Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det er et kallenavn, men han bruker det som sitt ekte.

Arbeider, er du Orgus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et kallenavn, men han bruker det som sitt ekte.

Kallenavn er noe som sprer seg fort om det er morsomt da. Jeg fikk et kallenavn av ei venninne, etter 1 uke begynte alle å kalle meg det :ler: Spør han hvordan han fikk det?

Skrevet

Arbeider, er du Orgus?

Nei, hadde snøfrisk eller noe tidligere, husker ikke akkurat hva, men noe med snø i hvert fall.

Kallenavn er noe som sprer seg fort om det er morsomt da. Jeg fikk et kallenavn av ei venninne, etter 1 uke begynte alle å kalle meg det :ler: Spør han hvordan han fikk det?

takk skal spørre, selv ble jeg bare kalt S fordi etternavnet mitt startet på S og vi var tre i klassen med samme fornavn.

• Liker 1
Skrevet

Fra nå er det bare 2 tannlegetimer TIL før jeg får nye tenner :daane: Snakk om å dra ut tiden i det uendelige. :ler: De tok 100 bilder, støping av tenner og avgjorde fargen på kronen nå.

Skrevet

Den gutten som ble knivstukket på fest i Hokksund plager meg skikkelig. >< Pleier aldri å reagere på sånne ting. Fin gutt.

Skrevet

Fra nå er det bare 2 tannlegetimer TIL før jeg får nye tenner :daane: Snakk om å dra ut tiden i det uendelige. :ler: De tok 100 bilder, støping av tenner og avgjorde fargen på kronen nå.

greit med en ordentlig jobb da

Skrevet

Den gutten som ble knivstukket på fest i Hokksund plager meg skikkelig. >< Pleier aldri å reagere på sånne ting. Fin gutt.

Måtte lete lenge, men fant et til slutt. Bilde i avisa er av han som prøvde å redde gutten. Det er veldig trist at han døde ja :(

greit med en ordentlig jobb da

Ja :)

Skrevet

Måtte lete lenge, men fant et til slutt. Bilde i avisa er av han som prøvde å redde gutten. Det er veldig trist at han døde ja :(

Ja :)

Ligger jo bilder ute av han flere steder. er tilogmed en hvil i fred-gruppe på facebook om han.

Uff, stakkars :(

Skrevet

Skjønn ungdom. Jeg synes utrolig synd på kameraten som desperat prøvde å redde livet hans. Huff tenk å være i skoene hans. Og foreldrene, søsken og nære venner må ha det helt forferdelig nå. Akkurat som om jeg kan føle smerten deres :(

Skrevet

Mhm. Har aldri følt noe sånt før jeg. :o Har det faktisk vondt pga det her og har aldri følt det sånn. Ikke med de store sakene engang.

Skrevet

Nei, nå må vi få opp stemninga. Jeg har fått meg midlertidige fortenner. Tannlegen limte de sammen, kjenner det på innsiden :fnise: Hva har du gjort i dag?

Skrevet

Det hørtes jo litt tøft ut :ler:

Jeg har prata bittelitt med flørten min idag, og såå har jeg dusja og spist middag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

*snip*

Har jeg anbefalt deg Broen? Hvis ja, har du sett/skal du se Broen 2? :laugh: Hvis nei, se Broen først og så Broen 2 - episode 1!

Endret av Mortem
Skrevet

Det hørtes jo litt tøft ut :ler:

Jeg har prata bittelitt med flørten min idag, og såå har jeg dusja og spist middag.

Og det gjør du ikke så ofte?

Skrevet

How come?

Bare virka som du var stolt over at du hadde gjort det :laugh:

Skrevet

Har jeg anbefalt deg Broen? Hvis ja, har du sett/skal du se Broen 2? :laugh: Hvis nei, se Broen først og så Broen 2 - episode 1!

Ja, jeg så et par episoder. Skal gi det en sjanse til :laugh:

Jeg så et pinnsvin ute i hagen, den gikk 3-4 meter fra meg, herregud så skjønn!!!! Søte pinnsvin :laugh: Og så lagde den en søt rar lyd :laugh:

Skrevet (endret)

Aaw. Jeg vil også se et pinnsvin irl. Eller pingsvin som jeg sa før :laugh:

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...