Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du burde si det til legen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat oppdaget zalando, hvilket hav av klær :ler: Handlekurven er alt oppe i 3000 :fnise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er for mye styr :P jeg overlever!

Det er nettopp det du kanskje ikke gjør :(

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Det er nettopp det du kanskje ikke gjør :(

Bra du har trua :laugh:

Men, hvis jeg skulle stryke med i nærmeste fremtid så vil jeg ha denne sangen i begravelsen min.

http://www.youtube.com/watch?v=jQQmAP9Poo4

Men Dimmu Borgir med Burn in hell hadde jo vært fantastisk da. :P

Endret av Mortem
  • Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Damdidam. Gir faen i fyren min jeg. Han er ikke helt ferdig med eksen sin.

Skrevet

Så dumt :(

Skrevet

Skjønner du kutter han ut da, Mortem.

Skrevet

Skjønner meg ikke helt på han da :sjokkert: Var du liksom reserveplan? DRITTSEKK!

Skrevet

Ser på en elendig film. Jeg kom på kvinneguiden da jeg så en dame rive ut hjerte til en fyr og kalte han drittsekk eller noe, det var sjebnen som fikk meg til å komme hit midt i filmen :fnise:

Gjest gnækvåg
Skrevet

Jeg blir terrorisert av kulturelt konservative, meh. :jolie:

Skrevet

Får lyst til å slette meg fra facebook. Ei dame kommanderer meg til å like bildene og statusene hennes, er så lei :dry: Jeg nekter å gjøre det igjen.

Skrevet

Jeg nekter å gjøre det igjen.

Så du gjorde det?

Gjest badeand1
Skrevet

Skjønner meg ikke helt på han da :sjokkert: Var du liksom resereplan? DRITTSEKK!

Neinei ikkenoe sånt. Det var slutt men så vil dem sikkett ikke at det skal være det. :P har ikke hørt det fra han da.

Skrevet

Så du gjorde det?

Jeg gjorde det da hun var på besøk en gang, men ikke nå nei. Gidder ikke mere, herregud hun må jo forstå at folk bør gjøre det av egen fri vilje.

Neinei ikkenoe sånt. Det var slutt men så vil dem sikkett ikke at det skal være det. :P har ikke hørt det fra han da.

:(

Skrevet

Åh, min sympati. Sånt noe er så jævlig surt.

Skrevet

Hvem hørte du det fra da?

Skrevet (endret)

Han liker jenter med tatoveringer da :D Også gamer han og da passer vi sammen mhm mhm :jepp:

Jeg har en kompis som har breaket med han :) Han er jo en b-boy om jeg ikke tar helt feil.

Jeg ble utfordra av en b-boy forrige helg, han ville battle på dansegulvet. Drit altså de er alt for akrobatiske, går ikke ann å vinne mot dem. Var ganske kult å se han ta windmils på gulvet da :P og jeg fikk en highfive i alle fall :fnise:

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...