Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

:klo: Jeg mener at Logan og damen har giftet seg for lengst, men ville ut av serien, derfor stillheten derfra. 

P.s. den yngste i familien er bare knusbedårende sett med mine øyne. Lært seg å gå nå.
Mammas farger, men pappas jente helt klart. Blir mere og mere seg selv som smårolling,
med håret til alle kanter og et stort skøyeraktig smil. Jo, jeg faller for sånt gitt. :rodmer: 
Flere gode bilder på instagram. 

mykeltip_260515228_246563434144710_33306

Hun er bare så vakker :) synes hun likner en del på faren også selvom hun ikke har hans farger.

Jeg ser mye til Logan og kona fordi jeg følger Janelle på instagram samme med Christine :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meadow skrev (På 17.4.2022 den 17.19):

Jeg kom over Instagram-siden til Audrey, forloveden til Mariah, som har kommet ut som transperson (eller hva det heter - har blitt mann ihvertfall, eller mannlig). Uansett! Veldig stor forandring, bare på ett år. Lurer på om det blir tatt med i en eventuell ny sesong, og jeg lurer fælt på hva familien synes om det. De brukte jo litt tid på å fordøye at Mariah var lesbisk, men samtidig var de jo overraskende åpne også, tatt religion i betraktning. 

Jeg tror nok ikke at noen i familien ble overrasket. Både Mariah og Audrey har i årevis vist ganske mye engasjement for LGBTQ-miljøet, og for et par år siden endret Mariah Insta-bioen sin til å vise they/them som pronomen (dette har hun senere tatt vekk, så hvilke pronomen hen foretrekker nå er det ganske heftig debatt om på Reddit i alle fall). 

Og sånn ellers tror jeg det er vanskelig å si hva familien som helhet synes om det, for hele gjengen virker jo ganske splittet. 😅 Kody er nok den mest konservative av de voksne i verdispørsmål, så det er godt mulig at han har en del tanker om temaet, men jeg ser ikke for meg at det er en kamp han gidder å ta. Ut ifra hvordan han har taklet uenigheter med noen av sine andre barn i de siste sesongene så virker det som om han bare har gitt opp helt og trekker seg unna som et offer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også være at Kody, i likhet med mange andre foreldre, opplever at det er én ting å mene noe når det angår mennesker man ikke har noe forhold til, og noe helt annet når det gjelder ens egne barn. Jeg tenker dessuten at det at Mariah var åpen med familien sin om legningen sin i seg selv viser at hun var sikker på at hun ville blitt møtt med respekt og aksept. Selv om familien har et konservativt verdisyn har de aldri gitt noen indikasjon på at barna deres ikke vil bli elsket og akseptert for den de er uansett. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Gwendlyn Brown trør ut av skyggene med sin nye venninne på insta. :hoppendeglad: Kjæreste altså! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå er også Mariah kommet ut som trans, på sin egen instakonto. Skal nå omtales som Leo eller Leon. Endret i bio, men ikke brukernavn (tror det tar tid å endre brukernavn på insta for de som har sånn blå «hake» på kontoen sin. Lurer sånn på hvordan dette ble tatt i mot i familien? 🤔 Kikket innom Audrey sin konto, hen har tatt brystreduksjon, og gikk med åpen skjorte på Pride. Men på bildet ser det ut som om Leo også gjorde det, har hen også fjernet brystene, skal tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...ting tar fart og skjer i den familien, som vi opprinnelig ble kjent med på et visst vis; "ungene" sprer seg ut som en vakker eksotisk blomsterbukett fra familiens sentrum og jeg syns det er kjempefint at de finner ut av og står for dem de er, uansett hva det nå måtte bli. :)  

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gwendlyn kom jo også ut som lesbisk for en tid tilbake og har kjæreste. Jeg synes også det er veldig fint å se at barna deres tør være den de er og at familiene har skapt rom for det, for det er virkelig ikke selvsagt selv om det burde være det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (2 timer siden):

Nå er også Mariah kommet ut som trans, på sin egen instakonto. Skal nå omtales som Leo eller Leon. Endret i bio, men ikke brukernavn (tror det tar tid å endre brukernavn på insta for de som har sånn blå «hake» på kontoen sin. Lurer sånn på hvordan dette ble tatt i mot i familien? 🤔 Kikket innom Audrey sin konto, hen har tatt brystreduksjon, og gikk med åpen skjorte på Pride. Men på bildet ser det ut som om Leo også gjorde det, har hen også fjernet brystene, skal tro? 

Veldig spesielt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2022 at 12:37 PM, platypus said:

Meri har skrevet dette ihvertfall :)

Screenshot_2022-07-01-18-45-47-66_1c337646f29875672b5a61192b9010f9__01.thumb.jpg.cee4640557cbede0d86c3e350413ba0d.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ligger ikke sesong 11 på discovery? Har sett ferdig 10 nå. Det er det siste som er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestefaren min var forlovet med 7 samtidig. Ingen problem.
Problemet var vel heller å holde styr på alle løgnene sine.

Jeg har bare klart 4 samtidig. 
Og det spredd utover Oslo, Vestfold, Malmö og København.
Det var jo enkelt å holde styr på løgnene sine selv om det ble mange turer ned til Malmö og Køben iløpet av de 4 årene jeg klarte å holde det gående.
Vel jeg mista hun i Køben etter en stund fordi historien min ikke hang på greip, men de 3 andre.... de hadde jeg i 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (På 22.3.2022 den 19.22):

Ja,de "tell-all"-episodene var slutten på sesongen. 

Er det kun 10 sesonger på discovery? Hvor får man sett resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

silje1989 skrev (8 timer siden):

Er det kun 10 sesonger på discovery? Hvor får man sett resten?

Det er ikke noe resten. Tror det blir spilt inn en ny sesong som får sendetid fra og med september i usa. Sikkert noen uker på etterskudd her i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (10 timer siden):

Ligger ikke sesong 11 på discovery? Har sett ferdig 10 nå. Det er det siste som er her

Sesong 11 har ikke blitt sluppet enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan regne med vakthundene som snuser opp seriestart på norsk kanal. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wenda skrev (13 timer siden):

Sesong 11 har ikke blitt sluppet enda

Er det ikke 16 eller 17 sesonger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (12 minutter siden):

Er det ikke 16 eller 17 sesonger? 

Nei, sesong 11 begynner nå snart. 
om man ser på imdb for eksempel så står det at det er fler sesonger, men det er nok fordi noen av sesongene er delt opp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (6 minutter siden):

Nei, sesong 11 begynner nå snart. 
om man ser på imdb for eksempel så står det at det er fler sesonger, men det er nok fordi noen av sesongene er delt opp 

Ja sjekket nå.. ble litt skuffa 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...