Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

CBFM sier fertilitet HØY i dag! :-D Hurra, det mååå jo bety at kroppen fungerer?

Jeg hadde egentlig sett for meg lav hele PP, side mange sier at monitoren bruker litt tid på å bli kjent med syklusen. Det er altså syklusdag 25,så IKM burde vel være rundt 8-10 nov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Denne pp har vi vært på ferie, så vi har forsøkt å ikke bare tenke el og IKM, men jeg er likevel spent på IKM. Ovuview mener 12. november er dagen, jeg er litt usikker. Den regner fra cbfm makset, og mine tidligere sykluser. Men denne pp skal jeg (forsøke å) bare vente det ut og se om tr dukker opp. Jeg kjente det gikk en del på psyken å teste hele tiden, i tillegg til at de testene ikke akkurat er gratis. Så nå har jeg én CB digital test liggende fra tidligere, det er nok den som må gjøre jobben.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, leopanter!

Nei ingen tr ennå. Har fortsatt noen dager igjen før denne syklusen har vært like lang som den forrige. Jeg prøver fortsatt å ha is i magen, men det blir jo litt symptomjakt, da. :fnise:

Jeg har veeeeldig lyst til å teste nå, men jeg er usikker på om det er lurt før det har gått noen dager til..

Hvordan symptomer kjente du i starten? Er så usikker på alt nå. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, spennende dager! :)

De symptomene jeg hadde var veldig viltre drømmer og tunge, ømme pupper. Ellers ingenting. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg testet positivt 11 dpo, husker jeg, så jeg tror ikke de symptomene jeg hadde var veldig plagsomme ;)

Du må i alle fall si ifra hvordan ting går, dobbelkrysser alt jeg har for at det blir to streker på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlige symptomer fra hvordanbligravid.com: 9 av 11.

Tør ikke å teste helt ennå, jeg er redd for å få negativ test. Jeg har fire dager igjen før jeg har gått like lenge som den lengste syklusen min. Men jeg har så lyst til å teste likevel, fordi nå vil jeg bare vite!! Jeg er så spent, og hadde en merkelig opplevelse natt til i går.

På kvelden merket jeg at jeg kjente meg støl i korsryggen og hadde litt menssmerter, men utover natta ble det bare ille. Jeg tok en Pinex og spurte samboeren min til å kna meg litt på korsryggen, men jeg klarte ikke å bli liggende på magen lenge nok - måtte bare legge meg i fosterstilling og ligge inntil han så jeg holdt varmen. Det var bedre på morgenen, men kjenner fortsatt litt ubehag i ryggen og svake menssmerter. Men jeg pleier å spotte 3-4 dager før mens og nå har jeg ingenting. Bare utflod og kjenner meg oppblåst. :sukk:

Kanskje jeg må ta en test i morgen likevel.. Men jeg har bare en CB Digital, ingen billigtester - og jeg tør ikke "bruke den opp" ennå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er såvidt jeg klarer det selv. Mannen bare: Du har jo ventet så lenge, kan jo like gjerne ta et par ekstra dager over for sikkerhets skyld. Jeg har jo hatt superuregelmessige sykluser, men likevel da! Hahaha, jeg holdt på å slå til han.

Vurderer nå å teste i morgen tidlig. Skal, skal ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde ikke du høy fertilitet på monitoren din for nesten en måned siden? Ville ikke det betydd at du er godt over IKM nå? Jeg antar at høy fertilitet er det samme som EL? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det tenker jeg også, men siden jeg ikke skjønner noe av syklusen, har jeg tenkt at denne pp skal jeg ikke stresse med å teste. Men nå begynner det virkelig å bli tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende det bare er for tidlig. Noen produserer HCG senere enn andre. Ikke for å gi falske forhåpninger eller noe, men symptomene mine før IKM var at jeg var oppblåst og ikke spottet. Pleier også alltid å spotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er tom for tester :-P Hadde bare den ene jeg tok nå. :fnise: Tenkte å bestille noen tester på tostreker.no eller hva den heter i morgen. Hvor mange bør jeg kjøpe, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tom for tester :-P Hadde bare den ene jeg tok nå. :fnise: Tenkte å bestille noen tester på tostreker.no eller hva den heter i morgen. Hvor mange bør jeg kjøpe, tro?

Vet du... jeg hadde så dårlig tro på denne PPen at jeg bestilte 50 tester på ebay... Jeg kan godt sende dem til deg når de kommer i posten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Kanskje det er det som er trikset :ler: Det hadde jo vært kjempesnilt av deg, missdior! :-) Si i fra når de dukker opp, så kan jeg sende deg adressen min. Hva skal du ha for de? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...