Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

Æh, is i magen er oppskrytt. Måtte ta en test nå, ettersom jeg følte el-symptomer i slutten av august. Den var ikke overraskende negativ... :sukk:

Nå må jeg seriøst ha is i magen en uke til og teste på nytt da... Testet jo i lunsjen, så det var jo ikke ideelt tidspunkt, i tillegg til at jeg ikke helt vet når el var.

Kjenner at jeg faktisk ble litt skuffa selv om jeg ikke burde det.. :fnise:

Edit: Det stikker i magen i dag også. Sånn helt nederst, og jeg blir så himla usikker. Jeg må få tatt en test neste helg. Og jeg vil sååå gjerne ha to streker på den! :gravid:

Jeg kjenner det er godt å ha en plass å få det ut, for hvis jeg skulle fortalt alt til samboeren min hadde han vel fått fnatt! :ler:

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det vært skikkelig ruskevær! Torden, vind, regn, you name it! Tv'en tok til of med kvelden fordi signalene sviktet. :ler: Jeg tok med valpen på tur på en golfbane i nærheten, og FYTTIKATTA så gøy det er med vanndammer! Haha hun fikk jo helt raptus hver gang vi gikk gjennom en dam eller pytt! Måtte til og med søke ly i er busskur fem minutter hjemmefra fordi det regnet så hardt. Men det er alltid deilig å gå tur i drittværet.

I dag har jeg merket at jeg er støl/øm i korsryggen og nederst i magen. Krysser fingrene for at det er en grunn til det, og ikke bare ønskesymptomer, for de er litt plagsomme! :fnise: Måtte ha hode-skulder-kne-og-tå på jobben i dag for å nyte opp litt. Merker at jeg har fått noen kviser i ansiktet også, det er det egentlig lenge siden sist jeg hadde.

Herreguuud, jeg har såååå lyst til å teste nå!

*forsøker å finne viljestyrke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja! :) Takk for det :)

Ser at kg på mobil ikke er helt til å stole på når det kommer til autokorrekt! :ler: Jaja, dere skjønner jo hva jeg forsøker å si.

I går forsnakket jeg meg til mamma om prøvingen. Jeg snakket om et jobbtilbud jeg har fått, som jeg takket nei til av blant andre økonomiske årsaker, fordi jeg i tillegg til en grei månedslønn får en relativt voksen provisjonsutbetaling i januar/februar. Vi snakket om at det er jo greit å ha den jobben som gir beste forutsetning før permisjon, og da nevnte jeg at jeg håpet de beregnet et snitt av hvert fall seks måneders utbetaling, så jeg fikk med provisjonen.. Og hun bare "Er det noe du ikke forteller meg nå, Sprinkles?" :fnise:

Neeeeiiiidaaa :plystre:

Edit: Jøssenavn så tidlig du er oppe, Nautika! ;) Spreeekt!

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka! :)

Åh, de siste par dagene har jeg vært litt snål i magen og nå kjenner jeg det kniper skikkelig nederst i magen.. Er så usikker på om det er luftsmerter eller noe, men jeg føler meg ikke veldig oppblåst.. Håperhåperhåper at det ikke bare er pms og luft! :klo:

Red.: Lille frøken utålmodig måtte teste i dag.. Den var så negativ som den kunne få blitt.. Aaargh!

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld kom jeg på at det var opptil 70% rabatt på fotoknudsen på nett, og at det kun var i kveld! Så her sitter jeg, da, klokken 23 på kvelden og lager julegaver.. :nissevink: Haha!

Sånn ellers merker jeg småbrekninger og litt kvalme, samt noe som likner menssmerter og slim. (Hurra for detaljer!) Merker også at det stråler ned i låret på høyrebeinet og at jeg er skikkelig støl i korsryggen.. Aner ikke hva det betyr, men det får jeg vel vite i helga! *spent*

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg takket ja til å kjøpe monitor! Spent på hvor raskt den kommer. Regner med jeg kan registrere første syklusdag litt på etterskudd, siden ikm sannsynligvis er denne helgen.

Testet negativt i morges, så har ikke store håpet denne pp likevel. Kjedelig, men ikke uventet. Jeg ble litt "gira" når jeg så det var så mange i ikm september som ble gravide, og et par også i pp1 at jeg leste mye inn i de symptomene jeg har hatt.

*tar på seg moderasjonshatten* og venter på CBFM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*digresjon* Fant en bloggpost med så himla mange fine bryllupsfrisyrer, må bare spare på den - selv om vi ikke skal gifte oss i umiddelbar fremtid. :fnise:

Takk for tipset! Den skal jeg bokmerke til vi begynner å planlegge bryllup på ordentlig! :) Vi gifter oss sommeren 2015 :)

Lykke til med fertilitetsmonitoren! Av en merkelig grunn har jeg på følelsen av at du ikke får brukt den så mye, tror du raskt kommer til å bli gravid (kanskje du er det allerede? :lur: ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Den skal jeg bokmerke til vi begynner å planlegge bryllup på ordentlig! :) Vi gifter oss sommeren 2015 :)

