Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Det er vel kanskje meningen at sånne opplysninger skal komme frem i serien etter hvert, men det hender at jeg googler dem sånn i tilfelle noe stort og alvorlig har skjedd og...ikke noe galt med fenomenet fedre i sånne familier, men mødrene står i en særstilling hos dem. Jeg syns synd på Meri og alle sammen nå. Familiestrukturen slet i utgangspunktet hos dem og så kommer covid og lager forvirring, angst og alt som tar dem lengre fra hverandre...uvisst hva de velger i følge siste episode på tlc. Skal de fortsette som før, ta litt hensyn med begrenset samliv, eller gå helt i karantene fra hverandre så lenge det kreves? Det kan bli lenge. Maria og forloveden flyttet hjem til Meri og det tror jeg var et smart trekk. Rask telefonbestemmelse, pakke alt sitt i bilen og så komme seg bort fra storbyen. Fortsettelse følger. :sjokkbla:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem av de tror dere det er som vil satse på flokkimmunitet? Ikke Robyn, hun satt seg selv i karantene og ikke Janelle som ikke vil møte Kody pga sønnene hennes utgjør smittefare. Da er det enten Christine eller Meri, men det virker nesten som det er Kody selv. Han virket ganske egoistisk da han ikke skjønte hvorfor Janelle ikke ville han skulle komme, ser ikke andres behov enn sine egne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kody klager over at han aldri blir hørt, sett eller får det som han vil for en gangs skyld. Liksom. 
Hvem var det som trumfet igjennom sin egovilje og tvangsflyttet hele familien til Flagstaff, hæ....Hæ? HÆ? :jolie: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Kody klager over at han aldri blir hørt, sett eller får det som han vil for en gangs skyld. Liksom. 
Hvem var det som trumfet igjennom sin egovilje og tvangsflyttet hele familien til Flagstaff, hæ....Hæ? HÆ? :jolie: 

Er vel han som har trumfet gjennom alle flyttingene hele veien ettersom jeg forsto dem. Han holdt det også skjult for Robyn at hun måtte beregne å flytte på seg. Hun trodde de nye husene var endestasjon (det ble hun vel lovet pga de da fikk ett hus hver) helt til Flagstaff kom for dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Duff said:

Er vel han som har trumfet gjennom alle flyttingene hele veien ettersom jeg forsto dem. Han holdt det også skjult for Robyn at hun måtte beregne å flytte på seg. Hun trodde de nye husene var endestasjon (det ble hun vel lovet pga de da fikk ett hus hver) helt til Flagstaff kom for dagen.

Nå har det jo vært en del spekulasjoner rundt dette med at Robyns sønn, som har aspergers,  "tilfeldigvis" skulle gå på college i Flagstaff og at flytteideen egentlig kommer fra Robyn. De snakker en del om det i Surviving sister wives. Men om han søkte college der før eller etter de bestemte seg for å flytte vet ikke jeg...

Anonymkode: 96504...b0c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner på magefølelsen at de ikke kommer til å slå seg endelig til ro der de nå bor.
Familien slår dype sprekker tror jeg. Orakelet har talt. Litt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le av Kody og hele situasjonen når han hadde nærmest en forelesning om hvordan man bruker dopapir. 

Ja da, jeg skjønner at det er greit å ikke gå tom for dopapir og at folk er om enn enda galere på hamstring i USA enn her, men hallo?! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var inside-info som jeg ikke hadde forventet gitt... :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der Robin har virkelig frekkhetens nådegave, manipulerende er hun og! Først sitter hun og belærer alle om smittevern og at alle må holde seg hjemme, og at hun SELV vil holde familien i karantene. Og hun spør Janelle kritisk om hun mener det er lurt at familien har omgang. 
 

For deretter å snu på flisen, bare for å være kjip mot Janelle? For når Janelle gråtkvalt sier hun mener at Kody ikke bør komme hjem til henne pga guttene omgås andre, så er det ikke måte på hvor fælt det var av Janelle! Da er Robyn sjokkert og trist over at Janelle tar den egoistiske avgjørelsen alene.!
For en slem dame hun virkelig er, hun vet at guttene til Janelle slet veldig med flyttingen, og nå trives de endelig sosialt, tipper det er derfor Janelle ikke orker ta kampen med de om smittevern. Og nå skal Robyn ta Janelle for dette, snakk om å sparke en som ligger nede allerede.

Robyn minner meg sånn om en utrolig kjip og manipulerende venninne jeg hadde før, du trodde hun var til å stole på, så satt hun inn nådestøtene når du var ditt svakeste. Og hun selv gjorde alt riktig og klarte alltid å sette seg selv i det beste lyset, aldri gjorde hun noe feil nei.

Ser og de samme faktene i en kollega. Det plager meg mindre fordi hun er på avstand og jeg gjennomskuer henne enkelt. Det er de samme faktene som går igjen hos folk som alltid skal stille seg i det beste lyset, tråkke andre ned subtilt, og later som de er til å stole på. Fascinerende når man først vet hvordan kjenne slik oppførsel igjen.

