QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. september 2013 Forfatter #10761 Skrevet 24. september 2013 (endret) Hva koster den da? 15-20 tusen? Må til legen om det er bakterier uansett, bestiller time i morgen. Endret 24. september 2013 av Evilposelos
Sapientia Skrevet 24. september 2013 #10762 Skrevet 24. september 2013 Hva koster den da? 15-20 tusen? Må til legen om det er bakterier uansett, bestiller time i morgen. ikke glem mycoplasmaer oppi det hele, de er også ganske vanlige lungebetennelse patogener. På en måte er de riktignok en særgruppe av bakterier, men de må behandles med annet antibiotikum enn andre bakterier. De har blant annet ingen cellevegg, kun en cellemembran. (mange antibiotikum angriper bakterienes celleveggsyntese)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10763 Skrevet 25. september 2013 ikke glem mycoplasmaer oppi det hele, de er også ganske vanlige lungebetennelse patogener. På en måte er de riktignok en særgruppe av bakterier, men de må behandles med annet antibiotikum enn andre bakterier. De har blant annet ingen cellevegg, kun en cellemembran. (mange antibiotikum angriper bakterienes celleveggsyntese) Kan godt hende. Jeg har surkling i bryste, hoster til jeg får en brekning (uten at det kommer noe opp) og blir svimmel. Har ikke feber, men hadde det for 4 dager siden. Hosten har blitt verre =/ Får se hva legen mener i morgen
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10764 Skrevet 25. september 2013 Det var bakeriell, fått antibiotika. Trodde jeg skulle dø tidligere i dag, holdt på å besvime flere ganger. Nå spiser jeg piller
Sapientia Skrevet 25. september 2013 #10765 Skrevet 25. september 2013 Det var bakeriell, fått antibiotika. Trodde jeg skulle dø tidligere i dag, holdt på å besvime flere ganger. Nå spiser jeg piller bon appetit! og god bedring.
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2013 #10766 Skrevet 25. september 2013 Det var bakeriell, fått antibiotika. Trodde jeg skulle dø tidligere i dag, holdt på å besvime flere ganger. Nå spiser jeg piller Pyse! nå kunne du sjekket om du var evolusjonært god nok, la lungebetennesle gå gal, dør du ja, da er du ikke godt nok laget uansett og like greit å dø, overlever du, vet du at du er et sterkt individ av homo sapiens og du kan nå lage masse barn!
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2013 #10767 Skrevet 25. september 2013 Argh, er jo de samme tegningene på DrawSomething om og om igjen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10768 Skrevet 25. september 2013 bon appetit! og god bedring. Takk Pyse! nå kunne du sjekket om du var evolusjonært god nok, la lungebetennesle gå gal, dør du ja, da er du ikke godt nok laget uansett og like greit å dø, overlever du, vet du at du er et sterkt individ av homo sapiens og du kan nå lage masse barn! Hadde nok ikke levd lenge. Har såpass pustebesvær at om det hadde blitt verre, hadde jeg gått i bakken. Ble bare verre og verre og jeg fikk blå lepper på grunn av oksygenmangel. Jeg er ikke typen som ønsker/vil ta selvmord etter alt jeg har vært igjennom
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2013 #10769 Skrevet 25. september 2013 Takk Hadde nok ikke levd lenge. Har såpass pustebesvær at om det hadde blitt verre, hadde jeg gått i bakken. Ble bare verre og verre og jeg fikk blå lepper på grunn av oksygenmangel. Jeg er ikke typen som ønsker/vil ta selvmord etter alt jeg har vært igjennom Shit! hadde jeg hatt blå lepper hadde jeg faen meg ringt ambulanse!
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2013 #10770 Skrevet 25. september 2013 Poselos er et sterkt individ uansett. <3 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10772 Skrevet 25. september 2013 Poselos er et sterkt individ uansett. <3
Gjest odisi73 Skrevet 25. september 2013 #10773 Skrevet 25. september 2013 Er det virkelig så lenge siden jeg har vært her at alle snikk snakk og skravletråene er borte? Ja,ja moderatorene har ryddet forumet altså
Jellybean78 Skrevet 25. september 2013 #10774 Skrevet 25. september 2013 Er det virkelig så lenge siden jeg har vært her at alle snikk snakk og skravletråene er borte? Ja,ja moderatorene har ryddet forumet altså Lenge siden du har postet her inne Odisi...alle de gamle skravlerne her inne har flyttet ned i dagbøkene sine har jeg inntrykk av...
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2013 #10775 Skrevet 25. september 2013 (endret) Ja, dagbøker og fortell noe interessant tråden. Ble jo drama i den andre og da var det mange som stakk. Endret 25. september 2013 av Mortem
Gjest odisi73 Skrevet 25. september 2013 #10776 Skrevet 25. september 2013 Lenge siden du har postet her inne Odisi...alle de gamle skravlerne her inne har flyttet ned i dagbøkene sine har jeg inntrykk av... Ja,jeg har sett det. Lenge siden Jelly ser det er endel forandringer så har scrollet meg opp og ned en stund nå. Så bra at noen starter nye fjasetråder da. Skjønner egentlig ikke hvorfor de tar de vekk,for en ny dukker jo opp igjen med en gang. Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer
Jellybean78 Skrevet 25. september 2013 #10777 Skrevet 25. september 2013 Ja,jeg har sett det. Lenge siden Jelly ser det er endel forandringer så har scrollet meg opp og ned en stund nå. Så bra at noen starter nye fjasetråder da. Skjønner egentlig ikke hvorfor de tar de vekk,for en ny dukker jo opp igjen med en gang. Ellers håper jeg du har hatt en fin sommer Takk det samme Er du bare innom sånn på visitt, eller? Alltid trivelig å se gamle, kjære brukere igjen her inne....så jeg ikke føler meg som en olding blant alle de nye tilskuddene.
Gjest odisi73 Skrevet 25. september 2013 #10778 Skrevet 25. september 2013 Har hatt en travel sommer,tenker det roer seg nå som høsten er herog jeg kan krype ned i sofaen og lure innom Kg igjen. Trenger av og til noen reale pauser fra alt som har med pc å gjør he,he. Men nå er det mørketid og det tar seg sakte men sikkert opp igjen
Gjest .-L-. Skrevet 25. september 2013 #10779 Skrevet 25. september 2013 Ja, dagbøker og fortell noe interessant tråden. Ble jo drama i den andre og da var det mange som stakk. Drama?!
Gjest badeand1 Skrevet 25. september 2013 #10780 Skrevet 25. september 2013 (endret) Drama?! Hehe, jaa Dramalover? :o Endret 25. september 2013 av Mortem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå