Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg hentet pakken med folattablettene jeg bestilte, med valpen på slep :ler: Vi var passe slitne da vi kom inn, så da fikk hun en tilsynelatende fantastisk tyggepinne og jeg tok et langt varmt bad. Det var utrolig deilig å bare slappe av sånn, og nå venter jeg på at mannen skal komme hjem med ferdigmat for en gangs skyld.

I kveld blir det bare avslapping og kos på sofaen - deilig!

Ellers har jeg fortsatt ikke sett noe til tr, men er blitt litt øm, og murring med mer utflod enn ellers.

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig lovende ut dette da, Sprinkles! Eller kanskje jeg ikke skal fyre for masse opp under forhåpningene, og heller bli gledelig overrasket hvis smulen sitter? :fnise:

Kos deg masse i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det, Surriball! :-) Det er litt den problemstillingen jeg sitter med selv. Har fortsatt ikke sett noe til tr, men testet jo negativt i går. Så nå tør jeg nesten ikke teste igjen før kanskje mandag morgen.

Har fått ømme nipler de siste par dagene, men magesmertene har roet seg.. Murrer fortsatt litt av og til, men nå kjenner jeg mer at jeg er støl i korsryggen.. Hadde man bare visst hva alt betydde! :ler:

Men en liten smule nå hadde virkelig ikke vært å forakte! Da får jeg termin i slutten av mai - perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj. Jeg kjenner jeg blir litt smådepp av at jeg ikke finner ut av syklusen min denne mnd.. Mobilen min har regnet ut ikm denne helga, men har verken tb eller tr. Hva er det som skjer? :bond: Gleder meg til å få CBFM og få litt oversikt på ting!

Har lyst til å treffe barnehagefristen neste år, og har egentlig ikke kjempelyst til å gå høygravid midt på sommeren. Jaja, beggars can't be choosers. Bare spiren sitter snart, så er jeg fornøyd, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Jeg kjenner jeg blir litt smådepp av at jeg ikke finner ut av syklusen min denne mnd.. Mobilen min har regnet ut ikm denne helga, men har verken tb eller tr. Hva er det som skjer? :bond: Gleder meg til å få CBFM og få litt oversikt på ting!

Har lyst til å treffe barnehagefristen neste år, og har egentlig ikke kjempelyst til å gå høygravid midt på sommeren. Jaja, beggars can't be choosers. Bare spiren sitter snart, så er jeg fornøyd, jeg. :)

Kjipt å ikke vite hva som foregår i syklusen, jeg kjenner til den.. :klem:

Du er sikker på at du har hatt EL til riktig tid? At den ikke har gjort TR forsinket?

CBFM vil nok gi deg en god pekepinn på hva som foregår. Lenge til du mottar den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 100% sikker på når el var, har ikke helt stabil syklus ennå etter prevensjonsslutt.

Hun sendte den i går, så jeg regner med den kommer hvert øyeblikk! Det blir artig å få svart på hvitt når el er, OM el er i det hele tatt.. :ler:

Må komme meg en tur til gyn også for å ta en rutinesjekk snart, så kan jo likegjerne få sjekket at alt annet er som det skal også, av livmor og eggstokker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en lur ting å ta en rutinesjekk hos gyn. Det gjorde jeg 1 mnd etter pilleslutt, for å utelukke alt med en gang.

CBFM ga meg en overraskelse hvertfall, hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg forsøkt å distrahere meg litt fra prøvinga og syklusklusset, så vi har vært på valpekurs! Det er gøy med kurs, men GURI SÅ KALDT! Nå er jeg sååå frossen at jeg skal pakke på meg masse pledd og spise litt. Jeg forsøker å gå ned et par kilo før sydenturen, og fant oppskriften i dag. Så nå skal jeg teste å mose én banan med en dl havregryn og noen blåbær, og steke de i sunt smør. Er skikkelig fysen om dagen, så jeg håper at de kanskje kan være en go to treat når jeg er på det verste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pannekakene var ordentlig gode. Anbefales!

I dag tror jeg tr er på vei. Småspotter og er kvalm med hodepine. Så i kveld ble det sofaen med sjokoladekjeks og pleddet. Får se i morgen om det faktisk er tr, for da kan jeg hvertfall begynne med monitoren! Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettu, dette her blir spennende! Gleder meg til å bli tante! For når du får kid, kommer jeg til å anse meg som tante - selv uten blodsbånd! ;) <3
Hilsen en som plutselig ikke er så redd for å bli voksen likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det liker jeg, tratrins! Du kommer til å bli mini min favorittante i hele verden også, det kan jeg slå fast med en gang! :fnise:

Da var vi i gang med pp2, no rest for the wicked! Monitoren skal få jobbe denne mnd, altså! :ler:

Åh, i dag kjenner jeg meg virkelig lite motivert til jobben, men det er vel mest pms tenker jeg. Blir deilig å ta helg om ni små timer, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. I dag blir det pms-syteinnlegg.

Det er skikkelig tregt marked på jobben nå, alle på avdelingen merker det er vanskelig å få innpass til det vi ønsker. :bond: Klageklagesytesyte!

Du vet sånn oppgave man fikk på ungdomsskolen for å begynne, nei stimulere til mer skriving, så fikk vi sånn at man skulle bare begynne å skrive på et ark, uansett hva man skrev uten å tenke noe over resultatet. Sånn kjenner jeg at dette innlegget her blir, skikkelig friskriving eller hva det heter...Men det er jo noe mer å bare få ut alt av dritt som hoper seg opp i hodet når det er tregt på jobb.

Bah. Tror jeg må ta meg en sjokoladebit.

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wtf, tr bare er borte igjen? Hva er det som skjer nå, kropp?!

Det skjedde meg også, den ene gangen jeg hadde mensen etter p-pilleslutt (ble jo gravid like etterpå). Stopp etter tre dager, et par dagers opphold, også spotting i det som føltes som evigheter etterpå :dry:

Det er sikkert ikke noe uvanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg og kom på. Jeg hadde ikke ordentlig tr, men jeg trodde det pga at det var så mye i går kveld og i natt. Men etter jeg kom på jobb var det bare spotting, så jeg måtte ta en test for sikkerhets skyld nå. Den var negativ som forventet, så da kan jeg vel ta hull på vinen jeg vant i vinlotteriet på jobb i dag med god samvittighet. :ler:

Haha, også prøvde mobilen min å rette "vinlotteri" til "bibliotek". Vittig!

I dag blir det lasagne med hvitløksbaguetter og salat til middag, og jeg klarer nesten ikke å vente de siste 12 minuttene før det er mat - sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...