Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,jeg har sett det. Lenge siden Jelly :) ser det er endel forandringer så har scrollet meg opp og ned en stund nå. Så bra at noen starter nye fjasetråder da. Skjønner egentlig ikke hvorfor de tar de vekk,for en ny dukker jo opp igjen med en gang. Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer :)

De lyktes denne gangen med å spre de som kranglet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på svenske hollywoodfruer, så slem hun ene er :sjokkert: Leverte tilbake en katt fordi den hadde mageproblemer og kaster ut en rengjøringshjelp fordi hun hadde sagt at det ikke var mat i kjøleskapet :ler:

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=x3G4Rqdzmkk

Denne som ringetone :D Ikke at jeg får hørt den så mye da, men. tøff er den.

Skrevet

Hvordan si til en psykolog at man vil avslutte samarbeidet? Hun er veldig flink, det er bare at jeg ikke orker lenger. Jeg får nedturer etter hvert møte. Vil ikke ha noen psykolog overhodet. Hun tar seg litt fort nær av ting, så jeg vil være så forsiktig som mulig. Fantastisk dame :laugh:

Skrevet

Hvordan si til en psykolog at man vil avslutte samarbeidet? Hun er veldig flink, det er bare at jeg ikke orker lenger. Jeg får nedturer etter hvert møte. Vil ikke ha noen psykolog overhodet. Hun tar seg litt fort nær av ting, så jeg vil være så forsiktig som mulig. Fantastisk dame :laugh:

????

Dette høres jo ut som en psykolog som gjør jobben helt omvendt av hva hun skal!

Psykologer, enten der er i effekt av å være "terapauter" eller i andre professjonelle sammenhenger burde da vitterlig vite bedre enn å bidra til at folk får nedturer eller ta seg nær av ting folk lirer av seg.

Jeg hadde bare sagt at samarbeidet ikke fungerer, og ikke tenkt så mye på om psykologen tok seg nær av det. Såpass får man da tåle i alle profesjonelle sammenhenger.

Skrevet

????

Dette høres jo ut som en psykolog som gjør jobben helt omvendt av hva hun skal!

Psykologer, enten der er i effekt av å være "terapauter" eller i andre professjonelle sammenhenger burde da vitterlig vite bedre enn å bidra til at folk får nedturer eller ta seg nær av ting folk lirer av seg.

Jeg hadde bare sagt at samarbeidet ikke fungerer, og ikke tenkt så mye på om psykologen tok seg nær av det. Såpass får man da tåle i alle profesjonelle sammenhenger.

Altså hun vekker minner og følelser, hun sier aldri noe stygt til meg eller noe sånt, men når jeg kommer hjem, blir savnet og minnene for mye. Jeg klarer ikke å legge det fra meg kan man si da.

Får bare kvinne meg opp til å si det rett ut :laugh:

I morgen skal jeg reise til nabobyen til ei venninne :rodmer: Må bare bli ferdig med antibiotikaen, så kan jeg besøke henne. :laugh:

Skrevet

Hallo KGere

Jeg er ny her :opplyser:

Velkommen, vi har ikke noe i mot amfibier er på kg!

Abby har blitt fantastisk enorm nå, hun er nesten dobbelt så stor som søskene sine

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

bare å åpne flaska.

hadde tenkt å ikkje gjera det....

Skrevet

Legen min passet på at også denne medisinen var mot kjønnsykdommer i tillegg til luftveisinfeksjoner. Mobber han meg? :sjokkert: Det er det frekkeste :sjokkert:

Skrevet

hadde tenkt å ikkje gjera det....

Har du noe bedre å gjøre?

Legen min passet på at også denne medisinen var mot kjønnsykdommer i tillegg til luftveisinfeksjoner. Mobber han meg? :sjokkert: Det er det frekkeste :sjokkert:

Du får medisiner mot kjønnssykdommer du ikke har?

Skrevet

Har du noe bedre å gjøre?

Du får medisiner mot kjønnssykdommer du ikke har?

Ja. Først var det tabletter jeg skulle ha for å dempe magesyre, han ga meg en medsin mot en kjønnsykdom, så var det lungebetennelse jeg skulle ha medisiner mot, så ga han meg medisin mot bakterier i lungene og en annen kjønnsykdom :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...