Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Høres gøy ut, men står over.

Det var ikke en forespørsel det var en ORDER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke en forespørsel det var en ORDER!

Jeg leser et spørsmålstegn mellom linjene. Ikke overbevisende nok!

Skrevet

Er så glad jeg bor alene. Går på veggen etter 2 dager med folk rundt meg. De bråker sånn! GAAHH!

Skrevet

Jeg får bruke denne tråden som dagbok siden den er dau uansett.

Jeg trodde det var skuddveksling av verste slag utenfor huset. Nysgjerrig som jeg er gikk jeg ut for å se, så ingenting og gikk forsiktig litt luskende mot lyden, gjemte meg bak en busk. Og hva ser jeg? Jo naboen har fått en amatørsnekker som dundrer løs på taket. Det ser ikke ut som om han har grepet på det med spikere og hammer :sjokkert: Han tar fart og bommer, men til slutt ser det ut til at spikeren er nede, for han dundrer løs et annet sted. Det er to fjell her så det gir den verste ekkoet man kan tenke seg :sjokkert: Jeg har aldri hørt makan til bråk.

Han gjorde ferdig den ene planken og raste avgårde i en elgammel bil.

Gjest badeand1
Skrevet

Tror jeg er i ferd med å dø? :klo: Hjertet mitt er ikke riktig. Så fort jeg reiser meg slår det i hundre og helvete og jeg har sånn pressfølelse på det.. hmm.. ubehagelige greier :P Har skjedd før da.

Gjest Gunfreak
Skrevet

vel ikke reis deg da, bare krabb langs gulvet resten av livet så går det bra

Gjest badeand1
Skrevet

Du. Døden krabber ikke, den flyr. Det flyr. Hun flyr. Jeg flyr. whatever. :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Du dør nesten av å reise deg, tror ikke du bør prøve å fly med det første.

Gjest Gunfreak
Skrevet

i'll be here all week, remember to tip your waitresses.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Vettu. jeg tenkte at "Nå kommer folk til å tro at det er meg" :ler: Men det er det altså ikke :P

Men han liker jenter som meg da =D husker ikke beskrivelsen hans nå men det passer meg.

Endret av Mortem
Skrevet

Vettu. jeg tenkte at "Nå kommer folk til å tro at det er meg" :ler: Men det er det altså ikke. :P

Hehe, faren med anonymfunksjonen. :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet

Han liker jenter med tatoveringer da :D Også gamer han og da passer vi sammen mhm mhm :jepp:

Skrevet

Han liker jenter med tatoveringer da :D Også gamer han og da passer vi sammen mhm mhm :jepp:

Soulmates! Bare å vente nå så dukker han opp utenfor vinduet på en hvit hest. Eller som en avatar med ridder og rustning på i et eller annet av spillene. :danse:

Gjest badeand1
Skrevet

Svart hest! Lurer på om jeg skal sette meg ned der han bor og bare vente..

Skrevet

Svart hest! Lurer på om jeg skal sette meg ned der han bor og bare vente..

Ah, ja det går jo og. Gjør det. Kle deg ut som en spillkarakter og vent tålmodig. Si gjerne ifra her inne litt før, så jeg kan sjekke avisene neste dag. :jepp:

Gjest badeand1
Skrevet

Må bare huske hvilke spill han spiller så jeg kan kle meg ut som en i spilla. Jeg er en forferdelig fangirl som ikke husker ting om han.. men det skal sies at jeg sparte på bilder og sånn fra se&hør før :ler:
Og med det sier jeg natta. :natti:

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg er i ferd med å dø? :klo: Hjertet mitt er ikke riktig. Så fort jeg reiser meg slår det i hundre og helvete og jeg har sånn pressfølelse på det.. hmm.. ubehagelige greier :P Har skjedd før da.

Ta det opp med legen? Føler du deg svimmel også?

Jeg har hatt det som deg, men + at jeg følte meg svimmel og et svakt press ved nakken isteden. Fikset det ganske enkelt med B12, kalsium, magnesium, jern og c-vitaminer. Fikk vite på apoteket at om man tar c-vitaminer 20 min før man tar de andre vitaminene, tar kroppen det bedre opp. Jeg vet enda ikke hvilken av vitaminene som hjalp :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Ikke svimmel. Har bare et slags press på brystet og hjertet slår likesom tungt og hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...