Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Er dette verdt å prøve og se på, eller er det mer for spesielt interesserte? Spør for en venn 😁 

#serietørke

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.7.2020 den 19.03, Turkis Sau skrev:

Er dette verdt å prøve og se på, eller er det mer for spesielt interesserte? Spør for en venn 😁 

#serietørke

Ja er lett underholdning som det er lett å bli dratt inn i

Anonymkode: 641aa...458

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja er lett underholdning som det er lett å bli dratt inn i

Anonymkode: 641aa...458

Får gi det en sjanse 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 19.03, Turkis Sau skrev:

Er dette verdt å prøve og se på, eller er det mer for spesielt interesserte? Spør for en venn 😁 

#serietørke

😝🤣

Anonymkode: 7dba7...4c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😝🤣

Anonymkode: 7dba7...4c5

Lover😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke helt hva Kody mente under samtalen med terapeuten, der han sier noe om at ekteskapet med Meri var alt annet enn han forestilte seg? Å hun stakkars bare sitter der. 

Anonymkode: 4bada...1da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for anbefalingen om podcasten Surviving Sister Wives! Synes serien er helt ok, lett underholdning liksom, men podcasten er hysterisk morsom.

Anonymkode: eb7a2...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/8/2020 at 6:49 PM, AnonymBruker said:

Jeg forsto ikke helt hva Kody mente under samtalen med terapeuten, der han sier noe om at ekteskapet med Meri var alt annet enn han forestilte seg? Å hun stakkars bare sitter der. 

Anonymkode: 4bada...1da

Snakka han ikke litt om det etterpå, at de hadde en veldig kort forlovelse og at de egentlig ikke kjente hverandre så godt og at livet med henne ble noe annet enn han føler han ble forespeilet før de giftet seg? I boken deres kommer det vel frem at hun var ganske kjip mot Jeanelle i starten og at Jeanelle følte seg som en gjest i eget hus. Rett gjerne på meg om jeg husker feil. 

Anonymkode: 96504...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 8.7.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke helt hva Kody mente under samtalen med terapeuten, der han sier noe om at ekteskapet med Meri var alt annet enn han forestilte seg? Å hun stakkars bare sitter der. 

Anonymkode: 4bada...1da

Jeg tror kanskje han sikter mot at de begge var enige om at de ønsket å leve i polygami, men at Meri taklet det ekstremt dårlig. 

Ut i fra boka deres og de tidligere sesongene så virker det som om Meri har vært ekstremt dominerende som kone de første årene. Jeg tror at både Kody, Janelle, Christine og etter hvert Robyn strakk seg ganske langt for å imøtekomme Meris behov og krav. 

Jeg kan jo ikke se for meg at det har vært lett for Meri å måtte dele mannen med andre og streve med sekundær infertilitet samtidig som Kody fikk andre barn i øst og vest, men jeg tror rett og slett at man MÅ være ekstremt selvoppofrende hvis man skal leve Polygami. 

Når det er sagt så håper jeg at Kody og Meri klarer å sette en strek og gå videre hvis de ikke finner en løsning snart. De har vel egentlig ikke levd som et par de siste 3-4 årene, og ut i fra tonen til Kody under terapitimen så virker det ikke som om han er særlig vennlig innstilt til å jobbe med forholdet til Meri. 

Anonymkode: 83522...949

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når det er sagt så håper jeg at Kody og Meri klarer å sette en strek og gå videre hvis de ikke finner en løsning snart. De har vel egentlig ikke levd som et par de siste 3-4 årene, og ut i fra tonen til Kody under terapitimen så virker det ikke som om han er særlig vennlig innstilt til å jobbe med forholdet til Meri. 

Anonymkode: 83522...949

Stusser egentlig litt på at han ikke virker mer motivert til å jobbe med forholdet. Det blir jo bra tv av sånt, og jeg antar programmet er en vesentlig inntektskilde for dem? Og fire episoder om at Robyn tror at Gud vil skaffe dem en leiebolig med seks soverom ble litt mye.

Anonymkode: 96504...b0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje han sikter mot at de begge var enige om at de ønsket å leve i polygami, men at Meri taklet det ekstremt dårlig. 

Ut i fra boka deres og de tidligere sesongene så virker det som om Meri har vært ekstremt dominerende som kone de første årene. Jeg tror at både Kody, Janelle, Christine og etter hvert Robyn strakk seg ganske langt for å imøtekomme Meris behov og krav. 

Jeg kan jo ikke se for meg at det har vært lett for Meri å måtte dele mannen med andre og streve med sekundær infertilitet samtidig som Kody fikk andre barn i øst og vest, men jeg tror rett og slett at man MÅ være ekstremt selvoppofrende hvis man skal leve Polygami. 

Når det er sagt så håper jeg at Kody og Meri klarer å sette en strek og gå videre hvis de ikke finner en løsning snart. De har vel egentlig ikke levd som et par de siste 3-4 årene, og ut i fra tonen til Kody under terapitimen så virker det ikke som om han er særlig vennlig innstilt til å jobbe med forholdet til Meri. 

Anonymkode: 83522...949

Jeg synes faktisk Kody skylder Meri og jobbe med forholdet siden hun "ofret" seg og tok ut skilsmisse fra han for at han og Robyn skulle være lovlig gift og at han dermed kunne adoptere de ungene hun hadde fra før. Meri var den eneste som var lovlig gift med han. Er han ikke interessert så burde han avslutte hele "ekteskapet" med Meri, og slutte og være så negativ til henne. 

Anonymkode: 7dba7...4c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belastningen vet et dårlig ekteskap er jo rimelig skjevt fordelt i en slik situasjon. Kody går ikke glipp av noe som helst ved å gi blaffen i å jobbe for forholdet med Meri, han har tre andre koner som han får kjærlighet, vennskap og sex med. Meri har bare ham. Jeg synes også det klart mest riktige er å enten gjøre en skikkelig innsats for forholdet eller skille seg og la henne finne noen som virkelig vil ha henne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så på Instagram at Mykelti og Tony venter barn, så da kommer barnebarn nr 3.

Anonymkode: ae6f1...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg så det i dag jeg også. De har jo vært gift en stund så det var ventet. Blir spennende. :) Tipper det blir en vesentlig del av neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent. Mykelti er vel en av de Brown-barna som virker mest kravstor, så spent på om det blir noe baluba av dette.

Anonymkode: 96504...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også veldig spent. Mykelti er vel en av de Brown-barna som virker mest kravstor, så spent på om det blir noe baluba av dette.

Anonymkode: 96504...b0c

Ja dette blir spennende å følge med på! Jeg kan ikke forklare hvorfor men elsker å se på denne serien 😁

Anonymkode: 7fc57...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er neste sesong ut. Ligger den på dplay?

Anonymkode: 5e24b...f64

Forrige sesong var slutt for bare kort tid siden, så vi må nok regne med at det tar lang tid før det kommer en evt ny sesong.

Jeg tror alle ligger på Dplay. Litt usikker siden sesongene i Norge ikke ser ut til å følge sesongene i USA? 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...