Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en restart er telefonen min plutselig ikke lengre støttet av snapchat. WTF?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hva er det for noe da? Sender man bare bilder ? Skummelt, det er liksom ikke ALT man vil se fra alle mennesker :sjokkert: Verre enn en skrekkfilm høres det ut som. Alt nytt er skummelt :fnise:

Sender bilder ja :P også kan man skrive tekst til.

Skrevet (endret)

Zzzzzz.

Er visst "Google Play Services" som ikke støttes.

Endret av Singha
Gjest Gunfreak
Skrevet

Sender bilder ja :P også kan man skrive tekst til.

Jeg syns du skal slutte å sende bilder av vaginan din til meg nå, spesielt når du er ute blandt folk :P

Nei da, de jeg har fått av deg er fine, selv om jeg savner et ansikt!

Skrevet

Er du i forhold på facebook, Mortem? Da fant jeg deg for en eller to uker siden :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Nei er ikke det. :P Jeg er ikke engang offentlig så tror ikke du finner meg.

Skrevet (endret)

Ok, det var bare en med samme fornavn som kommenterte noe i en gruppe, var derfor jeg stakk innom profilen.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ja, kun fornavnet. Du avslørte det i forbinnelse med navndagen din :ler: Er ikke noe å bekymre seg for, vanligvis glemmer jeg navn etter en stund.

Skrevet

Vet du hva jeg heter :sjokkert:

Du har jo skrevet det i tråden.

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, jau. Ikke så farlig at folk vet navnet mitt akkurat. Tviler på at folk gidder å stalke meg!

Skrevet

Jeg husker det ikke. Husker svært sjeldent navn, spesielt ikke om det er folk fra internett. Da husker jeg nicket i stedet for.

Skrevet

Det er egentlig litt pinlig når man treffer folk fra nettet, og tiltaler dem med nick i stedet for navn. :P

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, har aldri gjort det faktisk. Eksen kalte seg LordAbortion da han var 17-18. oO for et nick.

Skrevet

Jeg treffer folk med mindre støtende nick!

Skrevet

Noen har blokket meg på snokekontoen min, og jeg tror ikke jeg har vært innom profilen hennes. Weird. :o

(Btw, På møteplassen kan man se at noen har blokka deg. Fantastisk system!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...