Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Takk for tips om pod. :)  Det er mye som er underlig i den brune familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

De to siste torsdagene har det ikke blitt lagt ut episoder på Dplay, er sesongen over? Det siste jeg så var babyen som ble sendt til sykehus men at det gikk bra videre med barnet. Og en skogbrann som nærmet seg..

Anonymkode: 641aa...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to siste torsdagene har det ikke blitt lagt ut episoder på Dplay, er sesongen over? Det siste jeg så var babyen som ble sendt til sykehus men at det gikk bra videre med barnet. Og en skogbrann som nærmet seg..

Anonymkode: 641aa...458

Det siste jeg så på tv var skogbrannen og at Maddie nærmer seg fødsel.  Er det abonnementtjeneste på Dplay? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, K@tt skrev:

Det siste jeg så på tv var skogbrannen og at Maddie nærmer seg fødsel.  Er det abonnementtjeneste på Dplay? 

Ja det er abonnent. Tror den ligger noen uker før TV. Så på Dplay ligger fødselen ute men etter det har det gått to uker uten nye episoder.

Anonymkode: 641aa...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man streame Nye episoder av»en mann fire koner»?? Merker her at jeg har gått glipp av en hel del🤣

Anonymkode: d4e55...f71

Dplay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet ikke helt godt den samtalen Kody og Meri hadde med terapeuten sin. De snakker jo rundt hverandre og om forskjellige ting, og Meri skjønner ikke hva Kode mener og han virker ikke å ha tilgitt henne. 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.6.2020 den 18.49, K@tt skrev:

Lovet ikke helt godt den samtalen Kody og Meri hadde med terapeuten sin. De snakker jo rundt hverandre og om forskjellige ting, og Meri skjønner ikke hva Kode mener og han virker ikke å ha tilgitt henne. 😓

Jeg satt bare å tenkte at hun burde gå fra han... de har ingenting til felles bortsett fra (deler av) familien, virker ikke som om de har noe samliv som mann og kone. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Meadow skrev:

Jeg satt bare å tenkte at hun burde gå fra han... de har ingenting til felles bortsett fra (deler av) familien, virker ikke som om de har noe samliv som mann og kone. 

Nei, det virker som de har drevet for langt fra hverandre i løpet av årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dette enda på TLC?Har plutselig mistet alle opptakene , så nå har jeg gått glipp av mye. Siste som skjedde  som jeg har fått med meg,  var at Robyn måtte flytte ut . Og Kody ville kjøpe i stedet for å selge. 

Endret av Mysticgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Går dette enda på TLC?Har plutselig mistet alle opptakene , så nå har jeg gått glipp av mye. Siste som skjedde  som jeg har fått med meg,  var at Robyn måtte flytte ut . Og Kody ville kjøpe i stedet for å selge. 

Ja, det går på TLC på torsdager klokka åtte. Den nyeste episoden går åtte, og den fra forrige uke går klokka sju på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe p dplay de siste ukene ☹️

Anonymkode: 454da...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode på Dplay var 4 juni.

Anonymkode: 7dba7...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, K@tt skrev:

Ja, det går på TLC på torsdager klokka åtte. Den nyeste episoden går åtte, og den fra forrige uke går klokka sju på.

Ok, takk for svar. Da må jeg lete  meg opp på ukesarkiv etter de tapte episodene :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over Robyn. Hun vil ikke kjøpe og venter på at "Gud" kommer henne til unnsetning atter en gang,
for hun vil noe annet enn Kody. Hvor selvopptatt går det an å bli. Jeg tenker at om Gud hadde en finger med i spillet
så fikk alle sammen en dugelig håndsrekning der de flyttet fra i Las Vegas; alle fikk det som de ville, men det har
hun glemt nå. Hun vil ha mere og hun vil ha det akkurat som hun vil. :angry: :massestyggeordsomikkeerlovåskrivepåKG:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke mening å kjøpe hus til 8-9 millioner kroner til den ene konen mens den andre må samle inn penger og selge pyramideskjemaklær for å kunne betale for skolioseoperasjonen til datteren sin. Sistnevnte er altså Christine. 
Hele den husgnålingen til Robyn var uutholdelig å se på, og det strakk seg over alt for mange episoder. 

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg irriterer meg over Robyn. Hun vil ikke kjøpe og venter på at "Gud" kommer henne til unnsetning atter en gang,
for hun vil noe annet enn Kody. Hvor selvopptatt går det an å bli. Jeg tenker at om Gud hadde en finger med i spillet
så fikk alle sammen en dugelig håndsrekning der de flyttet fra i Las Vegas; alle fikk det som de ville, men det har
hun glemt nå. Hun vil ha mere og hun vil ha det akkurat som hun vil. :angry: :massestyggeordsomikkeerlovåskrivepåKG:

Dersom det faktisk skulle finnes en Gud, så får man håpe han fokuserer på viktigere ting enn at folk skal kjøpe millionvillaer med seks soverom. Altså wtf. Robyn framstår bare som mer og mer manipulerende. Er akkurat som at hun spiller at hun egentlig ikke vil kjøpe huset, slik at hun ikke skal framstå som ille når det sannsynligvis var målet hele veien å kjøpe et slikt hus. 

Anonymkode: 95194...99f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var episoden med fødselen den siste i denne sesongen? (Prøvde å google altså, men fant ikke ut av det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meadow skrev:

Var episoden med fødselen den siste i denne sesongen? (Prøvde å google altså, men fant ikke ut av det). 

på epguides ser det slik ut i alle fall. De sender ingen ny episode neste torsdag klokka åtte på TLC heller, så det er nok siste for sesongen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, K@tt skrev:

på epguides ser det slik ut i alle fall. De sender ingen ny episode neste torsdag klokka åtte på TLC heller, så det er nok siste for sesongen ja.

Pokker. Vil se mer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok siste dessverre. Virket også litt sånn siden de filosoferte litt rundt dette med flerkoneri helt på slutten. Men det kommer nok mer senere. Om man vil følge litt med på familien utenom serien går det an å følge flere av familiemedlemmene på Instagram. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...