Anonymkode: 7fc57...f72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skikkelig synd på Meri nå. Visste jo at hun og Kody har det vanskelig, men ikke at han knapt er innom huset hennes og aldri ringer henne!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke alt som har skjedd, men jeg syns han oppfører seg dårlig mot henne ja. :glare: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...etter damer? :fnise:  Ja, det hjelper i polyfamilier tror jeg, ellers blir det for meget å holde styr på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Vi vet jo ikke alt som har skjedd, men jeg syns han oppfører seg dårlig mot henne ja. :glare: 

Meri og Kody har slitt i mange år. Ettersom jeg husker så ble hun lurt på nettet av en person som utga seg for å være en annen. Det at hun kom i kontakt med denne personen var vel at hun og Kody slet, også fikk hun oppmerksomhet fra en annen. De andre konene og Kody mente at hun satte dem alle i fare, og brukte dette mot henne i lange tider. Etter dette har det nærmest virket som at Kody hater Meri.

Meri var også den eneste av konene som var lovlig gift med Kody, og når han skulle gifte seg med Robyn, så ville han også adoptere hennes tre barn fra et annet ekteskap. Meri gikk da med på å skille seg fra Kody sånn at han kunne gifte seg med Robyn på lovlig vis og adoptere hennes barn. 

Anonymkode: 7dba7...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Meri virker veldig spesiell, hun inntar offerrollen og lager drama. Hun tolker så mye negativt. Har heller ikke sansen for hvordan hun reagerte da datteren kom ut. Men hun har hentet seg veldig inn igjen på det punktet, og ser ut til å akseptere det fullt ut nå.

Men jeg tror også hun har blitt dypt såret av skilsmissen med Kody og at hun har blitt skjøvet ut på sidelinjen. Det var nok årsaken til at hun søkte emosjonell kontakt på nettet og utenfor forholdet sitt. Men jeg tror dette igjen var helt drepen for forholdet deres. Kody må gjerne være i et forhold med 4 damer, men om en av damene svikter han så tror jeg egoet hans er såret for alltid 😆

Anonymkode: 5c6a2...7ce

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, jeg er oppdatert på det som har skjedd via tv, men vi får jo ikke med oss alt allikevel. Det kan ha skjedd mere enn de viser. Syns det er rart med K`s voldsomme reaksjon for det skjedde jo aldri noe fysisk mellom Meri og catfish`eren. I forhold til at Kody har omgang med fire damer på løpende bånd, så tåler han ikke at en annen dame/mann snakker med henne på privaten...på pc, telefon, skype eller hva de nå brukte. De må tåle at han deler seg selv selvfølgelig mellom flere, men han tåler ikke at Meri snakker med ett annet menneske. Han er hårsår og hans mannlige stolthet er visst såret for evigheten.   

Kody = :jolie: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 18.51):

Meri og Kody har slitt i mange år. Ettersom jeg husker så ble hun lurt på nettet av en person som utga seg for å være en annen. Det at hun kom i kontakt med denne personen var vel at hun og Kody slet, også fikk hun oppmerksomhet fra en annen. De andre konene og Kody mente at hun satte dem alle i fare, og brukte dette mot henne i lange tider. Etter dette har det nærmest virket som at Kody hater Meri.

Meri var også den eneste av konene som var lovlig gift med Kody, og når han skulle gifte seg med Robyn, så ville han også adoptere hennes tre barn fra et annet ekteskap. Meri gikk da med på å skille seg fra Kody sånn at han kunne gifte seg med Robyn på lovlig vis og adoptere hennes barn. 

Anonymkode: 7dba7...4c5

Hun var jo utro? Synes dere gir henne alt for mye cred her. Dama chattet og flørtet lenge med det hun trodde var en fyr på nettet og skulle t.o.m møte ham. Det er utrosksp i mine øyne og ihvertfall i en slik spesiell sekt de er. Skjønner godt at han misliker henne. Hun virker også veldig negativ, tar seg nær av alt...krevende dame. 

Anonymkode: 22169...90a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hun var jo utro? Synes dere gir henne alt for mye cred her. Dama chattet og flørtet lenge med det hun trodde var en fyr på nettet og skulle t.o.m møte ham. Det er utrosksp i mine øyne og ihvertfall i en slik spesiell sekt de er. Skjønner godt at han misliker henne. Hun virker også veldig negativ, tar seg nær av alt...krevende dame. 

Anonymkode: 22169...90a

Men hvorfor bryter de ikke dette "forholdet" da, det fatter jeg bare ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meri svært godt jeg. Eneste jeg har reagert veldig på er måten hun reagerte på da datteren kom ut på, kan forstå at det kom overraskende på hun men dog... Men hun har tatt seg fint sammen og jeg liker hun virkelig.. ja hun er kanskje litt sær på sine ting, men det synes jeg igrunn bare er positivt. Synes det igrunn bare er trist at hun og Kody sliter såpass. Jeg må innrømme at det var en sesong eller to jeg syntes hun ble litt nærtakende, men i de siste sesongene er det definitivt Kody jeg synes blir litt vel grinebitter og sjefete.

Anonymkode: 61747...8e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...