Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en romantisk drøm om meg og en annen bruker i natt :fnise: Jeg kommer ikke til å avsløre hvem, men det var koselig :fnise:

Var koselig for meg og, kjære.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da burde du logge på snapchat og se bilde av den fantastiske søndagskaka jeg har bakt. Så ser du at søndager kan være gode.

Skrevet

Den var ikke så god som jeg hadde håpet, men det kan være fordi jeg tok et stykke mens den var for varm.

Skrevet

Nå har jeg avtalt å møte ei dame for å se på et brukt bord jeg har lyst å kjøpe.

Nervøs.

Skrevet

Jeg hadde en romantisk drøm om meg og en annen bruker i natt :fnise: Jeg kommer ikke til å avsløre hvem, men det var koselig :fnise:

Tror jeg vet hvem :ler:

Skrevet

Det er ihvertfall ikke meg! Ingen drømmer noen gang om meg...

Skrevet

Det er ikke NerdMedSverd :laugh: Jeg aner ikke hvordan brukeren ser ut i virkeligheten, men i drømmen min var han veldig pen. :fnise:

Skrevet

Det er ikke NerdMedSverd :laugh: Jeg aner ikke hvordan brukeren ser ut i virkeligheten, men i drømmen min var han veldig pen. :fnise:

Pokkern, jeg som trodde jeg fikk rett :ler:

Skrevet

Tror jeg har fått en buendrer irl :P Hun ble litt terretoriell når jeg møtte en gammel bekjent og snakket med henne. Jenter altså..

Ellers gleder jeg meg til neste uke :nigo:

Skrevet (endret)

Og nå blir spørsmålet, Kommer L til å bli en beundrer av henne :laugh: Jeg tipper ja!

Endret av Mortem
Skrevet

Og nå blir spørsmålet, Kommer L til å bli en beundrer av henne :laugh: Jeg tipper ja!

Hun spurte forsåvidt om jeg skulle være med en greie som flere skal på i morgen, men vet ikke jeg.. Skulle jo holde meg unna damer :fnise: Not! Faen da, var litt seksuelt frustert i dag også. Skjer et eller annet med meg, pleier ikke å oppleve det.

Skrevet

Hun spurte forsåvidt om jeg skulle være med en greie som flere skal på i morgen, men vet ikke jeg.. Skulle jo holde meg unna damer :fnise: Not! Faen da, var litt seksuelt frustert i dag også. Skjer et eller annet med meg, pleier ikke å oppleve det.

Prøv å gå uten sex i et halvt år du :sukk:

Skrevet

Heh, vel, i mellom tiden så kan man alltids se anime. Jeg likte attack on titans, den var nice :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...