Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer med din dag, Singha?

Ting virker ikke, brukere er idioter, jeg må kjøre rundt i trafikken mens jeg er irritert fra før og over halve dagen min i dag står igjen til i morgen. Gøy.

Skrevet

Ting virker ikke, brukere er idioter, jeg må kjøre rundt i trafikken mens jeg er irritert fra før og over halve dagen min i dag står igjen til i morgen. Gøy.

Brukere?

Skrevet

"Kundene" mine. Men som deg foretrekker jeg å ikke si hvor jeg jobber åpent på forumet, så sånn er det. :)

Skrevet

"Kundene" mine. Men som deg foretrekker jeg å ikke si hvor jeg jobber åpent på forumet, så sånn er det. :)

Nei i know :-) det jeg lurte på var om det var brukerne her inne eller i real life som irriterte deg :P

Skrevet

Nok av irriterende folk her inne og, men de er jo mer underholdning siden jeg ikke trenger å forholde meg til dem.

Skrevet

Nok av irriterende folk her inne og, men de er jo mer underholdning siden jeg ikke trenger å forholde meg til dem.

True that ;p

Skrevet

Altså, det er sant at man kan skape en hvilken som helst figur til hvem som helst personlighet egentlig om en ikke har sett den tidligere, men realiteten er jo også faktisk slik at vi kun ser de ansiktene og figurene i drømmene våre - som vi har observert og fått inntrykk av i virkeligheten.

Det finnes selvsagt muligheter for å kombinere alle utseende man har sett, men det er umulig å skape en " ny " figur i en drøm, som en aldri har sett før.

Og har man et inntrykk av personligheten, kan man jo tillegge den til en figur, men bare bestående av noe en har sett tidligere.

Og derfor synes jeg hvertfall at dette er en litt snodig ting å drømme om. :)

Men har du levd et dobbelliv online i snart 10 år, sier du?

Og hvordan føles det egentlig? Er du ikke litt lei av å hele tiden være 'undercover' da i så fall, hvor du aldri får vist genuint nøyaktig hvem du selv er, i stedet for små bruddstykker her og der fordelt rundt på fiktive figurer du har skapt evt?

Det var en viss overdrivelse å kalle det et dobbeltliv. :)

Jeg spiller mye online og blir kjent med folk, og besøker disse. Eller er vertskap for disse. Alle som kjenner meg, jobber sammen med meg etc kjenner godt til mine vaner og hobbyer, så det er neppe noe annerledes for meg enn for andre som har en litt lidenskapelig hobby i et nisjemiljø.

Gjest SkarpKant
Skrevet

Jeg spiller mye online og blir kjent med folk, og besøker disse. Eller er vertskap for disse. Alle som kjenner meg, jobber sammen med meg etc kjenner godt til mine vaner og hobbyer, så det er neppe noe annerledes for meg enn for andre som har en litt lidenskapelig hobby i et nisjemiljø.

Sikkert ikke. Hyggelig å høre at det eksisterer et greit samhold da. Slikt hjelper jo for mye.

Er Tusenpusen tilbake mon tro..

Hehe. Godt spørsmål.

Ett bedre et kan jo være; Hvem ér Tusenpusen egentlig mon tro ? :)

Skrevet

Nisjemiljø? :P

Skrevet

Er Tusenpusen tilbake mon tro..

Har han vært borte igjen?

Skrevet

Har han vært borte igjen?

Nei, så skjønner ikke hvorfor han har nytt nick.

Skrevet

Tipper Tusenpusen er flørten din, siden du vet så mye om han.

Gjest SkarpKant
Skrevet

Disse nickene hans går fort ut på dato da, virker det som.

Gjest SkarpKant
Skrevet

Tipper Tusenpusen er flørten din, siden du vet så mye om han.

Vel. Jeg tror egentlig ikke at det er han som er flørten.

Men - det er ikke utenkelig heller at Tusenpusen og Mortem har en gigantisk hemmelighet sammen. :)

Skrevet

Han prater piss som alltid :P Og hvis vi har det så aner jeg ikke hva slags hemmelighet det kan være.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kva er ditt beste kjerringråd mot vond hals, hoste, nysing og tett bihular?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...