Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva koster den da? 15-20 tusen? Må til legen om det er bakterier uansett, bestiller time i morgen.

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva koster den da? 15-20 tusen? Må til legen om det er bakterier uansett, bestiller time i morgen.

ikke glem mycoplasmaer oppi det hele, de er også ganske vanlige lungebetennelse patogener.

På en måte er de riktignok en særgruppe av bakterier, men de må behandles med annet antibiotikum enn andre bakterier. De har blant annet ingen cellevegg, kun en cellemembran. (mange antibiotikum angriper bakterienes celleveggsyntese)

Skrevet

ikke glem mycoplasmaer oppi det hele, de er også ganske vanlige lungebetennelse patogener.

På en måte er de riktignok en særgruppe av bakterier, men de må behandles med annet antibiotikum enn andre bakterier. De har blant annet ingen cellevegg, kun en cellemembran. (mange antibiotikum angriper bakterienes celleveggsyntese)

Kan godt hende. Jeg har surkling i bryste, hoster til jeg får en brekning (uten at det kommer noe opp) og blir svimmel. Har ikke feber, men hadde det for 4 dager siden. Hosten har blitt verre =/ Får se hva legen mener i morgen :)

Skrevet

Det var bakeriell, fått antibiotika. Trodde jeg skulle dø tidligere i dag, holdt på å besvime flere ganger. Nå spiser jeg piller :)

Skrevet

Det var bakeriell, fått antibiotika. Trodde jeg skulle dø tidligere i dag, holdt på å besvime flere ganger. Nå spiser jeg piller :)

bon appetit!

og god bedring.

Skrevet

Pyse! nå kunne du sjekket om du var evolusjonært god nok, la lungebetennesle gå gal, dør du ja, da er du ikke godt nok laget uansett og like greit å dø, overlever du, vet du at du er et sterkt individ av homo sapiens og du kan nå lage masse barn!

Skrevet

Argh, er jo de samme tegningene på DrawSomething om og om igjen.

Skrevet

bon appetit!

og god bedring.

Takk :)

Pyse! nå kunne du sjekket om du var evolusjonært god nok, la lungebetennesle gå gal, dør du ja, da er du ikke godt nok laget uansett og like greit å dø, overlever du, vet du at du er et sterkt individ av homo sapiens og du kan nå lage masse barn!

:sjokkert: Hadde nok ikke levd lenge. Har såpass pustebesvær at om det hadde blitt verre, hadde jeg gått i bakken. Ble bare verre og verre og jeg fikk blå lepper på grunn av oksygenmangel. Jeg er ikke typen som ønsker/vil ta selvmord etter alt jeg har vært igjennom :)

Skrevet

Takk :)

:sjokkert: Hadde nok ikke levd lenge. Har såpass pustebesvær at om det hadde blitt verre, hadde jeg gått i bakken. Ble bare verre og verre og jeg fikk blå lepper på grunn av oksygenmangel. Jeg er ikke typen som ønsker/vil ta selvmord etter alt jeg har vært igjennom :)

Shit! hadde jeg hatt blå lepper hadde jeg faen meg ringt ambulanse!

Skrevet

Poselos er et sterkt individ uansett. <3

:rodmer:

Skrevet

Er det virkelig så lenge siden jeg har vært her at alle snikk snakk og skravletråene er borte? Ja,ja moderatorene har ryddet forumet altså :)

Skrevet

Er det virkelig så lenge siden jeg har vært her at alle snikk snakk og skravletråene er borte? Ja,ja moderatorene har ryddet forumet altså :)

Lenge siden du har postet her inne Odisi...alle de gamle skravlerne her inne

har flyttet ned i dagbøkene sine har jeg inntrykk av...

Skrevet (endret)

Ja, dagbøker og fortell noe interessant tråden. Ble jo drama i den andre og da var det mange som stakk. :)

Endret av Mortem
Skrevet

Lenge siden du har postet her inne Odisi...alle de gamle skravlerne her inne

har flyttet ned i dagbøkene sine har jeg inntrykk av...

Ja,jeg har sett det. Lenge siden Jelly :) ser det er endel forandringer så har scrollet meg opp og ned en stund nå. Så bra at noen starter nye fjasetråder da. Skjønner egentlig ikke hvorfor de tar de vekk,for en ny dukker jo opp igjen med en gang. Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer :)

Skrevet

Ja,jeg har sett det. Lenge siden Jelly :) ser det er endel forandringer så har scrollet meg opp og ned en stund nå. Så bra at noen starter nye fjasetråder da. Skjønner egentlig ikke hvorfor de tar de vekk,for en ny dukker jo opp igjen med en gang. Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer :)

Takk det samme :)

Er du bare innom sånn på visitt, eller?

Alltid trivelig å se gamle, kjære brukere igjen her inne....så jeg ikke føler meg som en

olding blant alle de nye tilskuddene. :fnise:

Skrevet

Har hatt en travel sommer,tenker det roer seg nå som høsten er herog jeg kan krype ned i sofaen og lure innom Kg igjen. Trenger av og til noen reale pauser fra alt som har med pc å gjør he,he. Men nå er det mørketid og det tar seg sakte men sikkert opp igjen :)

Skrevet

Ja, dagbøker og fortell noe interessant tråden. Ble jo drama i den andre og da var det mange som stakk. :)

Drama?! :)

Skrevet (endret)

Drama?! :)

Hehe, jaa :P Dramalover? :o

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...