Så spennende, gratulerer! :) Vi tenker at vi skal gifte oss når vi får råd, men vil ikke være forlovet mer enn et par år, så det blir nok en liten stund til. Og nå som vi har begynt å prøve har vi snakket om hvor hyggelig det vil være å ha barnet som en del av bryllupet, som ringbærer eller brudepike osv. :)

Lykke til med fertilitetsmonitoren! Av en merkelig grunn har jeg på følelsen av at du ikke får brukt den så mye, tror du raskt kommer til å bli gravid (kanskje du er det allerede? :lur: ) :)

Haha, takk for det! :lol: Håper jo fortsatt da tanta ikke har kommet ennå. Men mamma har sagt at kvinnene i familien vår blir gravide av bare å se på en mann, så det lover jo bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, gratulerer! :) Vi tenker at vi skal gifte oss når vi får råd, men vil ikke være forlovet mer enn et par år, så det blir nok en liten stund til. Og nå som vi har begynt å prøve har vi snakket om hvor hyggelig det vil være å ha barnet som en del av bryllupet, som ringbærer eller brudepike osv. :)

Haha, takk for det! :lol: Håper jo fortsatt da tanta ikke har kommet ennå. Men mamma har sagt at kvinnene i familien vår blir gravide av bare å se på en mann, så det lover jo bra :ler:

Vi har vært forlovet i en tre års tid allerede, vi, men vi satte datoen samme dagen som vi forlovet oss. Har allerede spart opp til bryllupet, da, så økonomisk sett kunne vi jo ha gjort det i år. Meeen, sånn er det når man vil ha en spesiell dato :) Vi også har tenkt å involvere den lille i bryllupet, som f.eks. ringbærer, men da må nok hun/han fått en del hjelp, for bryllupet er jo bare et drøyt år etter fødselen :)

Krysser alt jeg har for deg, jeg, altså, det hadde vært så hyggelig om du hadde blitt med i terminklubben vår (mai/juni)! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S

Vi har vært forlovet i en tre års tid allerede, vi, men vi satte datoen samme dagen som vi forlovet oss. Har allerede spart opp til bryllupet, da, så økonomisk sett kunne vi jo ha gjort det i år. Meeen, sånn er det når man vil ha en spesiell dato :) Vi også har tenkt å involvere den lille i bryllupet, som f.eks. ringbærer, men da må nok hun/han fått en del hjelp, for bryllupet er jo bare et drøyt år etter fødselen :)

Så koselig! Men da får dere med babyen på bilder og alt, det har vært det som er viktig for oss - at de er en del av bryllupet. :)

Krysser alt jeg har for deg, jeg, altså, det hadde vært så hyggelig om du hadde blitt med i terminklubben vår (mai/juni)! ;)

Takk! :) Jeg vil gjerne være med også :ler: Har fortsatt en sjanse, hvertfall! Monitoren er sendt fra selger nå, så da har jeg den nok til uka. Jeg er skikkelig spent, men mest spent på om jeg i det hele tatt trenger den, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Jeg vil gjerne være med også :ler: Har fortsatt en sjanse, hvertfall! Monitoren er sendt fra selger nå, så da har jeg den nok til uka. Jeg er skikkelig spent, men mest spent på om jeg i det hele tatt trenger den, hehe :fnise:

Uansett så kan den bli nyttig å ha om en liten stund igjen, det er vel mulig å bruke den som "prevensjon" også, er det ikke? :) For ikke å snakke om når mini skal få et søsken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende symptomer du har, Sprinkles! Jeg setter en knapp på to streker! :danse:

Monitoren kan du stille inn helt til dag 5 i syklusen! Den pleier å spørre om test fra dag 6 og utover. Husk å skru den på på det tidspunktet du vil at den skal spørre om test! Som er best om morgenen, siden den helst skal ha morgenurin. Håper du ble litt klokere? hehe.

Lykke til med testingen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende symptomer du har, Sprinkles! Jeg setter en knapp på to streker! :danse:

Monitoren kan du stille inn helt til dag 5 i syklusen! Den pleier å spørre om test fra dag 6 og utover. Husk å skru den på på det tidspunktet du vil at den skal spørre om test! Som er best om morgenen, siden den helst skal ha morgenurin. Håper du ble litt klokere? hehe.

Lykke til med testingen :blomst:

Takk for det, Arrow :)

Så fint at jeg kan stille den inn i etterkant. var litt redd jeg kanskje var nødt til å vente en hel syklus til før jeg kunne bruke den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Arrow :)

Så fint at jeg kan stille den inn i etterkant. var litt redd jeg kanskje var nødt til å vente en hel syklus til før jeg kunne bruke den. :)

Håper du får med bruksanvisningen? Står inni den hvordan du stiller den til dag 2,3,4 eller 5. Ellers får du bare si ifra, så kan jeg prøve å forklare! Har den liggende her ;)

Jeg selv var veldig utålmodig, så jeg endte opp med å måtte teste på ettermiddagen og 1 dag etter i syklusen, hehe (fikk den på dag 6, stilte da inn på dag 5) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...