Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faen gledet meg til pistasj is, men er så tett i nesa jeg ikke smaker noen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååhja. Btw, hva het den animen du anbefalte for en måned siden? Husker ikke.. :P

Skrevet

Jeg får ikke den gutten ut av hodet. >< Ordene til kameraten sitter som støpt.

Skrevet

Neei han som ble drept i Hokksund. Er ikke vant til å føle det sånn her :o

Skrevet

Har det ikke veldig travelt på jobb for tiden, så leser bok. Skal man egentlig ha tid til å lese bok mens man er på jobb?

Skrevet

Har det ikke veldig travelt på jobb for tiden, så leser bok. Skal man egentlig ha tid til å lese bok mens man er på jobb?

Hvis du er et fugleskremsel ja, hvis du er formel 1 fører not so much.

Skrevet

Får ikke sitert på mobilen...

Har ingen av de yrkene, men er vel nærmere fugleskremsel enn formel 1 sjåfør ...

Jobber innen handel/service

Skrevet

Hvordan vite forskjell på bakeriell og virus lungebetennelse? GAAAAH!! Det er jo ikke vits i å gå til legen med virus.

Skrevet

Hvordan vite forskjell på bakeriell og virus lungebetennelse? GAAAAH!! Det er jo ikke vits i å gå til legen med virus.

jo da, alle lungebetennesler er ikke de samme, noen er sterkere enn andre, og har du en sterk virus lungebetennesle kan det hende du må legges inn på sykehus, for å holde øye med deg, samt gi støtte for å holde deg i live. men ja er det bare en svak vanlig virus lungebetennesle er det ikke serlig å gjøre, derimot bør du gå til legen å finne ut om den er bakteriell eller virus.

Skrevet

jo da, alle lungebetennesler er ikke de samme, noen er sterkere enn andre, og har du en sterk virus lungebetennesle kan det hende du må legges inn på sykehus, for å holde øye med deg, samt gi støtte for å holde deg i live. men ja er det bare en svak vanlig virus lungebetennesle er det ikke serlig å gjøre, derimot bør du gå til legen å finne ut om den er bakteriell eller virus.

Jeg vet. skulle bare ønske man kunne finne ut på egenhånd om det bateriell eller virus, men det er klin umulig, fordi symtomene varerer fra pasient til pasient.

Skrevet

Du får kjøpe sånn maskin som sjekker senkinga, er den over 10 er du syk, er den over 10 men under 50 er det nok et virus, er det over 50 er det nok bakterie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...