selv naken noen gang.
Gjest SweetSunshine Skrevet 22. september 2013 #10716 Skrevet 22. september 2013 Det slår ikke vg "Avslørt, bader naken privat" , det er mildt sagt sjokkerende , jeg bruker alltid badedrakt og badehette når jeg bader alene hjemme. Noe annet er helt forkastelig. Skjønner godt at det kom på forsiden av VG Haha!
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #10717 Skrevet 22. september 2013 (endret) Dørp dørp, hørp hørp. Hva skal man bruke resten av dagen til? Endret 22. september 2013 av .-L-.
Gjest Arbeider Skrevet 22. september 2013 #10718 Skrevet 22. september 2013 Kan du kalle noen for Basse? Blitt kjent med en som blir kalt det av venner, men synes det høres så teit ut. Basse er en voksen mann.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2013 Forfatter #10719 Skrevet 22. september 2013 Kan du kalle noen for Basse? Blitt kjent med en som blir kalt det av venner, men synes det høres så teit ut. Basse er en voksen mann. Ja, kan kalle en hund eller katt for det Er det et kallenavn eller virkelig navn?
Gjest Arbeider Skrevet 22. september 2013 #10720 Skrevet 22. september 2013 Ja, kan kalle en hund eller katt for det Er det et kallenavn eller virkelig navn? Det er et kallenavn, men han bruker det som sitt ekte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå