Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liten?? Større enn den jeg hadde.. men mindre enn galaxy da.. jeg vil ikke ha sånn kjempestor mobil heller. upraktisk :P

Videoannonse
Annonse
Gjest BalleKlovn
Skrevet

Den er ganske liten da. :P

Og oppløsningen på skjermen er på 480 x 320, noe som er minstekravet for de fleste apper.

Og jeg vil si det er mer pratisk å ha god oversikt på mobilen, enn utenfor, for å si det slik. :)

Skrevet (endret)

Ganske liten er bullshit :) og jeg syns det er upraktisk med stor mobil for å si det slik. Passer ikke i lommer eller noe. (med mindre de er gigantiske) så nei, min er perfekt :)

Men det at vi er uenig er ikke akkurat noe nytt.

Endret av Mortem
Gjest BalleKlovn
Skrevet

Tja. Det er kanskje bullshit, i dine hender. :) I mine ville det ikke ha vært. Andre passer greit i mine lommer og. Så det handler vel kanskje bare om hvilket perspektiv man har. Og hvor store lommer eventuelt.

Og ja, vi har en liten greie der, hvor vi noen ganger finner ulike og uenige perspektiv på ting. :)

Skrevet

Hallo :) Nå vil jeg heller ha xperia Z1 :kul:

Fryser og sover hele tiden. Tror jeg begynner å bli syk. Fryse under 2 dyner er ikke bra :ler:

Skrevet

Fryser og sover hele tiden. Tror jeg begynner å bli syk. Fryse under 2 dyner er ikke bra :ler:

Sove hele tiden er vel ikke bra det heller?

Men varmeflaske eller varmeteppe?

Skrevet

Ta deg en varm dusj, poselosen. og så pakk deg inn i masse varme klær rett etterpå :jepp:

Gjest BalleKlovn
Skrevet (endret)

Hva mener du, Mortem. Vil du lage en regel uten unntak ? Spenstig. :)

Endret av BalleKlovn
Skrevet

Liten?? Større enn den jeg hadde.. men mindre enn galaxy da.. jeg vil ikke ha sånn kjempestor mobil heller. upraktisk :P

Det er bare en Galaxy !!

Enterprise-D_Moon.jpg

Galaxy Class Starship, 1050 om bord(både mannskap, forskere og familie)

Nesten 700 meter lang!

Skrevet

Ta deg en varm dusj, poselosen. og så pakk deg inn i masse varme klær rett etterpå :jepp:

Dyne er vel som med sovepose, man får vel mer effekt om man ikke har masse klær på?

Skrevet (endret)

Dyne er vel som med sovepose, man får vel mer effekt om man ikke har masse klær på?

Ikke jeg.

Endret av Mortem
Gjest BalleKlovn
Skrevet

Velkommen til min verden da kanskje! :)

Nå er du der jeg var på tirsdag, og jeg ligger med feber og daffebukse i sofaen nå. :glare:

En god og varm dusj dog hjelper. Jeg kan ta 3 stk for dagen jeg, hvis jeg kaldsvetter nok. :)

Gjest BalleKlovn
Skrevet

Theres nothing called bad weather.. Only bad kleather. :)

- Vegard Ylvisåker.

Skrevet

Forslag til hvordan jeg kan oppbevare blandevann på fest uten kjøleskap? sånn at det holder seg kaldt..

Skrevet

Du tar en prop i vasken, kaster isbitter nedi den før du fyller litt opp med vann :)

Skrevet (endret)

Du må selvfølgelig ta drikken din ned i det kalde vannet, ellers funker det ikke :P

Og, ja det funker kanskje ikke så bra på fest :fnise: Vi gjorde det i usa når vi forset på hotelet :PHadde ikke kjøleskap på noen av dem, så da måtte vi ty til isbiter i vasken.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...