Minya Skrevet 16. september 2013 #10521 Skrevet 16. september 2013 Du vet du er treig til å pante, når du da først panter og får 71kr. Vi vinner. Vi panta for 325 kroner på lørdag
Gjest Gunfreak Skrevet 16. september 2013 #10522 Skrevet 16. september 2013 Vi vinner. Vi panta for 325 kroner på lørdag Dere er 2 stykker, pluss katter og hvem vet hva! Jeg er en person som panta 71kr med cola zero flasker.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. september 2013 Forfatter #10523 Skrevet 16. september 2013 Jammen det er så deilig å slappe av.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. september 2013 Forfatter #10524 Skrevet 16. september 2013 Drikker du på en MANDAG, -L-? Alkoholiker
Gjest .-L-. Skrevet 17. september 2013 #10525 Skrevet 17. september 2013 Drakk en del sjokomelk i går, ganske digg! Drakk ikke i går nei, men var ganske trøtt og da kommer det en del skriveleifs.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10527 Skrevet 17. september 2013 Åja, jeg må ha lest feil. Trodde du sa i en annen tråd at du gjorde det
Gjest Gunfreak Skrevet 17. september 2013 #10528 Skrevet 17. september 2013 Dobblet blæ! Blæ 1, har ikke fått mine 6mm grekere blæ 2. Det er nå mørkt ute! selv om kl ikke er halv ni enda.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10529 Skrevet 17. september 2013 Blæh 3, det regner!!!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10530 Skrevet 17. september 2013 blæh 4, jeg må ut i regnet, blæh 5, det skal regne i morgen også.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10531 Skrevet 17. september 2013 Man vet man kjeder seg når man vurderer å lage topp 100 liste over alle huff`ene Jeg får se litt på Chaterfeber da, synes det er veldig harry, men er ikke noe annet å se på.
Gjest SkarpKant Skrevet 18. september 2013 #10535 Skrevet 18. september 2013 Ligger med feber nå, med en egenmelding for resten av uken. Ikke så veldig spennende det heller akkurat.
Gjest SkarpKant Skrevet 18. september 2013 #10536 Skrevet 18. september 2013 Jeg hadde en romantisk drøm om meg og en annen bruker i natt Jeg kommer ikke til å avsløre hvem, men det var koselig Kan du ikke fortelle oss litt om denne hemmelige brukeren du drømmer så romantisk om da? Og hvordan er det å drømme om noen som du ikke vet hvordan ser ut egentlig ?
Gjest Tirkes Skrevet 18. september 2013 #10537 Skrevet 18. september 2013 Kan du ikke fortelle oss litt om denne hemmelige brukeren du drømmer så romantisk om da? Og hvordan er det å drømme om noen som du ikke vet hvordan ser ut egentlig ? Jeg er ikke i Evils hjerne, men kan svare for min del. Det er veldig lett å drømme om noen man ikke har sett. I ca 89% av drømmene mine har ikke folk helt ansikt. Jeg bare kjenner dem. Jeg kan drømme om mannen min, våkne og tenke "Vent nå. Hadde han RØDT hår i drømmene mine? Han har jo ikke rødt hår. Og jeg var høyere enn ham.. Hva faen?" - altså personen så helt feil ut i forhold til virkeligheten, men hodet mitt midt i drømmeland var hellig overbevisst om hvem dette var. Jeg har levd et dobbeltliv online i snart 10 år, med online venner fra hele verden. De fleste treffer jeg etterhvert, men noen ønsker ikke å delta på treff osv, men de har det med å dukke opp i surrealistiske drømmer likevel. Man bare gir de en figur, liksom, Jepp, jeg kjeder meg!
Gjest SkarpKant Skrevet 18. september 2013 #10538 Skrevet 18. september 2013 (endret) Jeg er ikke i Evils hjerne, men kan svare for min del. Det er veldig lett å drømme om noen man ikke har sett. I ca 89% av drømmene mine har ikke folk helt ansikt. Jeg bare kjenner dem. Jeg kan drømme om mannen min, våkne og tenke "Vent nå. Hadde han RØDT hår i drømmene mine? Han har jo ikke rødt hår. Og jeg var høyere enn ham.. Hva faen?" - altså personen så helt feil ut i forhold til virkeligheten, men hodet mitt midt i drømmeland var hellig overbevisst om hvem dette var. Jeg har levd et dobbeltliv online i snart 10 år, med online venner fra hele verden. De fleste treffer jeg etterhvert, men noen ønsker ikke å delta på treff osv, men de har det med å dukke opp i surrealistiske drømmer likevel. Man bare gir de en figur, liksom, Jepp, jeg kjeder meg! Altså, det er sant at man kan skape en hvilken som helst figur til hvem som helst personlighet egentlig om en ikke har sett den tidligere, men realiteten er jo også faktisk slik at vi kun ser de ansiktene og figurene i drømmene våre - som vi har observert og fått inntrykk av i virkeligheten. Det finnes selvsagt muligheter for å kombinere alle utseende man har sett, men det er umulig å skape en " ny " figur i en drøm, som en aldri har sett før. Og har man et inntrykk av personligheten, kan man jo tillegge den til en figur, men bare bestående av noe en har sett tidligere. Og derfor synes jeg hvertfall at dette er en litt snodig ting å drømme om. Men har du levd et dobbelliv online i snart 10 år, sier du? Og hvordan føles det egentlig? Er du ikke litt lei av å hele tiden være 'undercover' da i så fall, hvor du aldri får vist genuint nøyaktig hvem du selv er, i stedet for små bruddstykker her og der fordelt rundt på fiktive figurer du har skapt evt? Endret 18. september 2013 av SkarpKant
Gjest Gunfreak Skrevet 18. september 2013 #10539 Skrevet 18. september 2013 AHHHH!!! fremdeles ikke fått grekeren mine, og jeg som drømte om at jeg fikk dem i natt også!!
Singha Skrevet 18. september 2013 #10540 Skrevet 18. september 2013 Jeg har fortsatt ikke fått GTA V. Helvetes elkjøp altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå