Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Syns forresten du kan bli her litt :jepp: Koselig med nye folk.

Så hyggelig! :hoppendeglad:

Klarer bare dessverre ikke å holde følge med dere iherdige skribenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iherdige skribenter var en fin beskrivelse på oss som ikke har et liv :ler:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Iherdige skribenter var en fin beskrivelse på oss som ikke har et liv :ler:

Haha! Vi har alle noen tidkonsumerende hobbyer; KG kan vel være en av dem? :fnise:

Skrevet

Ja, vi kan unnskylde oss med det. :ler: Men tidligst idag var jeg på kg på mobil og det har aldri skjedd før. Jeg er fortapt. :daane:

Skrevet

Har rett og slett ikke turt KG på nettbrett eller mobil enda jeg. Da hadde jeg vel blitt helt avhengig. :sjokkert:

Skrevet

Jeg forsvarer meg selv med at jeg ikke tok opp mobilen bare for å gå inn på kg altså. Spilte wordfeud og drawsomething i tillegg!

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg ligger med mobilen i hånden nå.Da har det vel gått for langt her også? CRAP!

Skrevet

Nå skal jeg på trening, så skal jeg finne meg noe digg mat, siden det er lørdag, så skal jeg finne en fin rumpe jeg kan koze & klemze på i kveld, så da er dagen planlagt!

Trening, mat, mat, mat, mat, koz&klemz, mat. Bra plan!

Gjest SweetSunshine
Skrevet

eg skjønte ikkje denne

Trykket du på 'Description'?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

gjorde det no. Hahahaha!!!

takk!

Skrevet

Hæ? Er det fordi det er en billett? Hvilken av dem?

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Hæ? Er det fordi det er en billett? Hvilken av dem?

Whaaat? Nå er jeg lost!

Gjest SweetSunshine
Skrevet

http://www.ebay.com.au/bhp/one-direction-tickets-sydney-4 Hva er morsomt med den linken? :) Jeg gikk inn på beskrivelse på den øverste, men skjønner fortsatt ikke? Er det "Ticket Type: Hard Copy Tickets" som er morsomt? Trenger det inn med teskje i dag :ler:

Haha, nei. Ser ut som om buderunden er ferdig, så da har de tatt bort annonsen. Var noen foreldre som skulle selge billettene som ungene skulle hatt til One Direction, og de hadde formulert seg på en meeeget artig måte...Husker ikke helt hvordan fordi jeg var dautrøtt da jeg leste det :fnise:

Skrevet

Hehe :laugh:

Begynner å bli bedre av forkjølelse, jeg var redd jeg måtte avlyse tannlegetimen på mandag på grunn av sykdom. Skal fikse tennene mine :laugh: Tror jeg blir bra til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...